To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-30
Warszawa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów oraz dwóch zestawów komputerowych i laptopa na potrzeby Projektu MONIT oraz laptopa i drukarki wielofunkcyjnej dla zakładu PBUT; postępowanie prowadzone pod nr 521/01/2012
Numer ogłoszenia: 180640 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 432380 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Transportu, ul. Koszykowa 75, 00-662 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234-73-11, faks 022 621-56-87.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów oraz dwóch zestawów komputerowych i laptopa na potrzeby Projektu MONIT oraz laptopa i drukarki wielofunkcyjnej dla zakładu PBUT; postępowanie prowadzone pod nr 521/01/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z czterech części opisanych następująco: Część 1 - sukcesywna dostawa materiałów biurowych zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku A do Rozdziału III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis przedmiotu zamówienia; Część 2 - sukcesywna dostawa tuszy i tonerów zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku nr B do Rozdziału III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis przedmiotu zamówienia; Część 3 - dostawa dwóch zestawów komputerowych i laptopa zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku nr C do Rozdziału III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis przedmiotu zamówienia; Część 4 - dostawa laptopa i drukarki wielofunkcyjnej zgodnie ze specyfikacją zawartą w załączniku nr D do Rozdziału III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt kluczowy nr POIG.01.01.02-00-013/08 pt: Monitorowanie Stanu Technicznego Konstrukcji i Ocena jej Żywotności - Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. Grawit Kinga Pohoska, ul. Regulska 43/3, 05-816 Reguły, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10164,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7083,15
Oferta z najniższą ceną: 7083,15 / Oferta z najwyższą ceną: 12816,48
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 1st Grzegórska Sp z o.o., ul. Przyce 12, 01-252 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23642,0 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21105,85
Oferta z najniższą ceną: 21105,85 / Oferta z najwyższą ceną: 35511,63
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Cezar sp z o.o., ul.Jaśminowa 1A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4216,44
Oferta z najniższą ceną: 4216,44 / Oferta z najwyższą ceną: 4216,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.