eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiekoszówDostawa 1 szt. fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie umowy leasingu operacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Piekoszów: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie umowy leasingu operacyjnego
Numer ogłoszenia: 181092 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Czarnowska 56, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3061012, fax 0-41 3061012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piekoszow.pl, zakładka ZUK

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt. fabrycznie nowej koparko - ładowarki w formie umowy leasingu operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa /1 szt./ fabrycznie nowej koparko-ładowarki w formie umowy leasingu operacyjnego w 60 miesięcznych okresach rozliczeniowych z możliwością wykupu przedmiotu leasingu.
Charakterystyka minimalnych wymagań:
Parametry techniczne:
- silnik wysokoprężny o mocy od 61 kW do 70 kW/83 - 94 KM
- napęd na obie osie z możliwością wyboru napędu na jedną lub obie osie
- układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
- układ chłodzenia - chłodzony cieczą
- układ elektryczny min. 12V; przewody elektryczne zabezpieczone w pancerzach, umożliwiające zabezpieczenie przed wilgocią; alternator 75 - 95 A, akumulator o pojemności co najmniej 115 Ah
- automatyczny układ kompensacji hamowania tj. na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu
- układ hydrauliczny, który będzie kompensował drgania układu ładowarkowego w czasie jazdy
- skrzynia biegów - czterobiegowa
- kabina wyposażona w: ogrzewanie, wentylator, uchylne okna boczne, otwieraną tylną szybę z wycieraczką, dwa lusterka wsteczne, lusterko w kabinie, poziom hałasu do 80 dB
- pompa hydrauliczna pozwalająca na jednoczesne łączenie wszystkich ruchów części koparkowej
- stabilizatory tylne wysuwane hydraulicznie z regulacją ruchów
- pojemność zbiornika paliwa: 80 - 160 litrów
- maksymalna prędkość jazdy - 40 km/h.
Parametry robocze:
- ramię koparki z wysuwem teleskopowym - maksymalna głębokość kopania 6 m.
- łyżka koparki o pojemności: 0.4 - 0.6 m3, maksymalna szerokość: 6.20 m
- udźwig na ramieniu koparkowym wysuniętym od 800 do 1300 kg
- wielofunkcyjna łyżka ładowarkowa o pojemności 1 m3 z zębami i widłami do palet
- udźwig na widłach max. do 3000 kg.; zasięg: 2 - 3 m
- wysokość załadunku: 3 - 3.5 m.
- regulacja zacisku szczęki ładowarki powinna być płynna.
Wyposażenie dodatkowe maszyny:
- klucz do kół
- smarownica
- skrzynka narzędziowa
- błotniki kół przednich
- oświetlenie maszyny do poruszania się po drogach publicznych - oświetlenie robocze: reflektory przednie i reflektory tylne.
Obowiązkowe wyposażenie maszyny:
- gaśnica
- lampa migowa
- apteczka
- trójkąt ostrzegawczy
- katalog części zamiennych w języku polskim
- instrukcja obsługi w języku polskim
- tablica wyróżniająca.
Warunki szczegółowe stawiane Wykonawcy:
1) Umowa leasingu powinna być ustalona na okres 60 miesięcznych okresów rozliczeniowych z możliwością wykupu przedmiotu leasingu.
2) Umowa leasingu musi zawierać wszystkie składniki cenowe tj.:
- wartość sprzętu (koparko - ładowarki),
- opłatę wstępną,
- wysokość rat leasingowych w tym wartość ubezpieczenia koparko-ładowarki (ustalona na cały okres obowiązywania umowy leasingu)
- wartość końcową wykupu
- wartość podatku Vat,
Ww. składniki cenowe należy ustalić w oparciu o ofertę Wykonawcy oraz harmonogram spłat (wzór umowy leasingu oraz harmonogram spłat należy złożyć wraz z ofertą)
3) Opłata wstępna /czynsz inicjalny/ musi wynosić 10%, licząc od wartości netto przedmiotu leasingu (koparko-ładowarki),
4) Opłata manipulacyjna musi być równa 0%
5) Koszt ubezpieczenia, ponosi Wykonawca przenosząc je następnie na Zamawiającego w miesięcznych ratach leasingowych. 6) Wartość ubezpieczenia musi być skalkulowana za cały okres trwania umowy leasingu tj. od dnia zawarcia umowy do momentu spłaty 60 rat i ujęta ww. harmonogramie spłat.
7) Miejsce dostawy koparko-ładowarki:
Zakład Usług Komunalnych
ul. Czarnowska 56
26-065 Piekoszów
woj. Świętokrzyskie
8) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył opis techniczny oferowanego pojazdu zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ, celem wykazania, że spełnienia wymagania określone ww. załączniku. Zaleca się, aby Wykonawca załączył rysunki poglądowe pojazdu bądź foldery ze zdjęciami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
    1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy:
    2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
    2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
    2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
    2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
    2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
    2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
    3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
    3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
    3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny
    3.6 Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
    3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
    4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
    A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ)
    A.2) Charakterystyka wymagań dla koparko - ładowarki - (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 2 do SIWZ)
    A.3) Warunki serwisu i gwarancji - (z wykorzystaniem wzoru załącznik Nr 3 do SIWZ)
    A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4 do SIWZ).
    A.5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
    B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
    B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    B.2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    B.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
    C.1) Informacja na temat podwykonawców - załącznik Nr 5 do SIWZ
    D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    D.1)Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,że:
    1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.2) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D.
    E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
    W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) dokumenty wymienione w pkt: A.5), B.1), B2), B3) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty muszą zostać złożone wspólnie.
    Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowaniaw postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
    F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
    Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Kopia dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie dokumentu przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/li Wykonawcy
    Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekoszow.pl, zakładka ZUK

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych
ul. Czarnowska 56
26-065 Piekoszów
woj. świętokrzyskie
.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych
ul. Czarnowska 56
26-065 Piekoszów
woj. świętokrzyskie
Pokój nr 1
.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.