Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Krosno: Zakup parkometrów
Numer ogłoszenia: 18107 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4367956, fax 013 4368188.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup parkometrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres dostawy: Etap I - dostawa, montaż i uruchmienie: 5 szt. fabrycznie nowych parkometrów, 2 szt. nowych urządzeń kontrolnych oraz programu komputerowego do kontroli i pobierania opłat dodatkowych, 2 szt. kaset transportowych do opróżniania parkometrów z monet. Etap II - dostawa, montaż i uruchmienie: 11 szt. fabrycznie nowych parkometrów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.51.33.00 - Parkometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.73.00.00 - Parkometry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwa zamówienia o złożoności zbliżonej do przedmiotu zamówienia tj. dostawa, ustawienie i uruchomienie fabrycznie nowych parkometrów w strefie płatnego parkowania na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto każda, - udzielą 12 miesięcznej gwarancji jakości i 12 miesięcznej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, - zapewnią w przeciągu 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji dostawę części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, - zapewnią przeszkolenie 3 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi parkometrów, urządzeń kontrolnych oraz programu komputerowego do kontroli i pobierania opłat dodatkowych w terminie do 31.03.2008r.; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą następujące dokumenty i materiały: 1) Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 2. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej proszeni są o dołączenie do oferty umowy spółki. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - Załącznik Nr 3. Wymogiem Zamawiającego jest, by wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizował co najmniej dwa zamówienia o zbliżonej złożoności (tj. dostawa, ustawienie i uruchomienie fabrycznie nowych parkometrów w strefie płatnego parkowania), na kwotę nie mniejszą niż 150 000 zł brutto każda. 5) Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w punkcie 4 zostały wykonane z należytą starannością. 6) Informacja na temat części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - np. wykaz podwykonawców wraz z podaniem zakresu rzeczowo-finansowego robót, które zostaną im powierzone do realizacji bądź oświadczenie woli ewentualnych podwykonawców, że w wypadku wygrania przetargu przez wykonawcę podpiszą z nim umowę na realizację części przedmiotowego zadania (w oświadczeniu należy określić zakres rzeczowo-finansowy). 7) Oświadczenie o spełnieniu przez oferowane urządzenie i program komputerowy do kontroli i pobierania opłat dodatkowych wymogów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Urzędu Miasta Krosna, ul. Staszica 2, pokój Nr 17 (I piętro) lub przesyłką pocztową (cena 20 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 01.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Dostawa drutu do prasy belującej"
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH dla wychowanków przebywających w Zespole Placówek Oświatowych w Krośnie
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- ,,Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: przetargi w Krośnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.