Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Warszawa: Opracowanie koncepcji i wdrożenia docelowego środowiska BusinessObjects wersja XI w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego
Numer ogłoszenia: 180957 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3326665, fax 022 3326694.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji i wdrożenia docelowego środowiska BusinessObjects wersja XI w Urzędzie Komisji Nadzoru Finansowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) Sporządzenia na podstawie posiadanej dokumentacji i wywiadów analizy wykorzystania narzędzia BusinessObjects w UKNF i określenia wymagań licencyjnych dla użytkowników Urzędu oraz wymagań wydajnościowych (zadanie 1). 2) Przygotowania propozycji możliwych rozwiązań (zadanie 2) spełniających wymagania pod kątem: - koncepcji architektury logicznej jednolitego środowiska BusinessObjects (centralne repozytorium/lokalne repozytoria) wraz z analizą SWOT zaproponowanych wariantów, - koncepcji infrastruktury technicznej - serwery, platformy sprzętowe i narzędziowe, parametry wydajnościowe (łącza, serwery, bazy danych), - współpracy z będącym w posiadaniu Urzędu oprogramowaniem do integracji danych (BusinessObjects Integrator), - rekomendowany model kontroli uprawnień zgodnej z wymogami poufności danych określonych przez ich dysponentów i sporządzania kopii bezpieczeństwa, - oszacowania całkowitych kosztów (wraz z wymaganymi licencjami) i czasu wdrożenia zaproponowanych rozwiązań, - analiza możliwości migracji oraz określenie ryzyka migracji do wersji XI. Powyższe musi być przedstawione w formie koncepcji docelowej BusinessObjects w wersji XI w UKNF. Koncepcja powinna opisywać kilka wariantów rozwiązań z uwzględnieniem obecnie funkcjonującego środowiska BusinessObjects w UKNF, które wymaga migracji do wersji XI oraz systemy z Pionu Nadzoru Bankowego, które wykorzystują obecnie BusinessObjects w wersji XI. 3) Przygotowanie szczegółowego projektu i harmonogramu wdrożenia wybranego wariantu docelowego środowiska z uwzględnieniem migracji do wersji BusinessObjects XI: - światów obiektów; raportów; uprawnień; - zintegrowania środowiska z BusinessObjects Integratorem; - zagrożeń procesu migracji; - konfiguracji środowiska BusinessObject w Urzędzie Zaproponowane w projekcie rozwiązania muszą być zgodne z zaleceniami producenta oprogramowania dotyczącymi migracji BusinessObjects z wersji 6.1b do wersji XI (zadanie 3). 4) Wykonanie instalacji oraz konfiguracji środowiska BusinessObjects zgodnie z założonym planem i harmonogramem oraz opracowanie dokumentacji technicznej (powykonawczej) zawierającej: dokładny opis instalacji i konfiguracji wdrożonego środowiska BO. Dodatkowo, Wykonawca opracuje procedury backup i odtworzenia środowiska BusinessObjects. W celu zweryfikowania ww. dokumentacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do wspólnego odtworzenia całego środowiska BusinessObject (zadanie 4). 5) Opracowanie planu szkoleń dla administratorów, projektantów i użytkowników BusinessObjects w wersji XI (zadanie 5).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 87.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej Ustawą, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na analizie i zaprojektowaniu złożonego z kilku systemów środowiska BusinessObjects, o wartości netto wykonanej usługi nie mniejszej niż 50 000 PLN każda, - dysponują Zespołem Projektowym, który zagwarantuje, że prace będące przedmiotem zamówienia zostaną zrealizowane zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W skład Zespołu wchodzą: a) Kierownik Zespołu Projektowego - osoba ta będzie odpowiadała za nadzór i koordynację prac nad opracowaniem koncepcji i wdrożenia środowiska BusinessObjects: - wykształcenie wyższe w dziedzinie informatyki lub zarządzania, - kwalifikacje w zakresie zarządzania w informatyce poparte certyfikatem, - uczestnictwo w roli kierownika projektu lub zarządzającego zespołem w co najmniej 2 projektach, w których przedmiotem było wdrożenie systemu BusinessObjects XI, b) co najmniej dwie osoby, które będę zaangażowane w prace nad koncepcją oraz wdrożeniem środowiska BusinessObjects i posiadają: - wykształcenie wyższe, - praktyczną znajomość środowiska BusinessObjects potwierdzoną certyfikatem lub dyplomem oraz udziałem w co najmniej 2 projektach, których przedmiotem było wdrożenie systemu BusinessObjects XI, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej Ustawa, i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania tych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom określonym przez Zamawiającego wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument wymieniony w pkt 2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 7. Inne dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej notarialnie; 2) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art.23 ust. 2 Ustawy. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, Wykonawcy muszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.knf.gov.pl [zakładka pn zamówienia publiczne]
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, pok. 249, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, Kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Po wykonaniu zadania 1,2,3 Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania projektu na okres do 9 miesięcy w celu ewentualnego dokupienia licencji oraz sprzętu w zależności od wybranego przez Zamawiającego wariantu rozwiązania opracowanego przez Wykonawcę w ramach zadania 2.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługa asysty technicznej w zakresie oprogramowania GIS
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- Świadczenie usług informatycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A.
- Cyberbezpieczne Jonkowo
- Zakup i dostawa sprzętu sieciowego i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.