eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SączDostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej z drewna sosnowego klejonego, dwuszybowe o współczynniku przenikania ciepła U<1,1W/m2K, z okuciami rozwieralno-uchylnymi z mikrowentylacją;z parapetami; w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym wraz z demontażem i

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Stary Sącz: Dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej z drewna sosnowego klejonego, dwuszybowe o współczynniku przenikania ciepła U<1,1W/m2K, z okuciami rozwieralno-uchylnymi z mikrowentylacją;z parapetami; w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym wraz z demontażem istniejącej stolarki; obmiar okien wzałączniku nr 1 do SIWZ
Numer ogłoszenia: 180654 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz, ul. Magazynowa, 33-340 Stary Sącz, woj. nowosądeckie, tel. 0-18 446 09 91, fax 0-18 446 09 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej z drewna sosnowego klejonego, dwuszybowe o współczynniku przenikania ciepła U<1,1W/m2K, z okuciami rozwieralno-uchylnymi z mikrowentylacją;z parapetami; w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym wraz z demontażem istniejącej stolarki; obmiar okien wzałączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAŁĄCZNIK NR 1 Obmiar stolarki okiennej w budynku dwurodzinnym Mostki 150 Lokal I i Lokal II Wymiary w świetle muru Parter: duży pokój : 1,16 x 1,43 ; 1,16 x 1,43; 1,46 x 1,43; 0,85 x 1,43 ; 0,85 x 1,43; balkon: 1,73 x 2,27; 1,73 x 2,27; kuchnia: 1,45 x 1,43; 1,45 x 1,43 wc: 0,54 x 0,54; 0,54 x 0,54; holl: 0,87 x 1,43; klatka schodowa: 1,44 x 1,64 x 2; 0,85 x 1,43; 1,17 x 0,81; 1,22x1,21+1,22x1,30x1/2; Poddasze: pokój I : 1,18 x 0,50 +1/2 x(1,18 + 0,24)x0,97x 2szt; balkon: 0,85 x 2,24; 0,85 x 2,24; pokój II : 0,87 x 1,43; 0,87 x 1,43; balkon: 0,85 x 2,24; 0,85 x 2,24; pokój III: 1,73 x 1,43 ; 1,73 x 1,43; balkon: 0,85 x 2, 24; 0,85 x 2,24; Razem: 29 sztuk Okna drewniane z sosny klejonej, dwuszybowe, rozwierno-uchylne z mikrowentylacją Podział okien pionowy przy szerokościach powyżej 0,90cm Parapety drewniane z sosny klejonej Zakres prac montażowych: - demontaż istniejącej stolarki okiennej - montaż okien - montaż parapetów - uzupełnienie szpalet

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.31.10.00 - Okna drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.1.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia oraz posiadają niezbędne uprawnienia, 8.1.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są w stanie samodzielnie sfinansować całe zamówienie (zamawiający nie dopuszcza zaliczek, przedpłat lub płatności pośrednich w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia), co potwierdzą oświadczeniem Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; 8.1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 8.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 8.2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. 8.2.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 8.2.2. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku, załącznik nr 2 b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, e) wykaz zamówień o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie ostatnich 3-ch lat - wraz z referencjami potwierdzającymi spełnianie warunku określonego w punkcie 8.1.3. SIWZ, f) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie punkty: c), d) oraz g) - dotyczą każdego podmiotu wchodzącego w skład wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starysacz.krakow.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Stary Sącz ul. Magazynowa 5 33-340 Stary Sacz pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Stary Sącz ul. Magazynowa 5 33-340 Stary Sącz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.