Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Limanowa: Dostawa paliw silnikowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej w okresie 01.08.2011 do 31.12.2011
Numer ogłoszenia: 180654 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej , ul. Matki Boskiej Bolesnej 43, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3379963, 018 3379965, faks 018 3379963.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppsplimanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw silnikowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej w okresie 01.08.2011 do 31.12.2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 : Dostawa oleju napędowego (ON) oraz etyliny bezołowiowej (Et 95 Pb) realizowana w postaci tankowania pojazdów KP PSP Limanowa na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w granicach terytorialnych miasta Limanowa , w ilości : olej napędowy - około 6500 ltr. w okresie 01.08.2011 - 31.12.2011 etylina 95 PB - około 1000 ltr. w okresie 01.08.2011 - 31.12.2011. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 : Dostawa oleju napędowego (ON) realizowana w postaci tankowania pojazdów KP PSP Limanowa na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w granicach terytorialnych miasta Mszana Dolna lub w odległości do 5 km od granic terytorialnych miasta Mszana Dolna, w ilości około: olej napędowy - około 1500 ltr. w okresie 01.08.2011 - 31.12.2011. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 09.13.21.00-4 - Benzyna bezołowiowa 09.12.41.00-8 - Olej napędowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Ze względu na brak możliwości oszacowania dokładnej ilości paliw silnikowych, które ze względu na ilość, rodzaj oraz zakres prowadzonych działań ratowniczo-gaśniczych mogą odbiegać od przewidywanej ilości, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art.67 ust.1 pkt. 7, w ilości nie większej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, czyli w zakresie zadania nr 1 : olej napędowy - nie więcej niż 1300 ltr., etylina 95 Pb - nie więcej niż 200 ltr. natomiast w zakresie zadania nr 2 olej napędowy - nie więcej niż 300 ltr.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.41.00-8, 09.13.21.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przystępujący do postępowania musi załączyć : 1. kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania musi załączyć kopię stosownego zezwolenia - koncesji , na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami - nie dotyczy wyłączeń ustawowych Ocena spełnienia warunku będzie prowadzona metodą warunku granicznego tj. spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przystępujący do postępowania musi załączyć kopię zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego Zaświadczenie ma dotyczyć zgodności oferowanych produktów z normami : PN-EN 228:2006 - Benzyna bezołowiowa , PN-EN 590:2006 - Oleje napędowe Ocena spełnienia warunku będzie prowadzona metodą warunku granicznego tj. spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków we wspomnianym kryterium.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przystępujący do postępowania musi załączyć wykaz osób do kontaktu z Zamawiającym. Ocena spełnienia warunku będzie prowadzona metodą warunku granicznego tj. spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przystępujący do postępowania musi załączyć kopię aktualnej, opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie prowadzona metodą warunku granicznego tj. spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppsplimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
ul. Matki Boskiej Bolesnej 43
34-600 Limanowa
Sekretariat - pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej ul. Matki Boskiej Bolesnej 43 34-600 Limanowa Sekretariat - pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa oleju napędowego (ON) oraz etyliny bezołowiowej (Et 95 Pb) realizowana w postaci tankowania pojazdów KP PSP Limanowa na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w granicach terytorialnych miasta Limanowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego (ON) oraz etyliny bezołowiowej (Et 95 Pb) realizowana w postaci tankowania pojazdów KP PSP Limanowa na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w granicach terytorialnych miasta Limanowa , w ilości : olej napędowy - około 6500 ltr. w okresie 01.08.2011 - 31.12.2011 etylina 95 PB - około 1000 ltr. w okresie 01.08.2011 - 31.12.2011..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.41.00-8, 09.13.21.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa oleju napędowego (ON) realizowana w postaci tankowania pojazdów KP PSP Limanowa na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w granicach terytorialnych miasta Mszana Dolna lub w odległości do 5 km od granic terytorialnych miasta Mszana Dolna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego (ON) realizowana w postaci tankowania pojazdów KP PSP Limanowa na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w granicach terytorialnych miasta Mszana Dolna lub w odległości do 5 km od granic terytorialnych miasta Mszana Dolna, w ilości około: olej napędowy - około 1500 ltr. w okresie 01.08.2011 - 31.12.2011..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.41.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artykułów spożywczych różnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Adaptacja pracowni gastronomicznych w Zespole Szkół nr 1 w Limanowej i Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Mszanie Dolnej".
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
- Zakup paliw płynnych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Książ Wielki oraz Ochotniczych Straży Pożarnych
- Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Raciąż w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2025 rok
- DOSTAWA-ZAKUP PALIW: OLEJU NAPĘDOWEGO ORAZ BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ Pb 95 DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O. O. W TUSZYNKU MAJORACKIM W ROKU 2025
- Sukcesywny zakup paliw płynnych z przeznaczeniem do pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych Gminy Bartoszyce i gminnych jednostek organizacyjnych.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.