Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Poznań: Dostawę produktów leczniczych , wyrobów medycznych , drobnego sprzętu medycznego oraz środków do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 180628 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa- obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę produktów leczniczych , wyrobów medycznych , drobnego sprzętu medycznego oraz środków do dezynfekcji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych , drobnego sprzętu medycznego oraz środków do dezynfekcji. Zamówienie podzielone jest na 3 zadania ze względu na rodzaje zamawianych produktów oraz źródła finansowania w dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie zrealizowania zamówienia w całości do 20%..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.74.13.00 - Środek odkażający do rąk .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy . 2. Oferowana dostawa spełnia wymagania w załączniku nr 3 do siwz 3. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty . 4. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryterium spełnia/nie spełnia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ ( należy zakreślić odpowiednie podpunkty) 3) Oświadczenie , iż oferowane produkty spełniają wymagania w załączniku nr 3 - wzór - zał. nr 1 - formularz oferty. oraz 3) Formularze cenowe, złożone na drukach, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ. 4) W przypadku przedstawienia osób nie będących pracownikami Wykonawcy oraz nie dysponowania potencjałem technicznym przez Wykonawcę należy załączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 5) W przypadku produktów równoważnych do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające , iż dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetag.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 86/90 , Poznań, u p. Małgorzaty Spychalskiej tel. (0-61) 857 52 45.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 86/90, Poznań, kancelaria jawna , bud nr 18 , pokój nr 3, od pon-pt w godz. od 7.15-11.00 oraz od 13.30 - 15.15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa produktów leczniczych w wyrobów medycznych dla stomatologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych w wyrobów medycznych dla stomatologii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu i materiłów medycznych jednorazowego użytku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu i materiłów medycznych jednorazowego użytku.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 22.99.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa środków do dezynfekcji rąk do mycia i dezynfekcji narzędzi oraz powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji rąk do mycia i dezynfekcji narzędzi oraz powierzchni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 33.71.15.40-4, 33.74.13.00-9, 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sporządzenie diagnoz psychofizycznych dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego
- Remont drogi powiatowej nr 2405P - ulicy Rynkowej w Przeźmierowie, na odcinku od drogi krajowej nr 92 - ul. Poznańskiej do drogi wojewódzkiej nr 307 - ul. Bukowskiej
- AD/ZP/42/25 Przedmiotem umowy jest dostawa oraz przedłużenie wsparcia dla zapory sieciowej firmy Checkpoint dla Politechniki Poznańskiej.
- Zapewnienie pakietów profilaktycznych i rehabilitacyjnych w ramach projektu ZDROWO-ZAWODOWO
- Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Nowym Tomyślu.
- Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Lesznie.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- Zakup i sukcesywna dostawa asortymentu medycznego do diatermii chirurgicznej
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie - część 1
- Dostawa lampy szczelinowej
- Dostawa wielofunkcyjnego okulistycznego aparatu do elektrofizjologii z wbudowanym aparatem do wykonywania testu FST do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB.
- Zakup i dostawa aparatu do znieczuleń wraz z kardiomonitorem i monitorem zwiotczenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.