Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-19
Włoszczowa: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb wydziału komunikacji Starostwa Powiatowego we Włoszczowie oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
Numer ogłoszenia: 180927 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3944950, faks 041 3944965.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wloszczowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb wydziału komunikacji Starostwa Powiatowego we Włoszczowie oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych (2 sztuki) dla tych pojazdów, dla których wymagane są dwie tablice rejestracyjne oraz 1 sztuki tablicy, dla tych pojazdów, które są oznaczone jedną tablicą rejestracyjną, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w terminie: a) dostawa tablic rejestracyjnych do 7 dni po otrzymaniu zapotrzebowania, na własny koszt, b) dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do 2 dni po otrzymaniu zapotrzebowania, na własny koszt, c) dostawa awaryjna tablic - w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia, na własny koszt, d) odbiór i kasacja zużytych tablic, nie rzadziej niż 1 raz na kwartał na własny koszt. 2. Tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. Nr 186, poz. 1322 tekst jedn. z 2007 r. z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 z późn. zm.) oraz innymi przepisami w tym zakresie. 3. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Wymagany okres rękojmi na wykonane tablice - 3 lata..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.52.00.00 - 27.52.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Oferent musi wykazać min 3 zrealizowane zlecenia o porównywalnym charakterze i wartości z okresu ostatnich 3 lat, potwierdzone referencjami. 3. Oferent musi posiadać uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia tj. zezwolenie na produkcje tablic rejestracyjnych; 4. Oferent musi posiadać certyfikat na zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi; 5. Oferent udzieli min. 36 miesięcy rękojmi na cały przedmiot zamówienia, 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Oferenta do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa, sporządzona zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Oferenta, że spełnia warunki udziału w przetargu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu Oferenta, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawcy ustanawiają zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty winno być załączone: a) pełnomocnictwo, 5. Zezwolenie na produkcje tablic rejestracyjnych, udzielone na podstawie art.75a ust. 3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity z 2005 r.: Dz. U. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 6. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi; 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat dostaw tablic rejestracyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców ( wg załącznika nr 3 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie, 29-100 Włoszczowa, ul. Wiśniowa 10, pok. 214.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe we Włoszczowie, 29-100 Włoszczowa, ul. Wiśniowa 10, pok. 319.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.