eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CisnaWykonanie usług sprzątania w pomieszczeniach biurowych Nadleśnictwa Cisna oraz w obejściu budynku części biurowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-04

Cisna: Wykonanie usług sprzątania w pomieszczeniach biurowych Nadleśnictwa Cisna oraz w obejściu budynku części biurowej
Numer ogłoszenia: 18069 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Cisna , Cisna 87A, 38-607 Cisna, woj. podkarpackie, tel. 013 4686301, 668036997, faks 013 4686435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/cisna,
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nad_cisna/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług sprzątania w pomieszczeniach biurowych Nadleśnictwa Cisna oraz w obejściu budynku części biurowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie usług sprzątania w pomieszczeniach biurowych Nadleśnictwa Cisna oraz w obejściu budynku części biurowej. Zakres prac porządkowych obejmuje: -Utrzymanie czystości i porządku w obejściu budynku części biurowej (budynek nr 87 A) poprzez zamiatanie i odśnieżanie w okresie zimy przed wejściem frontowym do biurowca. -Codzienne sprzątanie wszystkich pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych, sanitarnych i socjalnych obejmujących następujące czynności: a) odkurzanie podłóg i wykładzin dywanowych; b) zmywanie i konserwację posadzek ceramicznych; c) sprzątanie pomieszczeń sanitarnych tj. mycie umywalek i muszli klozetowych z ich dezynfekcją, oraz czyszczenie armatury sanitarnej; d) w miarę potrzeb uzupełnianie w pomieszczeniach sanitarnych papieru toaletowego i innych środków kosmetycznych dostarczonych przez Zamawiającego; e) opróżnianie pojemników na śmieci w całym budynku Nadleśnictwa wraz z ich wyniesieniem do kontenera; f) mycie: luster i ścian pokrytych płytkami glazurowymi; g) odkurzanie i konserwację mebli; h) mycie okien na klace schodowej 2 razy w roku, pozostałych raz w miesiącu; i) na bieżąco czyszczenie powierzchni szklanych; j) pielęgnację kwiatów i krzewów ozdobnych w obejściu budynku części biurowej; k) czyszczenie armatury teletechnicznej, elektrycznej; l) czyszczenie okuć drzwiowych i okiennych; m) czyszczenie z kurzu obrazów, oraz innych elementów dekoracyjnych w obiektach; n) czyszczenie grzejników; o) czyszczenie z konserwacją elementów drewnianych; p) bieżące czyszczenie zaplamień miejscowych na wykładzinach dywanowych i chodnikach; q) pranie wykładzin dywanowych - 1 x w roku, chodników 2 x w roku; r) wykonywanie innych prac związanych z utrzymaniem czystości pomieszczeń i otoczenia budynku w części biurowej; -Wszystkie czynności zawarte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być wykonane przy użyciu środków, narzędzi oraz urządzeń Wykonawcy; -Używane środki czystości do wykonania prac określonych w w/w opisie, musza być dostosowane do czyszczonych powierzchni, powinny posiadać wymagane atesty oraz karty bezpieczeństwa; -Na żądanie Zamawiającego Wykonawca udostępni na bieżąco wgląd do używanych preparatów chemii czystościowej; -Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował do wykonania zamówienia: a) Profesjonalnym odkurzaczem o dużej mocy ssania; b) Urządzeniem do profesjonalnego ekstrakcyjnego prania wykładzin dywanowych; c) Odpowiednimi środkami czystości -Zamawiający wymaga, aby sprzątanie pomieszczeń odbywało się po godzinach pracy biura, z wyjątkiem gabinetu Nadleśniczego oraz pomieszczeń zabezpieczonych alarmem, które należy sprzątać w godz. od 14.00 do 15.00; -Wymaga się od Wykonawcy, aby zauważone podczas wykonywania prac porządkowych usterki zgłosił Sekretarzowi Nadleśnictwa; -Wymaga się od Wykonawcy do dbania o estetykę stroju przy realizacji umowy oraz profesjonalne i sprawne wykonanie usług; -Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji pracowników przewidzianych do zatrudnienia przez Wykonawcę w charakterze obsługi porządkowej; -Zamawiający umożliwi Wykonawcom po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu, przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy, do której podpisania będzie zobowiązany Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, stanowiący Załącznik nr 1 do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.10.00 - Usługi sprzątania/czyszczenia miejsc noclegowych, budynków i okien 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą się wykazać dokumentami określonymi w pkt 6 SIWZ. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie wg zasady: spełnia/ nie spełnia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy i przedłożonego wykazu realizacji usług o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potwierdzenie oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazał się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 usługi: trwającej przez okres 12 kolejnych miesięcy i polegającej na świadczeniu usług utrzymania czystości w obiekcie biurowym. Dokumentami potwierdzającymi powinny być referencje, opinie, listy polecające

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz przedłożonego wykazu posiadanych urządzeń przeznaczonych do realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował do wykonania zamówienia: - profesjonalny odkurzacz o dużej mocy ssania; - urządzeniem do profesjonalnego ekstrakcyjnego prania wykładzin dywanowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz przedłożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy zobowiązującego się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN) i przedstawi kserokopie stosowanego dokumentu, że jest odpowiednio ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej najpóźniej do dnia zawarcia umowy- Załącznik nr 8 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nad_cisna/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna z siedzibą w Cisnej 38-607 Cisna 87 A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 08:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cisna z siedzibą w Cisnej 38-607 Cisna 87 A Sekretariat I piętro pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.