Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-10
Słupsk: Dostawa koparko ładowarki dla Urzędu Morskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 18095 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko ładowarki dla Urzędu Morskiego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania gwarancyjne koparko-ładowarki: 1.1. wymagany, minimalny okres całkowicie bezpłatnego serwisu i gwarancji (wszelkie wykonywane naprawy i przeglądy, w tym zużyty materiał i robocizna): minimum 1500 motogodzin pracy sprzętu; 1.2. wykonawca zapewnia autoryzowany mobilny serwis gwarancyjny (na dostawę części jak i obsługę poza gwarancją); 1.3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji napraw gwarancyjnych oraz usług serwisowych sprzętu (zarówno odpłatnych jak i nieodpłatnych) w siedzibie Zamawiającego bądź w miejscu pracy urządzenia, w terminie rozpoczęcia nie dłuższym niż 24 h od momentu zgłoszenia; 1.4. przypadku napraw wymagających sprzętu specjalistycznego wykonywanych poza siedzibą Zamawiającego lub miejscem pracy urządzenia, Wykonawca na własny koszt zabezpieczy transport pojazdu tam i z powrotem; 1.5. w sytuacji gdy czas naprawy gwarancyjnej przekroczy 96 h, Wykonawca zobowiązuję się do zapewnienia Zamawiającemu koparko-ładowarki zastępczej. 2. Warunki realizacji dostawy: Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Urzędu Morskiego, Obwód Ochrony Wybrzeża w Ustroniu Morskim, ul. Nadbrzeżna 8. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia w miejscu dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca oraz do przeprowadzenia testów próbnych koparko-ładowarki na własny koszt. Podczas odbioru Zamawiający dokona zbadania stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz zgodności parametrów techniczno-użytkowych z warunkami technicznymi określonymi w SIWZ. W ramach odbioru Zamawiający zastrzega sobie również prawo do przeprowadzenia prób technicznych, których wyniki zostaną uwzględnione w protokole odbioru. 3. Dodatkowe informacje - przeszkolenie w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu: 3.1. dostawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego do obsługi przedmiotu zamówienia, 3.2. szkolenie takie musi zakończyć się w dniu odbioru i przebiegać w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - minimum 6 godzin, 3.3. koszt szkolenia ponosi w całości Wykonawca. 4. Ofertowana koparko-ładowarka musi posiadać niezbędne wyposażenie w urządzenie sygnalizacyjne i oświetlenie pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawnym. Ponadto musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym, posiadać certyfikat zgodności z normami CE..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.20.00.00 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
opis techniczny oferowanego przez Wykonawcę sprzetu, katy katalogowe, prospekty pojazdu i jego wyposażenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - okres bezpłatnego serwisu i gwarancji - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie miejsca dostawy koparko-ładowarki, przy czym będzie to jednostka podlegająca Urzędowi Morskiemu w Słupsku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 22 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 20 (I piętro, Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Słupsku w ilości 1 500 Mg (ton).
- Opieka medyczna dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku.
- 01/TP/2025 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Modernizacja Parku Wodnego w Redzikowie
- Dostawa leków , płynów infuzyjnych i płynów do dezynfekcji.
- Dostawa preparatów do dezynfekcji narzędzi i aparatów dializacyjnych, środków czystości, soli tabletkowanej, golarek, koszy na odpady, baterii, papierów rejestracyjnych oraz ręczników celulozowych
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Zakup i dostawa używanej Koparko - ładowarki
- Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2025
- Zakup i dostawa w formie leasingu koparko - ładowarki
więcej: Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.