eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłeckoPrzebudowa jezdni i chodników przy ul. Czarnieckiego w Kłecku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Kłecko: Przebudowa jezdni i chodników przy ul. Czarnieckiego w Kłecku
Numer ogłoszenia: 180860 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Kłecko , ul. Dworcowa 14, 62-270 Kłecko, woj. wielkopolskie, tel. 061 4270125, faks 061 4270221.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa jezdni i chodników przy ul. Czarnieckiego w Kłecku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Jezdnia Nawierzchnie podstawowej jezdni projektuje się o szerokości 5,0m, zamknięta krawężnikiem betonowym 15x30 wystawionym 12,0cm ponad projektowaną nawierzchnię od strony chodników, a z drugiej zakończona została utwardzonym poboczem. Dla ułatwienia wyjazdu z terenu osiedla zaprojektowano ciągi pieszo- jezdnie szerokości 3,0m wykonane również z masy bitumicznej. Drogi wjazdowe pozbawione są krawężników w celu ułatwienie spływu wód opadowych z jezdni w tereny zielone. Przy budynku nr 15 wykonano pętlę umożliwiającą zawrócenie pojazdu samochodowego. 1.2. Chodnik Chodniki zaprojektowano szerokości 1,50m wykonane z kostki brukowej betonowej, zamknięte obrzeżem betonowym 6x20cm od strony budynków oraz krawężnikiem 15x30 od strony jezdni. Chodniki odsunięto od budynków celem uniknięcia przebudowy istniejących stopni wejściowych do budynku. Chodnik przy obu budynkach został odsunięty od budynku na odległość 1,3m. Szczegóły konstrukcyjne pokazano graficznie na załączonych do projektu przekrojach. 1.3. Konstrukcja nawierzchni a) jezdnia - masa mineralno-asfaltowa grysowo-żwirowa 3,0cm - masa mineralno asfaltowa, wyrównanie podbudowy 50kg/m2 - skropienie podbudowy emulsją asfaltową kationową 65% - podbudowa z tłucznia 4-31,5mm grubości 8cm - podbudowa z tłucznia 31,5-6,3mm grubości 12cm - warstwa odsączająca 15cm z piasku b) ciągi pieszo-jezdne - masa mineralno asfaltowa grysowo-żwirowa 3,0cm - masa mineralno asfaltowa ,wyrównanie podbudowy 50kg/m2 - skropienie emulsją asfaltowa kationowa 65% - podbudowa z tłucznia 4-31,5mm grubości 8cm - podbudowa z tłucznia 31,5-6,3mm grubości 12,0cm - warstwa odsączająca 15,0c z piasku c) chodniki - kostka brukowa betonowa szara grubości 6,0cm - warstwa podsypki piaskowej grubości 3 cm - warstwa odsączająca 10,0cm z piasku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub*: przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawca zobowiązany jest udzielić 3 letniej gwarancji i 3 letniej rękojmi na wszystkie roboty, zamontowane elementy i wbudowane materiały będące przedmiotem zamówienia. 2.Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (załącznik nr 1 do SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie - wg załącznika nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)dokument potwierdzający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji kierowania budowy w zakresie robót drogowych. Kierownik budowy musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego i przedstawić aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ kosztorysu ślepego. b)upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klecko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Kłecko ul. Dworcowa 14 62-270 Kłecko pokój nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Kłecko ul. Dworcowa 14 62-270 Kłecko pokój nr 5 II piętro (sala sesyjna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.