To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Piaski: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Numer ogłoszenia: 180899 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169865 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach, ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim, realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. 1. Przez materiały promocyjne rozumie się: kalendarze książkowe A5 tygodniowe z notesem, okładka skóropodobna - 200 szt., kalendarze ścienne trójdzielne - 200 szt., parasole reklamowe 16-panelowe z nadrukiem - 50 szt., monety czekoladowe reklamowe z tłoczeniem dwustronnym, min. śr. 38 mm - 3000 szt., power bank min. 5200 mAh z nadrukiem - 50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) przygotowanie do produkcji i wykonanie kalendarzy książkowych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, przygotowanie matryc i wytłoczenie na kalendarzach książkowych: na górze rok 2016, na środku logo Certyfikatu Szlaku JIIIS, na dole logo SWISS CONTRIBUTION oraz zaprojektowanie i przygotowanie wklejki reklamowej - 2 kartki obustronnie zadrukowane (kolor 4+4) na podstawie treści dostarczonej przez Zamawiającego. b) przygotowanie do produkcji i wykonanie kalendarzy ściennych trójdzielnych, główka kaszerowana, zaprojektowanie główki kalendarza i nadruku na plecach na podstawie treści dostarczonej przez Zamawiającego (kolor 4+4). c) przygotowanie i nadruk na parasolach 16-panelowych: na jednym panelu logo Certyfikatu Szlaku JIIIS, a na przeciwległym panelu logo SWISS CONTRIBUTION (jeden kolor - biały), d) przygotowanie do produkcji i wytłoczenie dwustronne na monetach czekoladowych logo Certyfikatu Szlaku JIIIS i logo SWISS CONTRIBUTION, e) przygotowanie do produkcji i nadruk (grawer) dwustronny lub jednostronny na urządzeniach power bank o pojemności min. 5200 mAh logo Certyfikatu Szlaku JIIIS i logo SWISS CONTRIBUTION. 3. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, próbki produktów stanowiących przedmiot zamówienia z przykładowym nadrukiem, z zastosowaniem materiałów i kolorów, które będą użyte do wykonania ostatecznego przedmiotu umowy wg Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: (a) kalendarz A5 tygodniowy z notesem, okładka skóropodobna w kolorze czerwonym lub brązowym (preferowane), drugi kolor w formie próbki samej okładki, (b) kalendarz trójdzielny ścienny z główką kaszerowaną z przykładowym nadrukiem pełnokolorowym na główce i plecach, (c) parasol 16-panelowy z otwieraniem automatycznym, (d) moneta czekoladowa o średnicy min. 38 mm, w złotym laminacie z tłoczeniem dwustronnym, (e) power bank min. 5200 mAh, wykonane z metalu, o wymiarach min. 100x68 mm. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego wszystkich przedłożonych projektów graficznych nadruku na poszczególnych materiałach promocyjnych. 5. Zamawiający wymaga materiałów fabrycznie nowych o bardzo dobrej jakości. Z uwagi na ich reprezentacyjny charakter i przeznaczenie muszą bezwzględnie charakteryzować się dużą estetyką, elegancją i starannością wykonania. Ponadto materiały promocyjne muszą być zapakowane w opakowania jednostkowe i zbiorcze. 6. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 7. Zamawiane materiały będą dostarczone do siedziby Gminy Piaski: ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, w dniu roboczym (poniedziałek - piątek), tj. w godz. 9-17 (poniedziałek), 7.15 - 15.15 (wtorek-piątek).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aera Group Sp. z o.o., ul. Zdunów 18/33, 30-428 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15154,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16040,00
Oferta z najniższą ceną: 16040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23800,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych w ramach projektu "MOVE IT Like Lublin - inicjatywa na rzecz zrównoważonego rozwoju transportu publicznego w Kiszyniowie"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Dostawa materiałów promocyjnych z podziałem na zadania
- Wydruk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach programu Aktywna Szkoła
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- USŁUGA WYKONANIA I DOSTARCZENIA GADŻETÓW EDUKACYJNYCH WRAZ Z OZNAKOWANIEM
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.