eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobrowoPrzebudowa drogi gminnej nr 080438C Drużyny - Budy - Chojno długości ok. 2,4 km oraz drogi nr 080440C na odcinku w miejscowości Chojno o długości około 0,8 km ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Bobrowo: Przebudowa drogi gminnej nr 080438C Drużyny - Budy - Chojno długości ok. 2,4 km oraz drogi nr 080440C na odcinku w miejscowości Chojno o długości około 0,8 km ETAP II
Numer ogłoszenia: 181096 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84373 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowo, 27, 87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 495-18-24, faks 056 495-18-10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 080438C Drużyny - Budy - Chojno długości ok. 2,4 km oraz drogi nr 080440C na odcinku w miejscowości Chojno o długości około 0,8 km ETAP II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowa drogi gminnej nr 080438C Drużyny - Budy - Chojno długości ok. 2,4 km oraz drogi nr 080440C na odcinku w miejscowości Chojno o długości około 0,8 km ETAP II - długość przebudowanej drogi wynosi 830mb - przebudowa drogi obejmuje również przebudowę kabla telekomunikacyjnego zgodnie z załączonym projektem budowlanym i kosztorysem. - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania czasowej organizacji ruchu na okres robót, 2. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej w załącznik Nr 8 do SIWZ. Dokumentacji technicznej składa się z dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiaru robót. Przedmiary robót maja charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, maja one za zadanie pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Ustanawia się następującą hierarchię dokumentów w celu ustalenia w przypadku wątpliwości czy dany element do wykonania wchodzi w zakres niniejszego zamówienia: 1) Umowa wraz z załącznikami 2) Projekt budowlany, 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Przedmiar robót. 4. Zaleca się, żeby Wykonawcy odwiedzili i zbadali miejsce robót pozyskując wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie prac. Koszty związane z ewentualnym przeprowadzeniem wizji ponosi Wykonawca. 5. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. w dokumentacji projektowej wykonawczej wskazano konkretnych producentów, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - celem rzetelnego opracowania projektu, umożliwiając jego jednoznaczne odczytanie (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego - Dz. U. Nr 120, poz. 1133 ze zm.), wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 6. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 7. Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 8. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie norm, aprobat, specyfikacji i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza się zmian w stosunku do założeń dokumentacji projektowej, których skutki rzutowałyby na przyjęte w projekcie warunki architektoniczne a zwłaszcza parametry technologiczne. Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SIWZ. 10. Zamówienie należy wykonać z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie, a w przypadku ich braku Polskich Norm, polskich aprobat technicznych, polskich specyfikacji technicznych. 11. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę. 12. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości wynosi minimum 36 miesięcy od odbioru końcowego lub maximum 60 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Skanska S. A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 498409,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 563473,48

  • Oferta z najniższą ceną: 563473,48 / Oferta z najwyższą ceną: 609462,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.