Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Rzeszów: Zakup: Dalmierzy laserowych, wiatromierzy, latarek taktycznych, laserowych wskaźników celu, laserowych wskaźników wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 180852 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3841 w Rzeszowie , ul. Lwowska 5, 35-922 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 7155250, faks 017 7155012.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON - Jednostka Wojskowa 3841.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup: Dalmierzy laserowych, wiatromierzy, latarek taktycznych, laserowych wskaźników celu, laserowych wskaźników wielofunkcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup osprzętu bezpieczeństwa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.13.00 - Osprzęt bezpieczeństwa 31.52.13.20 - Latarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 P.z.p.; Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez każdego Wykonawcę na podstawie złożonych wraz z ofertą nw. oświadczeń i dokumentów metodą: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9, ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p. według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 d. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, e. opisy, fotografie oferowanego przedmiotu zamówienia, informacje dotyczące wyposażenia, obsługi i konserwacji sprzętu. Opis, parametry, wyposażenie, itp. muszą być przedstawione w taki sposób, aby Zamawiający mógł w sposób jednoznaczny stwierdzić czy proponowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymogami określonymi przez Zamawiającego. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3841
35-922 Rzeszów
ul. Lwowska 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3841 35-922 Rzeszów ul. Lwowska 5 Kancelaria Jawna pok. nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DALMIERZE LASEROWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt bezpieczeństwa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WIATROMIERZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt bezpieczeństwa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: LATARKI TAKTYCZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Latarki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.13.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: LASEROWE WSKAŹNIKI CELU, LASEROWE WSKAŹNIKI WIELOFUNKCYJNE DO BRONI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt bezpieczeństwa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych i specjalistycznych GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 3 części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych
- Zakup materiałów na rzecz realizacji projektu preinkubacji - zamówienie z podziałem na trzy części
- wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania Decyzji ZRID dla inwestycji pn. : "Budowa drogi powiatowej łączącej drogę powiatową Nr 1407R z drogą krajową nr 19"
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie Miasta Rzeszowa
- Zakup i sukcesywna dostawa warzyw, owoców mrożonych oraz ryb przetworzonych i konserwowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej.
- Dostawa agregatów prądotwórczych, nagrzewnic, masztów oświetleniowych, latarek czołowych wodoodpornych, latarek wodoszczelnych, latarek hermetycznych o dużej mocy z długim czasem pracy, przedłużaczy.
więcej: Latarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.