eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniawyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Gdynia: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
Numer ogłoszenia: 180821 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6669088, fax 058 6669226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: służba celna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie Wykonawcy, który na podstawie zawartej umowy zobowiąże się do dostarczania Zamawiającemu ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa materiału Przewidywana ilość zakupu/kwartał 1 dziurkacze małe, metalowe, dziurkowanie min. 10 kartek 40 2 dziurkacze żeliwne, dziurkowanie min. 50 kartek 10 3 zszywacz zwykły, 24/6, musi zszywać min. 12 kartek (dwa sposoby zacisku zszywek) 40 4 cienkopis zwykły czarny, grubość końcówki 0,4 mm 500 5 cienkopis zwykły niebieski, grubość końcówki 0,4 mm 500 6 cienkopis zwykły zielony, grubość końcówki 0,4 mm 450 7 cienkopis zwykły czerwony, grubość końcówki 0,4 mm 450 8 cienkopis żelowy czarny, grubość linii 0,5 mm 500 9 cienkopis żelowy niebieski, grubość linii 0,5 mm 500 10 cienkopis żelowy czerwony, grubość linii 0,5 mm 500 11 wkład żelowy do cienkopisu czarny, grubość linii 0,5 mm 500 12 wkład żelowy do cienkopisu czerwony, grubość linii 0,5 mm 500 13 wkład żelowy do cienkopisu niebieski, grubość linii 0,5 mm 500 14 noże biurowy, szerokość min 18 mm 40 15 pisaki niebieskie - flamastry 200 16 pisaki czarne - flamastry 200 17 pisaki zielone - flamastry 200 18 pisaki czerwone - flamastry 200 19 pisaki wodoodporne - markery czarne, niebieskie, czerwone - końcówka okrągła, grubość 1 mm 100 20 pisaki wodoodporne - markery czarne, niebieskie, czerwone - końcówka ścięta, grubość 2-5 mm 100 21 długopis zwykły (czarne, niebieskie, czerwone) 1000 22 wkłady do długopisów (czarne, niebieskie, czerwone) 1000 23 temperówki do ołówków - metalowe 50 24 gumki do mazania 100 25 ołówki zwykłe 100 26 ołówki automatyczne - grafit 0,5 100 27 wkłady do ołówków automatycznych - 0,5 (opakowanie) (cena za opakowanie) 50 zakupu/kwartał 28 segregatory - różne kolory, wymienna etykieta, szyna metalowa, jednakowe polioprop. 400 29 segregatory wąskie - różne kolory, wymienna etykieta, szyna metalowa, jednakowe poliprop. 400 30 przekładki kolorowe do segregatorów - A4 tekturowe (opakowanie 10 szt.) - cena za opakowanie 400 31 samoprzylepne nalepki na segregatory a10 - etykiety - cena za opakowanie 100 32 pinezki kolorowe - (opakowanie min. 20 szt.) - cena za opakowanie 50 33 pinezki kolorowe - beczułki - do tablic korkowych (opakowanie min. 20 szt.) 20 34 karteczki kostka, klejone, rozm. min. 75 x 75 mm, 400 karteczek 150 35 karteczki samoprzylepne, rozm. min. 75x75 mm, żółte, 100 karteczek 500 36 zakreślacze szerokie - różne kolory 500 37 rozszywacze 50 38 klej biurowy w sztyfcie min. 15g 100 39 klej biurowy w tubce 100 40 korektor w butelce + rozpuszczalnik 50 41 korektor w długopisie 100 42 blok listowy w kratkę A4/50 20 43 linijki plastikowe - 20 cm 20 44 linijki plastikowe 30 cm 20 45 linijki plastikowe 50 cm 20 46 zszywki zwykłe 24/6 400 47 podkłady na biurko plastikowe (rozmiar min. 40 x 60 cm) 20 48 pojemniki szufladkowe na biurko 200 49 spinacze małe (opakowanie 100 szt.) 300 50 spinacze duże (opakowanie 100 szt.) 200 51 skoroszyty plastikowe A4 800 52 skoroszyty papierowe 100 53 skoroszyty papierowe do zawieszania - pełne, zawieszka 2000 54 teczki wiązane plastikowe 200 55 teczki wiązane papierowe 200 56 teczki z gumką, tekturowe, białe, bez połysku 100 57 nożyczki do papieru 15 cm 30 58 zeszyty małe 32 kart. 50 59 zeszyty małe 60 kart. 50 60 zeszyty duże A4 - 96 kartek 50 61 skorowidze A4 - 96 kartek 10 62 skorowidze A5 - 96 kartek 10 63 koperty małe C6 białe a100 samoklejące (cena za opakowanie) 50 Lp. Nazwa materiału Przewidywana ilość zakupu/kwartał 64 koperty C5 białe a100 samoklejące (cena za opakowanie) 40 65 koperty C5 szare a100 samoklejące (cena za opakowanie) 30 66 koperty C4 a100 białe