Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-28
Malbork: USŁUGA WYKONANIA OPROGRAMOWANIA AUTORSKIEGO (DEDYKOWANEGO) WRAZ Z JEGO INSTALACJĄ, SYNCHRONIZACJĄ, WDROŻENIEM I PRZESZKOLENIEM w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Numer ogłoszenia: 180740 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Malbork , pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 55 629 04 00, faks 55 6473324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYKONANIA OPROGRAMOWANIA AUTORSKIEGO (DEDYKOWANEGO) WRAZ Z JEGO INSTALACJĄ, SYNCHRONIZACJĄ, WDROŻENIEM I PRZESZKOLENIEM w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi oprogramowania autorskiego (dedykowanego) dla sprzętu naukowo-edukacyjnego i komputerowego, zlokalizowanego w budynku Szkoły Łacińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie oprogramowania autorskiego, instalację, synchronizację ze wskazanym w Załączniku nr 1A sprzętem, wdrożenie, przeprowadzenie szkoleń oraz zapewnienie asysty technicznej w okresie gwarancji, wynoszącym 36 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie funkcjonalno - użytkowym oprogramowania, stanowiącym Załącznik nr 1B do SIWZ 4. Oprogramowanie musi być zsynchronizowane i kompatybilne ze sprzętem i urządzeniami, wymienionymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1A do SIWZ dla sprzętu naukowo-edukacyjnego i komputerowego, zlokalizowanego w budynku Szkoły Łacińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 5. Oprogramowanie jest przeznaczone do użytku wewnątrz budynku i będzie służyło celom edukacyjno-naukowym dla funkcji Multicentrum budynku Szkoły Łacińskiej. 6. Wykonanie przedmiotowej usługi wiąże się jednocześnie z przeniesieniem majątkowych praw autorskich. 7. Jeżeli w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załączniku nr 1A do SIWZ, występuje nazwa producenta, to ma to wyłącznie charakter przykładowy (względnie przypadkowy). 8. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego 9. Wykonawcy muszą mieć świadomość, iż sprzęt ten wraz z oprogramowaniem będzie wykorzystywany w obiekcie użyteczności publicznej, i istotna jest tu jego funkcjonalność. 10. Do czasu odbioru przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z wykonaną usługą podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dokument gwarancji jakości, określający w szczególności przedmiot i zakres gwarancji oraz terminy usunięcia wad..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie zrealizował co najmniej 1 zamówienie, polegające na wykonaniu, instalacji, synchronizacji, wdrożeniu oprogramowania specjalistycznego autorskiego o wartości brutto min. 100.00,00 zł. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumentu, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1.2 SIWZ (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty, kosztorys ofertowy, ewentualne pełnomocnictwa 2. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom do oferty należy dołączyć oświadczenie zgodnie ze worem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ppkt 2.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków na podstawia art. 22 ust 1 oraz wykaz wykonanych głównych usług może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, listę podmiotów należących do tej samej gr.kapitałowej oraz aktualny odpis z wł. rejestru lub z CEIDG składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę;co do terminu wykonania z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac; pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia; co do warunków i terminów płatności; co do osób reprezentujących strony w procesie realizacji zamówienia;konieczności zmiany terminu zakończenia ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich;konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;na skutek zmiany stawki VAT; zmianę terminów realizacji zamówienia z ważnych przyczyn, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, spowodowanych opóźnieniem w dostawie sprzętu komputerowego i naukowo-edukacyjnego, który jest niezbędny do wykonania przedmiotu umowy, a jest realizowany w odrębnym, niezależnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, nie wynikającej z zamierzonego działania Strony i nie powodującej roszczeń z powodu tej omyłki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój nr 115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Odbudowa i wprowadzenie nowych funkcji na terenie Szkoły Łacińskiej w Malborku współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz Programu Promesa Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Nowy Glinnik dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na terenie działek 4430/8, 4430/5 oraz 4430/6 w Czersku.
- Usługa agrotechniczna: koszenie nawierzchni darniowej, suszenie, zgrabienie, zebranie w bele lub pakiety oraz wywiezienie całości masy roślinnej dla 22.BLT w Malborku i 49.BLT w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dostawa papieru do urządzeń drukujących dla 22.BLT w Malborku oraz 49.BLot w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Ignacego Jana Paderewskiego w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.