Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Choceń: Dostawa prefabrykatów betonowych do budowy i remontów chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu włocławskiego.
Numer ogłoszenia: 180809 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Jarantowice 5, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846487, fax 054 2846487.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prefabrykatów betonowych do budowy i remontów chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu włocławskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa prefabrykatów betonowych do budowy i remontów chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu włocławskiego. 2. Zakres robót obejmuje dostawę prefabrykatów betonowych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie powiatu włocławskiego. Przewidywana, całkowita ilość prefabrykatów betonowych objętych zamówieniem: - Kostka betonowa POLBRUK (szara, grub. 6,0 cm) 1948 m2 - Kostka betonowa POLBRUK (szara, grub. 8,0 cm) 496 m2 - Krawężnik betonowy 15x30 cm 1652 mb - Obrzeże betonowe 8x30 cm 1652 mb Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia oraz do zmiany miejsca dostawy. Całkowity koszt dostawy nie może przekroczyć równowartości 145.000,00 złotych brutto. 3. Oferta powinna obejmować całość zamówienia nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. 4. Zamówione prefabrykaty betonowe muszą posiadać - deklarację zgodności z PN lub aprobatę techniczną zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004 nr 198 poz. 2041).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.31.00 - Materiały chodnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.31.00 - Materiały chodnikowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełnią wymogi określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 9 niniejszej specyfikacji oraz spełnią następujące warunki dodatkowe: - dostawca musi się wykazać wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk Oferta, wraz z kosztorysem ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały należycie wykonane. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2, e) deklarację zgodności z PN lub aprobatę techniczną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. 2004 nr 198 poz. 2041), f) oświadczenie Oferenta o udzieleniu gwarancji na okres min. 36 miesięcy od daty dostawy. g) wykonawcy składający ofertę wspólnie na podstawie art. 23 Prawa zamówień publicznych, zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia: umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.wloclawski.pl/?cid=1311
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach, 87-850 Choceń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.