samoklejące (cena za opakowanie) 20 67 koperty 32*45 a100 samoklejące (cena za opakowanie) 10 68 koszulki do akt do segregatorów a100 (cena za opakowanie) 100 69 zwilżaczki glicerynowe 20 70 taśma klejąca 1 cm / nie mniej niż 30 m 150 71 taśma klejąca 2 cm / nie mniej niż 30 m 200 72 taśma klejąca 5 cm / nie mniej niż 30 m (szara) 100 73 kalka ołówkowa a50 A4 10 74 kalka maszynowa a50 A4 10 75 zszywki do dużych zszywaczy - rozmiar 24/6 (opakowanie 1000 szt.) 50 76 zszywki do dużych zszywaczy - rozmiar 23/8 (opakowanie 1000 szt.) 50 77 zszywki do dużych zszywaczy - rozmiar 23/10 (opakowanie 1000 szt.) 40 78 zszywki do dużych zszywaczy - rozmiar 23/15 (opakowanie 1000 szt.) 40 79 zszywki do dużych zszywaczy - rozmiar 23/17 (opakowanie 1000 szt.) 20 80 zszywki do dużych zszywaczy - rozmiar 23/24 (opakowanie 1000 szt.) 20 81 zszywki do zszywaczy elektrycznych 65/6M / 1000 szt. 10 82 koperta DL okno samoklejąca a100 okno prawe (cena za opakowanie) 50 83 koperta C6 samoklejąca SK a100 okno prawe (cena za opakowanie) 20 84 teczki do podpisu min. 10 kartek 30 85 tusz do stempli metalowych - czarny, zielony, czerwony (poj. min. 25 ml) 20 86 tusz do stempli kauczukowych - czarny, zielony, czerwony (poj. min. 25 ml) 150 87 poduszki do pieczątek suche (rozmiar min. 7 x 11 cm) 50 88 dyskietki do komputera w pudełkach a10 (cena za opakowanie) 50 89 spinacz archiwizacyjny plastikowy - klips do akt (50 szt. w opakowaniu) 20 90 zeszyt A4 96 kartek - twarda okładka 50 91 skoroszyt plastikowy z dziurkami do segregatora 2000 92 nożyczki duże - 25 cm 10 93 stojak do pieczątek, metalowy na 8 pieczątek 10 94 przybornik na biurko plastikowy (na długopisy,spinacze), akrylowy, przezroczysty 20 95 gumki recepturki (1kg), (średnica 6 cm) 5 96 plastelina 6 szt. - lasek 10 97 płyta CD-R 700 MB 100 98 płyta CD-RW 700 MB 50 99 podkładka pod mysz komputerową 10 100 zakładki indeksujące post-it różne kolory - rozmiar 25 x 43 mm (cena za opakowanie) 50 101 tablica korkowa 30x40 5 102 tablica korkowa 40x60 5 103 tablica korkowa 60x80 5 104 tablica korkowa 60x100 5 105 tablica korkowa 90x120 2 106 tablica korkowa 100 x 150 1 107 blok do flipchartów A1 biały - 1 blok min. 20 kartek 5 108 koperty C4 a100 szare (cena za opakowanie) 30 109 kartoniki do archiwum z tektury falistej 3-warstwowej. Wymiary kartonu min. 33 x 24 x 10 cm. 2500 110 igły do zszywania akt min. 9 cm. 10 111 markery olejowe niebieskie, grubość linii max 1,6 mm 20 112 nici lniane do zszywania akt (min. 100 g) 10 113 szary papier pakowy 1 x 1,3 m (80g/m2) 50 114 wąsy do skoroszytów (opakowanie 25 szt.) 20 115 deska z klipsem A4 20 116 deska z klipsem A4 i okładką 20 117 koperty do tajnych dokumentów, do wysyłania materiałów poufnych (koperty których nie można otworzyć bez pozostawienia śladów) B5 a20 (cena za opakowanie) 10 118 koperty do tajnych dokumentów, do wysyłania materiałów poufnych (koperty których nie można otworzyć bez pozostawienia śladów) B4 a20 (cena za opakowanie) 10 119 segregator A5 z mechanizmem dźwigniowym, szerokość 75 mm, polipropylenowy 50 120 płyty DVD-R 50 121 płyty-DVD-RW 20

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 25.24.72.20 - Przyrządy do pisania z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.24.00 - Przybory do pisania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda złożenia/wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. złożą ofertę cenową, 1.2. spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy PZP, 1.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, podpisane przez przedstawicieli Wykonawcy upoważnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.uc.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Logistyki Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia, pokój 352, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 - 14:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Izby Celnej w Gdyni, ul. Północna 9A, 81-029 Gdynia..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.