To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-21
Radziejów: Doposażenie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
Numer ogłoszenia: 180563 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144557 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest doposażenie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w ramach realizacji projektu pn. Doposażenie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013 dla Osi priorytetowej III Rozwój Infrastruktury Społecznej, Działanie 3.2 Rozwój Infrastruktury Ochrony Zdrowia i Pomocy Społecznej w niżej wymieniony sprzęt: 1. Łóżko rehabilitacyjne elektryczne wraz z wyposażeniem - 55 szt. 2 Materac zmienno - ciśnieniowy - 20 szt. 3. Urządzenie do utylizacji pieluch jednorazowego użytku, wkładek higienicznych, podpasek oraz pieluchomajtek - 2 szt. 4. Wózek inwalidzki - 6 szt. 5. UGUL z pełnym osprzętem - 1 kpl. 6. Aparat do elektroterapii dwukanałowy - 1 szt. 7. Wózek inwalidzki z podpórką głowy - 2 szt. 8. Wózek wielofunkcyjny- 2 szt. 9. Krzesło toaletowe na kółkach -2 szt. 10. Aparat do pomiaru RR - 4 szt. 11. Wózek do transportu - 3 szt. Sprzęt i urządzenia objęte przedmiotem zamówienia, wyszczególnione w tabeli A winny być fabrycznie nowy , rok produkcji 2012, nieużywany i nie eksponowany. Wymagania graniczne przedmiotu zamówienia dotyczące parametrów technicznych zostały zapisane w załączniku od nr 2.1 do nr 2.11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu potwierdzenia parametrów należy dołączyć do oferty opisy techniczne oferowanego sprzętu i urządzeń. Do oferty należy dołączyć dokumenty, świadectwa dopuszczające sprzęt i urządzenia do stosowania na terenie Polski ( certyfikaty CE- przetłumaczone na język polski, oraz zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.). Wykonawca wyraża zgodę na termin płatności do 30 dni. Oferowany sprzęt i urządzenia muszą być kompletne , gotowe do użycia i zainstalowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Realizacji Projektu pn. Doposażenie Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013 dla Osi priorytetowej III Rozwój Infrastruktury Społecznej, Działanie 3.2 Rozwój Infrastruktury Ochrony Zdrowia i Pomocy Społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Łóżko rehabilitacyjne elektryczne wraz z wyposażeniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Handlowe Kinesis Andrzej Boruta, ul. Penara 23, 38-440 Iwonicz Zdrój, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 199591,80
Oferta z najniższą ceną: 166531,08 / Oferta z najwyższą ceną: 252763,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materac zmienno - ciśnieniowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Revita Rafał Krutul, Podamirowo 30, 76-031 Mścice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9720,00
Oferta z najniższą ceną: 9720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22680,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Urządzenie do utylizacji pieluch jednorazowego użytku , wkładek higienicznych, podpasek oraz pieluchomajtek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JTA Investment Sp. z o.o., ul. Bytomska 8, 61-403 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63960,00
Oferta z najniższą ceną: 63960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 63960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wózek inwalidzki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "MEDART-BIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "MEDART-BIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Zakład Handlowo - Usługowy Medart - Bis Sp. z o. o., ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5010,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5832,00
Oferta z najniższą ceną: 5832,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9072,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Aparat do elektroterapii dwukanałowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Technomex Sp. z o. o., ul. Szparagowa 15, 44-141 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4213,65
Oferta z najniższą ceną: 4213,65 / Oferta z najwyższą ceną: 13677,12
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Wózek inwalidzki z podpórką głowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAS- Med, ul. Młyńska 20, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4752,00
Oferta z najniższą ceną: 3114,72 / Oferta z najwyższą ceną: 5400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Aparat do pomiaru RR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "MEDART-BIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "MEDART-BIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Zakład Handlowo - Usługowy Medart - Bis Sp. z o. o., ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1211,76
Oferta z najniższą ceną: 1211,76 / Oferta z najwyższą ceną: 3801,60
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Wózek do transportu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "MEDART-BIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO-USŁUGOWY "MEDART-BIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Zakład Handlowo - Usługowy Medart - Bis Sp. z o. o., ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9270,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12519,36
Oferta z najniższą ceną: 12519,36 / Oferta z najwyższą ceną: 23473,80
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.