To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-28
Lesko: Budowa krytej pływalni wraz z zagospodarowaniem terenu wchodzącego w skład kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Lesku przy ul. Bieszczadzkiej
Numer ogłoszenia: 180610 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134666 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sport Lesko Sp. z o.o. w Lesku, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 469 80 01, faks 13 469 64 58.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa krytej pływalni wraz z zagospodarowaniem terenu wchodzącego w skład kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Lesku przy ul. Bieszczadzkiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy budowie krytej pływalni wraz z zagospodarowaniem terenu wchodzącego w skład kompleksu kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Lesku przy ul. Bieszczadzkiej na terenie realizowanej inwestycji której generalnym wykonawcą jest firma SKANSKA S.A. w Warszawie. Zamówienie obejmuje budowę: Wykonanie wydzielonych prac dla Kompleksu sportowo-rekreacyjnego położonego w południowo-zachodniej części miasta Leska na działkach nr 239/9, 739/3, 116/3, 116/5, 116/6, 116/7, 116/8, 116/9, stanowiących własność Gminy Lesko. Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmuje: - wykonanie dodatkowego wejścia do budynku basenu na poziomie podbasenia od strony północno-zachodniej bezpośrednio z zewnątrz, Parametr wejścia 2,80 x 3,20. Prace wymagają wycięcia ścian żelbetowych monolitycznych gr. 30 cm wykonania dodatkowych ścian oporowych i schodów. W otworze należ zamontować nowe drzwi stalowe ocieplone. Ściany oporowe i schody wejściowe zaizolować żywicą epoksydową. Na utworzonym z krat stalowych stropie zamontować barierki systemowe. - wykonać pierwszą pętlę dojazdową do budynku basenu od strony północno-zachodniej, łączącej nowo wykonane wejście do budynku i podziemne zbiorniki przeciwpożarowe z drogą główną od strony parkingu. - wykonanie fundamentów żelbetowych dla zewnętrznych stalowych schodów przeciwpożarowych (ewakuacyjnych) do budynku z poziomu parteru do tarasu na I piętrze, - wykonanie ścianki aluminiowej wewnętrznej, przeszklonej z drzwiami, w kolorze białym, oddzielającej powierzchnię sklepu od holu na parterze budynku basenu, - wykonać wydzielenie instalacji elektrycznej w celu opomiarowania pomieszczeń wewnętrznych w budynku basenu przeznaczonych pod wynajem. Opomiarowanie dotyczy pomieszczeń bufetu, gabinetów lekarskich (odnowy biologicznej), salonu fryzjerskiego, i sklepu sportowego, - wykonać instalację elektryczną oświetlenie awaryjne na hali basenowej, która będzie działać przy zaniku napięcia w budynku basenu, czas pracy awaryjnej 2 godziny. - wykonanie w pomieszczeniu basenu na I piętrze sauny parowej 250x200 (mokra) wraz z hydroizolacją wykończoną mozaiką szklaną wraz z siedziskami, - wykonanie przejścia przez drogę w celu położenia zewnętrznej instalacji hydrantowej i zasilania lodowiska od budynku basenu do granicy terenu przeznaczonego na boisko wielofunkcyjne, - wykonanie systemu elektronicznego obsługi zawodów sportowych wraz z zasilaniem i tablica wyników, Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonych dokumentacjach projektowych tj.: 1) projekt wykonawczy - Projekt zagospodarowania terenu, ukształtowanie terenu, parkingu, chodników i małej architektury, 2) projekt wykonawczy - Projekt sieci elektroenergetycznych i oświetlenia terenu, 3) projekt wykonawczy - Projekt zewnętrznych instalacji hydrantowych i podłączenia zbiorników p.poż., 4) projekt wykonawczy - Instalacja chłodnicza lodowiska 4) rysunki szczegółowe i zamienne, 5) przedmiarach robót: 6) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: Do zakresu prac należą w szczególności: 1) przed zawarciem umowy - opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych zamówieniem; harmonogram powinien zawierać wszystkie elementy robót opisane w przedmiarach robót i podziałkę czasową nie dłuższą niż 1 miesiąc; 2) przejęcie terenu w celu wykonania robót od Zamawiającego i Generalnego Wykonawcy; 3) uzgodnienie z generalnym Wykonawcą tj. firmą SKANSKA S.A. każdorazowe wejście na teren budowy w celu skoordynowania wykonywanych prac inwestycyjnych: 4) ujęcie w kalkulacji ceny ofertowej kosztów generalnego wykonawcy, firmy realizującej aktualnie inwestycję: 5) zabezpieczenie terenu robót; 6) wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.), okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 7) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym i projektem wykonawczym, warunkami pozwolenia na budowę, ofertą Wykonawcy, obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, z należytą starannością gwarantującą wysoką jakość, z zachowaniem warunków BHP i ppoż., w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, 8) zapewnienie na koszt Wykonawcy transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 9) jako wytwarzającego odpady - do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 tekst jednolity z późn. zm.), b) ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), 10) zapewnienie przez Wykonawcę, że na placu budowy nie będą spalane odpady, ani żadne śmieci; 11) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami; 12) terminowego wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu umowy; 13) obsługa geodezyjna budowy, a w szczególności: wytyczenie nowych obiektów i wykonanie operatów geodezyjnych powykonawczych oraz w przypadku, gdy niezbędne będzie dokonanie zmiany w projekcie budowlanym opracowanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do opracowania projektu zamiennego przez autora projektu, 14) zorganizowanie placu budowy, a w szczególności: wykonanie i utrzymanie właściwego oznakowania placu budowy i wygrodzenia terenu, wykonanie zasilania w media, urządzenie zaplecza socjalno-magazynowego, 15) organizowanie robót w taki sposób, aby umożliwiać dokonywanie kontroli jakości wykonanych robót budowlanych w trakcie realizacji prac, 16) koordynowanie prac realizowanych przez podwykonawców; Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób pracujących na budowie i jest zobowiązany do egzekwowania prawa od wszystkich uczestników procesu budowlanego znajdujących się na budowie, 17) informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego, 18) opracowywanie dokumentów związanych z przebiegiem robót budowlanych i rozliczeniem robót. 19) opracowanie kompletnego projektu powykonawczego w 2 egz. i przekazanie go Zamawiającemu na co najmniej 3 dni przed terminem odbioru końcowego, 20) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji konserwacji i obsługi instalacji i urządzeń dostarczonych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie załogi Zamawiającego, 21) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o stopniu zaawansowania wykonania przedmiotu zamówienia poprzez: a) raporty miesięczne o postępie prac budowlanych i zaawansowaniu finansowym zawierające sprawozdanie z działalności Wykonawcy na budowie z uwzględnieniem robót planowanych, rozpoczętych i zakończonych w okresie sprawozdawczym. Raporty należy przedstawić w ujęciu rzeczowym oraz finansowym (wartość prac). Należy poruszyć w nich również następujące zagadnienia: podwykonawstwo, zasoby ludzkie, sprzęt, problemy BHP, kontrola jakości, analiza zgodności postępu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, napotkane trudności i podjęte środki zaradcze oraz ewentualne roszczenia. Opracowany przez Wykonawcę raport podlega zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru. Raport należy przygotować na posiedzenie Rady budowy, której termin spotkania ustalany jest wspólne przez uczestników procesu inwestycyjnego. b) każdy z wymienionych raportów składany będzie do Zamawiającego w dwóch egzemplarzach w języku polskim. Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za aprobatę raportów postępu prac; 22) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego - za pośrednictwem inspektora nadzoru - o konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych sporządzając protokół konieczności określający zakres robót oraz ich wartość na podstawie kosztorysu ofertowego wraz z uzasadnieniem, 23) Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć niekorzystny wpływ na realizację inwestycji, jakość robót, opóźnienie planowanej daty zakończenia robót, itp., 24) uzgadnianie koniecznych do wprowadzenia zmian w zakresie materiałów, urządzeń, standardu wykonania oraz zmian projektowych, po uprzednim uzyskaniu pozytywnej opinii projektanta i akceptacji Zamawiającego, 25) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 26) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów; 27) dostarczanie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 28) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; 29) dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 30) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 31) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; 32) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. 33) ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 34) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 35) pilnowanie mienia znajdującego się na terenie budowy, utrzymywanie należytego porządku na placu budowy oraz w jej otoczeniu, w przypadku gdy ma związek z prowadzonymi robotami, 36) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego, 37) w okresie gwarancji, Wykonawca jest obowiązany do dokonywania: a) przeglądu gwarancyjnego, po każdym roku eksploatacji w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i zaakceptowanym przez Wykonawcę, b) przeglądów gwarancyjnych w terminach określonych w warunkach gwarancyjnych i w dokumentacji techniczno-ruchowej zainstalowanych urządzeń, c) usług serwisowych w zakresie udzielonej gwarancji z zachowaniem okresu usunięcia awarii nie dłuższym niż 2 doby, 38) innych czynności i zadań nie wymienionych powyżej, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.31.45.00 - 45.31.45.00 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 44.48.22.00 - Hydranty gaśnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 427722,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 481504,21
Oferta z najniższą ceną: 481504,21 / Oferta z najwyższą ceną: 481504,21
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- Utworzenie parku kieszonkowego
więcej: Hydranty gaśnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.