Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Łódź: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Sprawa nr 34/2013
Numer ogłoszenia: 180567 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Szpital Miejski im. dr Karola Jonschera , ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6761790, faks 42 6761785.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jonscher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Sprawa nr 34/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. 1) Tusz do drukarki HP DeskJet 6540 - czarny; Tusz do drukarki HP DeskJet 6540 - kolor; 2) Tusz do drukarki HP DeskJet D 1360/HP PSC 1410 czarny; Tusz do drukarki HP DeskJet D 1360/HP PSC 1410 kolor; 3) Tusz do drukarki HP DeskJet D 4260 czarny; Tusz do drukarki HP DeskJet D 4260 kolor; 4) Tusz do drukarki HP DeskJet 3420; 5) Toner do drukarki HP LaserJet 1018/1022; 6) Toner do drukarki HP LaserJet 2015 czarny; 7) Toner do drukarki HP LaserJet 2605 czarny; Toner do drukarki HP LaserJet 2605 niebieski; Toner do drukarki HP LaserJet 2605 żółty; Toner do drukarki HP LaserJet 2605 purpurowy; 8) Toner do drukarki HP LaserJet 5SI; 9) Toner do drukarki HP LaserJet 4000 N; 10) Toner do drukarki HP LaserJet P1005; 11) Toner do drukarki HP LaserJet P1102; 12) Toner do drukarki HP LaserJet P1505/M1120 MFP; 13) Toner do drukarki HP LaserJet Pro P1566; 14) Toner do drukarki HP Color LaserJet CP 1215 czarny; Toner do drukarki HP Color LaserJet CP 1215 czerwony; Toner do drukarki HP Color LaserJet CP 1215 żółty; Toner do drukarki HP Color LaserJet CP 1215 niebieski; 15) Toner do drukarki HP Color LaserJet 2025n czarny; Toner do drukarki HP Color LaserJet 2025n czerwony; Toner do drukarki HP Color LaserJet 2025n niebieski; Toner do drukarki HP Color LaserJet 2025n żółty; 16) Toner do drukarki HP Color LaserJet 3600 - czarny; Toner do drukarki HP Color LaserJet 3600 - niebieski; Toner do drukarki HP Color LaserJet 3600 - żółty; Toner do drukarki HP Color LaserJet 3600 - czerwony; 17) Toner do urządzenia wielofunkcyjnego Laser Jet M 1132 MFP; 18) Toner do drukarki Samsung SCX-4300; 19) Toner do drukarki Samsung CLP 300 - czarny; 20) Toner do drukarki Samsung ML-1860; 21) Toner do drukarki Konica Minolta Page Pro 1400W; 22) Toner do drukarki XEROX 3500 DN; 23) Toner do drukarki Xerox Paser 3117; 24) Toner do drukarki Xerox Phaser 3435 DN; 25) Toner do drukarki Xerox Phaser 3140; 26) Toner do drukarki Xerox Phaser 3250; 27) Toner do drukarki Brother HL 5340DL Laser Printer; 28) Toner do kserokopiarki Ricoh Aficio 450; 29) Toner do kserokopiarki Canon 6216; 30) Toner do drukarki Laser Mono OKI B411dn; 31) Toner do drukarki Laser Kolor OKI C321dn czarny; Toner do drukarki Laser Kolor OKI C321dn czerwony; Toner do drukarki Laser Kolor OKI C321dn żółty; Toner do drukarki Laser Kolor OKI C321dn niebieski; 32) Toner do kserokopiarki OLIVETTI d-Copia 1600; 33) Toner do kserokopiarki OLIVETTI d-Copia 1800; 34) Toner do kserokopiarki Toschiba e-Studio 181/211; 35) Toner do kserokopiarki Toshiba e-STUDIO 2551C - żółty; Toner do kserokopiarki Toshiba e-STUDIO 2551C - czerwony; Toner do kserokopiarki Toshiba e-STUDIO 2551C - niebieski; Toner do kserokopiarki Toshiba e-STUDIO 2551C - czarny; 36) Toner do kopiarki Toschiba e-STUDIO 182; 37) Toner do kopiarki Toschiba e-STUDIO 255; 38) Toner do faxu Panasonic KX -FL 613; 39) Toner do faxu HP Office Jet J 3680; 40) Bęben do faxu Panasonic KX -FL 613; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał identyczne lub lepsze parametry (np. wydajność) jak produkty wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaproponować taki produkt, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe oraz będzie posiadał właściwości takie jak produkty określone w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ). Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia do budynku administracji III Szpitala Miejskiego im. dr Karola Jonschera w Łodzi (ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź); zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki stanowiącego 20% wartości zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.51.10 - 33.12.51.10 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku wszelkiego uszkodzenia urządzeń, wynikłego z używania zaproponowanych materiałów równoważnych Wykonawca usunie je w autoryzowanym serwisie producenta na swój koszt. Wykonawca składając ofertę na równoważne materiały bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów (wg zał. nr 6); 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale V.1 SIWZ pkt 4 tabeli. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 3) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawca, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacje o tym, ze Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w sytuacji: 1) wycofania asortymentu z produkcji, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 3) zmiany cen jednostkowych w przypadku, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności, określonych w pkt. 1, Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć wraz z prośbą o zmianę umowy, dokumenty potwierdzające zasadność takiej zmiany. W przypadku zmiany wielkości opakowań, dopuszczalne będzie odpowiednie przeliczenie ilości, za zgodą Zamawiającego. 3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników preparatów objętych umową, w cenach nie przewyższających cen zawartych w ofercie przetargowej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jonscher.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi, w pok. 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 13:00, miejsce: III Szpital Miejski im. dr. Karola Jonschera, ul. Milionowa 14 w Łodzi, w pok. 110 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Utworzenie Dziennego Domu Opieki Medycznej w przychodni przy ul. Odrzańskiej 29 w Łodzi-prace inwestycyjne i modernizacyjne w ramach projektu pn. ,,Pogodna Jesień Życia'' w ramach programu FEŁ 2027.
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.