Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Łódź: remont odcinka instalacji kanalizacyjnej
Numer ogłoszenia: 180784 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi, ul. Wodna 40, 90-046 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536240, fax 042 2536249.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pis.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont odcinka instalacji kanalizacyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana odcinka istniejącej kanalizacji sanitarnej wykonanej z rur żeliwnych znajdującej się na terenie WSSE w Łodzi przy ulicy Wodnej 40 . Odcinek instalacji podlegający wymianie łączy zawór zwrotny burzowy usytuowany w budynku głównym w pomieszczeniu jadalni z instalacją sanitarną zewnętrzną . W miejscu połączenia należy wykonać studzienkę rewizyjną . Zakres prac obejmuje : a) rozebranie nawierzchni asfaltowej wraz podłożem betonowym . b) wykonanie wykopu wąsko przestrzennego o ścianach umocnionych . c) wykonanie nowej studni rewizyjnej na istniejącej kanalizacji sanitarnej d) demontaż uszkodzonego odcinka kanalizacji sanitarnej e) montaż nowej instalacji sanitarnej f) zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu g) wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz podłożem zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie w wyznaczonym terminie Formularza Oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w specyfikacji na drukach, które stanowią załącznik do niniejszej Specyfikacji. Zamawiający dopuszcza złożenie Formularza Oferty wraz z załącznikami sporządzony przez Wykonawców ściśle wg wzorów określonych w SIWZ z każdorazowym wpisem znaku: WSSE- 071/PN/ 2300-91/08 2. Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Złożenie oświadczeń i dokumentów wskazanych w rozdziale C niniejszej Specyfikacji 7. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony ściśle wg zapisu załącznika nr. 4 do SIWZ z załączonym wypełnionym przedmiarem i kosztorysem ofertowym wg. załącznika nr 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać wykaz osób uprawnionych do reprezentowania firmy. 3. W przypadku Wykonawcy, będącego spółką cywilną lub konsorcjum obowiązuje załączenie stosownej umowy spółki i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego współwłaściciela spółki. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 u Pz p załącznik nr. 5 6. Uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, świadectwa kwalifikacyjne. 7. W przypadku składania oferty wspólnej wymagane są : a. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie b. dokumenty wymienione w pkt. 2-3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty wymienione w pkt. 2-3należy dostarczyć w oryginale lub w wyraźnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Postanowienia dodatkowe: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa właściwy dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b. nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wsse w lodzi,ul.wodna 40.oddzial zamowien publicznych i zaopatrzenia,p.11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 11:00, miejsce: wsse w lodzi,ul.wodna 40.oddzial zamowien publicznych i zaopatrzenia,p.11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa pościeli jednorazowej dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa pościeli wielorazowej oraz ubrań operacyjnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- Wykonanie przeglądów ogólnobudowlanych budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich RON POŁUDNIE ; RON ZO dzielnica Górna
- "Zapewnienie sali warsztatowej, usługi restauracyjnej w miejscu warsztatu "Budowanie wizerunku w pomocy społecznej" w dniach 3 i 4 lipca 2025 r. na terenie miasta Łodzi"
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego oraz osuszaczy powietrza dla potrzeb Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- "Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały"
- Prace naprawcze na kanalizacji sanitarnej w ul. Wiosennej w Gościcinie
- Budowa sieci kanalizacji z osiedla bloków mieszkalnych po byłym PGR i przejętej oczyszczalni ścieków w miejscowości Jarosław
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Popiołka w Cieszynie
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.