eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceDostawa, instalacja i uruchomienie systemu laserowego wyświetlania tras na foremnikach do laminowania wraz z oprogramowaniem w Śląskim Centrum Naukowo-Technologicznym Przemysłu Lotniczego w Czechowicach-Dziedzicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-12

Czechowice-Dziedzice: Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu laserowego wyświetlania tras na foremnikach do laminowania wraz z oprogramowaniem w Śląskim Centrum Naukowo-Technologicznym Przemysłu Lotniczego w Czechowicach-Dziedzicach
Numer ogłoszenia: 18076 - 2013; data zamieszczenia: 12.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435708 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o., ul. Nad Białką 25, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. +48 32 779 60 00, faks +48 32 779 60 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie systemu laserowego wyświetlania tras na foremnikach do laminowania wraz z oprogramowaniem w Śląskim Centrum Naukowo-Technologicznym Przemysłu Lotniczego w Czechowicach-Dziedzicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1/Dostawa do siedziby Zamawiającego - Czechowice Dziedzice, ul. Nad Białką 25 - systemu laserowego odpowiadającego opisowi zawartemu w załączniku nr 1, w tym: 2/Rozładunek, transport z miejsca rozładunku do miejsca instalacji, instalacja na miejscu docelowym, 3/Instalacja, wdrożenie, integracja oprogramowania i automatyki systemu laserowego, 4/Wykonanie prób/ testów sprawdzających funkcjonowanie systemu laserowego, 5/Przekazanie dokumentacji techniczno-ruchowej systemu laserowego w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym, 6/Przekazanie dokumentacji oprogramowania systemu laserowego w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym, 7//Świadczenie w okresie trwania gwarancji nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego oraz udzielanie wsparcia technicznego, 8/Przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi systemu laserowego i jego oprogramowania (4 dni )- zakończonego wydaniem certyfikatów dla osób szkolonych. 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego parametry techniczne zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym załączniku nr 1 do SIWZ 3.4. Na przedmiot zamówienia wymagane jest: 1/ udzielenie gwarancji jakości na okres co najmniej 24 miesięcy 2/ udzielenie rękojmi na okres co najmniej 24 miesięcy 3/na oprogramowanie: a/ udzielnie licencji na czas nieokreślony, b/ udzielenie rękojmi na okres co najmniej 24 miesięcy, 3.5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w nowej hali ŚCNTPL. Na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest : 1/zabezpieczyć przed zniszczeniem posadzkę i inne elementy nowej hali, 2/doprowadzić do stanu pierwotnego elementy obiektu, naruszone w celu zainstalowania urządzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.61.10 - Lasery przemysłowe 48.10.00.00 - Przemysłowe specyficzne pakiety oprogramowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 5.3 wspieranie ośrodków innowacyjności na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Virtek Vision International Incorporated 785 Bridge Street, Waterloo, Ontario, Canada N2V 2K1, 785 Bridge Street, Waterloo, Ontario N2V2K1, kraj/woj. Kanada.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 637658,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 637657,37

  • Oferta z najniższą ceną: 637657,37 / Oferta z najwyższą ceną: 637657,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.