Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-21
Przemyśl: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz narzędzi endoskopowych
Numer ogłoszenia: 180569 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz narzędzi endoskopowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Szczypce biopsyjne - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 - Protezy trzustkowe - 2 poz. asort. w ilości po 12 szt.; Zad. 3 - Narzędzia endoskopowe jednorazowego użytku - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 - Akcesoria endoskopowe - 1 poz. asort. w ilości 4 szt.; Zad. 5 - Akcesoria endoskopowe - 15 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 - Akcesoria endoskopowe - 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 - Akcesoria endoskopowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 - Akcesoria endoskopowe - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 - Akcesoria endoskopowe do dróg żółciowych - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 - Protezy dróg żółciowych - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 - Akcesoria endoskopowe - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 12- Akcesoria endoskopowe - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 - Akcesoria endoskopowe - 1 poz. asort. w ilości 12 szt; Zad. 14- Akcesoria endoskopowe do dróg żółciowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 15 - Akcesoria endoskopowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16 - Akcesoria endoskopowe - 11 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 17 - Akcesoria endoskopowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 18 - Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów w urządzeniach ETD - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 19 - Akcesoria endoskopowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5, 33.16.80.00-5, 39.33.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie złożonych oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie złożonych oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie złożonych oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie złożonych oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastapi na podstawie złożonych oświadczeń - załącznik nr 4 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dotyczące oferowanych przedmiotów zamówienia oraz będą one oznakowane znakiem CE - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) - załącznik nr 2 SIWZ. 5. Oświadczenie wykonawcy, że produkty wymienione w zadaniu nr 18 mogą być stosowane w szpitalach. 6. Aktualna Karta charakterystyki preparatu niebezpiecznego - dot. zad. nr 18. 7. Oświadczenie producenta myjni o dopuszczeniu preparatów wskazanych w zad. nr 18 do stosowania w urządzeniach myjąco dezynfekcyjnych typu ETD Disinfector firmy Olympus Europe - będących w posiadaniu zamawiającego;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b) Zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 2. Zmiany wymienione w ust. 2 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następować będzie z mocy samej umowy po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy). 3. W przypadku ewentualnych zmian poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, zmiany konfekcjonowania, pod warunkiem zachowania parametrów określonych w załączniku nr 1 do umowy, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego. 5. Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym okresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w takiej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego - bud. D - Dział Zamówień Publicznych - pok. 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2012 godzina 09:45, miejsce: Siedziba Zamawiajacego - bud. D - Biuro Podawcze - pok. 226.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szczypce biopsyjne - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczypce biopsyjne - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Protezy trzustkowe - 2 poz. asort. w ilości po 12 szt.;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Protezy trzustkowe - 2 poz. asort. w ilości po 12 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia endoskopowe jednorazowego użytku - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia endoskopowe jednorazowego użytku - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 1 poz. asort. w ilości 4 szt.;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 1 poz. asort. w ilości 4 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 15 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 15 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 3 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - Akcesoria endoskopowe - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Akcesoria endoskopowe - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Akcesoria endoskopowe do dróg żółciowych - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe do dróg żółciowych - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Protezy dróg żółciowych - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy dróg żółciowych - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.42.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 9 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 9 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 1 poz. asort. w ilości 12 szt;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 1 poz. asort. w ilości 12 szt;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Akcesoria endoskopowe do dróg żółciowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe do dróg żółciowych - 6 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 11 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 11 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów w urządzeniach ETD - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji endoskopów w urządzeniach ETD - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Akcesoria endoskopowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria endoskopowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ: "UZUPEŁNIENIE SIECI INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ...
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻ. DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ "OCHRONA, ROZWÓJ I PROMOWANIE DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I USŁUG W DZIEDZINIE KULTURY"
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- "Kontrakt serwisowy - rezonans magnetyczny GE Signa Explorer sn. RD0711"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów jednorazowych, żeli przewodzących i papierów rejestrujących dla USK-2 PUM w Szczecinie
- "Dostawa leków, środków farmaceutycznych i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa stengraftu
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.