Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Parczew: Dostawa i legalizacja wodomierzy do wody zimnej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych Międzygminnego Związku Komunalnego z/s w Parczewie
oraz odkupienie używanych
Numer ogłoszenia: 180843 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych Międzygminnego Związku Komunalnego z siedzibą w Parczewie , ul. Lubartowska 4a, 21-200 Parczew, woj. lubelskie, tel. 083 3552006, faks 083 3552007.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Związku Gmin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i legalizacja wodomierzy do wody zimnej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych Międzygminnego Związku Komunalnego z/s w Parczewie oraz odkupienie używanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i legalizacja wodomierzy do wody zimnej na potrzeby Zakładu Usług Wodnych MZK z/s w Parczewie oraz odkupienie używanych.
Dostawa w ilosci:
200 szt. Wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżnych DN 15 Q3 = 2,5 m3/h
1650 szt. Wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżnych DN 20 Q3 = 2,5 m3/h
200 szt. Wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżnych DN 20 Q3 = 4,0 m3/h
7 szt. Wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżny DN 25 Q3 = 6,3 m3/h
4 szt. Wodomierzy jednostrumieniowych suchobieżny DN 32 Q3 = 10,0 m3/h
2200 szt. Łączników do wodomierzy DN 20
14 szt. Łączników do wodomierzy DN 25
8 szt.Łączników do wodomierzy DN 32
14 szt.Uszczelek do wodomierza DN 25
8 szt. Uszczelel do wodomierza DN 32
60 szt. Redukcji do wodomierzy DN 20 / DN15
Legalizacja wodomierzy w ilosci:
46 szt. Wodomierz DN 20 z 2011
328 szt. Wodomierz DN20 Z 2012
Sprzedaz używanych wodomierzy w ilosci:
2083 szt. wodomierzY DN 15-20
5 szt. wodomierzy DN 25
5 szt. wodomierzy DN 32
Parametry, które powinny spełniac wodomierze:
1.Wodomierze jednostrumieniowe suchobieżne do montażu poziomego i pionowego, klasa B-H, A-H1.
2. Z gwintem przyłączeniowym dla Q3=2,5 m3/h DN15 i DN20, dla Q3=4 m3/h DN20,
dla Q3 = 6,3 m3/h DN25 i dla Q3 = 10 m3/h DN32;
3. O wymaganej długości 110 mm dla DN15 Q3 =2,5 m3/h, 130 mm dla DN20 Q3 =2,5 m3/h i Q3 =4 m3/h, 260 mm dla DN25 Q3 = 6 m3/h oraz DN32 Q3 = 10 m3/h;
4. Parametry metrologiczne zgodne z PN-ISO4064 lub PN-EN 14154;
5.Nie dopuszcza się stosowania kształtek redukcyjnych celem osiągnięcia wymaganej długości lub średnicy wodomierza;
6. Liczydło wodomierza 8-bębenkowe odporne na zanieczyszczenia i zaparowanie;
7. Zabezpieczenie przed oddziaływaniem zewnętrznego pola magnetycznego;
8. Zespół liczydła musi posiadać możliwość obrotu o minimum 355° i blokadę obrotu powyżej 360°;
9.Oznaczenie roku produkcji na tarczy wodomierza;
10. Wirnik obustronnie łożyskowany, łożyska z kamieni technicznych;
11. Konstrukcja wodomierzy umożliwiająca naprawę oraz regenerację;
12. wodomierze objęte pięcioletnim okresem gwarancji;
13. Wszystkie wodomierze muszą posiadać aktualne Zatwierdzenie Typu EWG lub certyfikat badania typu WE według MID obowiązujące na terenie całej UE, dopuszcza się zatwierdzenie krajowe ważne wyłącznie w Polsce;
14. Możliwość zamontowania modułu radiowego, przystosowanego do systemu zdalnego odczytu o dwukierunkowej transmisji danych w trakcie eksploatacji wodomierza bez konieczności zrywania plomb legalizacyjnych i stosowania dodatkowych elementów łączących (jeżeli wymagany jest jakikolwiek element łączący wodomierz z modułem radiowym należy uwzględnić go w cenie wodomierza);
15.Posiada atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do montażu na rurociągach wody pitnej
16. Wskazany autoryzowany punkt serwisu wodomierzy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.00 - Wodomierze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia Wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złozonego przez wykonawcę (wzór- załącznik NR 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złozonego przez wykonawcę (wzór- załącznik NR 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złozonego przez wykonawcę (wzór- załącznik NR 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złozonego przez wykonawcę (wzór- załącznik NR 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna ten warunek za spełniony, jeży wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci zwiazanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli ubezpieczenie obejmuje krótrzy okres, wykonawca składa zobowiązanie do zawarcia umowy ubezpieczeniowej na czas, co najmniej do końca trwania umowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
Karty katalogowe wodomierzy
Atesty PZH
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnione załaczniki NR 1, NR 2 I NR 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mzk.parczew.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Wodnych
Międzygminnego Związku Komunalnego z/s w Parczewie
ul. Lubartowska 4a
21-200 Parczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT Zakładu Usług Wodnych
Międzygminnego Związku Komunalnego z/s w Parczewie
ul. Lubartowska 4a
21-200 Parczew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w ramach Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST - edycja 2025 w G. Parczew w ok. 01.01-31.12 2025 roku"
więcej: przetargi w Parczewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.