To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-12
Opole: Utrzymanie cieków wodnych oraz urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Krapkowicach
Numer ogłoszenia: 180919 - 2016; data zamieszczenia: 12.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132655 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cieków wodnych oraz urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Krapkowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą Utrzymanie cieków wodnych oraz urządzeń melioracji podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Krapkowicach, w skład którego wchodzi wykonanie robót budowlanych (m. in. odmulenie, usuwanie namułu, itd.) dla 5 obiektów (części): 1. Rzeka Jemielnica km 25+400 -52+050 rozmiar: 26650 mb 2. Rzeka Kożlanka km 0+000 - 8+400 rozmiar 8400 mb 3. Rzeka Ligocki Koźle km 0+000 - 12+490 rozmiar: 12490 mb 4. Rzeka Padół km 0+000 - 11+700 rozmiar: 11700 m 5. Rzeka Piotrówka km 0+000 - 9+500 rozmiar: 9500 m Pełny zakres robót zawierają załączone do niniejszej SIWZ przedmiary. UWAGI: 1. Pożądane przez zamawiającego jest aby wykonawcy przed sporządzeniem ofert zapoznali się z częścią III SIWZ oraz dokonali oględzin miejsca wykonania zamówienia (po uzgodnieniu z właściwym kierownikiem WZMiUW w Opolu), aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. 2. Jeśli w Część III SIWZ, użyte zostały nazwy firm/systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumieć tak, iż w każdym miejscu w SIWZ, w którym użyto nazw własnych, dodaje się sformułowanie lub równoważny. 3. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w niniejszej SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 4. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach zniszczonych w trakcie prowadzenia robót. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody władającym terenem bez zbędnej zwłoki, bądź przez przywrócenie terenu do stanu poprzedniego, bądź przez zapłatę odpowiedniej sumy pieniężnej. 5. Wykonawca podejmie wszelkie racjonalne kroki dla zabezpieczenia środowiska zarówno na Terenie Budowy, jak i poza nim, oraz dla ograniczenia szkód i uciążliwości dla ludzi i mienia, wynikłych z zanieczyszczenia, hałasu i innych skutków jego działań. 6. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszystkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego, w tym również ustawy o odpadach i ustawy o ochronie przyrody. Wszelkie opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm, określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska, poniesie Wykonawca. 7. Wykonawca uiści stosowne opłaty oraz uzyska na swój koszt wszelkie uzgodnienia i pozwolenia na wywóz nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów, oraz bezpieczne, prawidłowe odprowadzanie wód gruntowych i opadowych z całego Terenu Budowy, lub miejsc związanych z prowadzeniem Robót, tak, aby ani Roboty, ani ich otoczenie nie zostały uszkodzone. 8. Wykonawca będzie odpowiedzialny za dostarczenie energii, wody i innych usług, których może potrzebować do wykonania Robót objętych zamówieniem. W przypadku korzystania z dostawy energii, wody i innych usług z istniejących kontrolowanych źródeł, Wykonawca musi zastosować się do warunków przedstawionych mu przez kompetentne władze oraz musi zapłacić za korzystanie z mediów oraz uiścić wszelkie inne wymagane opłaty. Wykonawca, na własne ryzyko i koszt, dostarczy wszelką aparaturę konieczną do korzystania przez niego z tych usług i do pomiaru pobranych ilości 9. Przed rozpoczęciem Robót Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego powiadomienia wszystkich zainteresowanych stron (właścicieli lub administratorów terenów, właścicieli urządzeń i istniejącego uzbrojenia podziemnego) o terminie rozpoczęcia Robót oraz o przewidywanym terminie ukończenia Robót. 10. Wykonawca ograniczy swoje działania do terenu objętego robotami utrzymaniowymi Wykonawca podejmie konieczne kroki dla utrzymania Sprzętu Wykonawcy oraz Personelu Wykonawcy na terenie Terenu Budowy i tych obszarów dodatkowych, z dala od terenów sąsiednich. 11. W trakcie wykonywania robót wykonawca będzie utrzymywał Teren Budowy w stanie wolnym od wszelkich niepotrzebnych przeszkód i będzie składował lub pozbywał się wszelkiego zbędnego Sprzętu Wykonawcy i nadwyżek materiałów. Wykonawca będzie usuwał z Terenu Budowy wszelkie szczątki, odpadki oraz elementy infrastruktury tymczasowej, które nie są już potrzebne. 12. Wykonawca na terenie budowy będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującym prawem i w uzgodnieniu z Zamawiającym. 13. W celu udokumentowania doprowadzenia terenu przylegającego do cieków, na których wykonywane są roboty utrzymaniowe do stanu pierwotnego Wykonawca będzie prowadził szczegółową dokumentację fotograficzną obejmującą stan terenu przylegającego do cieków, na których wykonywane są roboty utrzymaniowe przed Rozpoczęciem Robót oraz po ich Zakończeniu. Prowadzoną dokumentację fotograficzną Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 14. Wykonawca zaznajomi się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, takich jak odwodnienie, linie i słupy telefoniczne i elektryczne, światłowody, wodociągi, gazociągi i podobne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące instalacje. 15. Każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych, kontrolne wykopy będą wykonane w celu zidentyfikowania podziemnej instalacji, której uszkodzenie może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa ruchu. 16. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie uszkodzenia dróg, rowów odwadniających, wodociągów i gazociągów, słupów i linii energetycznych, kabli, punktów osnowy geodezyjnej i instalacji jakiegokolwiek rodzaju spowodowane przez niego lub jego Podwykonawców podczas wykonywania Robót. Wykonawca niezwłocznie naprawi wszelkie powstałe uszkodzenia na własny koszt, a także, jeśli to konieczne, przeprowadzi inne prace nakazane przez właściwy Oddział WZMiUW w Opolu. 17. Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać wszelkie konieczne zgody i zezwolenia władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji, każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Zamawiającym. 18. Wykonawca zapewni, że Robotami będą kierowały osoby posiadające odpowiednie doświadczenie i wykształcenie. 19. Szczegóły zamówienia wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym kierownikiem Oddziału WZMiUW w Opolu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Rzeka Jemielnica km 25+400 -52+050 rozmiar: 26650 mb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. ULFIK - Marcin Ulfik, ul. Świerczewskiego 10B Łagiewniki Wielkie, 42-772 Pawonków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 294231,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138676,55
Oferta z najniższą ceną: 138676,55 / Oferta z najwyższą ceną: 365875,48
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Rzeka Koźlanka km 0+000 - 8+400 rozmiar 8400 mb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. ULFIK - Marcin Ulfik, ul. Świerczewskiego 10B Łagiewniki Wielkie, 42-772 Pawonków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67833,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39358,77
Oferta z najniższą ceną: 39358,77 / Oferta z najwyższą ceną: 89793,69
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Rzeka Ligocki Koźle km 0+000 - 12+490 rozmiar: 12490 mb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. ULFIK - Marcin Ulfik, ul. Świerczewskiego 10B Łagiewniki Wielkie, 42-772 Pawonków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120430,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68088,54
Oferta z najniższą ceną: 68088,54 / Oferta z najwyższą ceną: 110963,42
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Rzeka Padół km 0+000 - 11+700 rozmiar: 11700 m
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. ULFIK - Marcin Ulfik, ul. Świerczewskiego 10B Łagiewniki Wielkie, 42-772 Pawonków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145677,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54763,57
Oferta z najniższą ceną: 54763,57 / Oferta z najwyższą ceną: 151332,18
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Rzeka Piotrówka km 0+000 - 9+500 rozmiar: 9500 m
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U Madrigo Marcin Słodczyk, ul. Stalmacha 28b/39, 42-700 Lubliniec, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55572,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24413,78
Oferta z najniższą ceną: 24413,78 / Oferta z najwyższą ceną: 89932,68
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- Realizacja usługi doradztwa specjalistycznego z zakresu księgowości dla pracodawców z województwa opolskiego w ramach projektu pn. "Opolskie pracuje elastycznie"
- TP.D.DI.33.25 Zakup wraz z dostawą dwóch serwerów dla potrzeb budowy środowiska bazodanowego systemów dziedzinowych wraz z instalacją, gwarancją i opieką serwisową
- Wymiana posadzki na zasceniu i korytarzach Dużej Sceny i korytarzach prowadzących od wejścia/bramy nr 4 do windy towarowej w budynku Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu - I ETAP
- Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich w granicach obszaru działania prokuratur okręgu opolskiego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace utrzymaniowe rzeki Troja w km 7+800-10+800 w m. Kietrz gm. Kietrz
- Zabudowa wyrw oraz kolein na terenie ZZ Kalisz
- Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r. -obszar nadzorów Wodnych Pszczyna i Bieruń - gm. Bieruń, Bojszowy, Goczałkowice Zdrój, Miedźna, Pawłowice, Pszczyna, Suszec, Tychy
- Usuwanie szkód powodziowych - skutków powodzi z września 2024 r.-obszar nadzoru Wodnego Bielsko-Biała-gm. Bestwina, Brzeszcze, Czechowice-Dziedzice, Jasienica, Wilkowice - części od 1 do 5
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
- Roboty naprawcze na wałach przeciwpowodziowych na terenie gminy Bolesławiec (nakaz bud.)
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.