eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźremont odcinka instalacji kanalizacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Łódź: remont odcinka instalacji kanalizacyjnej
Numer ogłoszenia: 180784 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi, ul. Wodna 40, 90-046 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536240, fax 042 2536249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pis.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont odcinka instalacji kanalizacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana odcinka istniejącej kanalizacji sanitarnej wykonanej z rur żeliwnych znajdującej się na terenie WSSE w Łodzi przy ulicy Wodnej 40 . Odcinek instalacji podlegający wymianie łączy zawór zwrotny burzowy usytuowany w budynku głównym w pomieszczeniu jadalni z instalacją sanitarną zewnętrzną . W miejscu połączenia należy wykonać studzienkę rewizyjną . Zakres prac obejmuje : a) rozebranie nawierzchni asfaltowej wraz podłożem betonowym . b) wykonanie wykopu wąsko przestrzennego o ścianach umocnionych . c) wykonanie nowej studni rewizyjnej na istniejącej kanalizacji sanitarnej d) demontaż uszkodzonego odcinka kanalizacji sanitarnej e) montaż nowej instalacji sanitarnej f) zasypanie wykopów z zagęszczeniem gruntu g) wykonanie nawierzchni asfaltowej wraz podłożem zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożenie w wyznaczonym terminie Formularza Oferty wraz z załącznikami, w sposób określony w specyfikacji na drukach, które stanowią załącznik do niniejszej Specyfikacji. Zamawiający dopuszcza złożenie Formularza Oferty wraz z załącznikami sporządzony przez Wykonawców ściśle wg wzorów określonych w SIWZ z każdorazowym wpisem znaku: WSSE- 071/PN/ 2300-91/08 2. Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością Wykonawcy lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie płatności lub rozłożenie na raty zaległych płatności Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Złożenie oświadczeń i dokumentów wskazanych w rozdziale C niniejszej Specyfikacji 7. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony ściśle wg zapisu załącznika nr. 4 do SIWZ z załączonym wypełnionym przedmiarem i kosztorysem ofertowym wg. załącznika nr 2 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać wykaz osób uprawnionych do reprezentowania firmy. 3. W przypadku Wykonawcy, będącego spółką cywilną lub konsorcjum obowiązuje załączenie stosownej umowy spółki i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego współwłaściciela spółki. 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 u Pz p załącznik nr. 5 6. Uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, świadectwa kwalifikacyjne. 7. W przypadku składania oferty wspólnej wymagane są : a. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie b. dokumenty wymienione w pkt. 2-3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty wymienione w pkt. 2-3należy dostarczyć w oryginale lub w wyraźnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Postanowienia dodatkowe: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa właściwy dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że : a. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b. nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pis.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wsse w lodzi,ul.wodna 40.oddzial zamowien publicznych i zaopatrzenia,p.11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 11:00, miejsce: wsse w lodzi,ul.wodna 40.oddzial zamowien publicznych i zaopatrzenia,p.11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.