Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-01
Halinów: Przebudowa drogi Olesin - Cisie w Gminie Halinów
Numer ogłoszenia: 181097 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Miasta Halinów, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów, woj. mazowieckie, tel. 022 7836020 w. 129, fax 022 7836107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Olesin - Cisie w Gminie Halinów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi Olesin - Cisie w gminie Halinów polegająca na wykonaniu nakładki asfaltowej na istniejącej podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o pow. jezdni 3630,00 m2 oraz o pow. pobocza 412,8 m2. Przedmiotem inwestycji są roboty polegające na: - wyrównaniu nawierzchni drogi kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 5 cm - wyrównaniu poboczy za pomocą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy : 1) w okresie ostatnich 5 lat byli wykonawcami co najmniej dwóch robót w zakresie wykonania nakładki lub budowy dróg o nawierzchniach bitumicznych, o powierzchni co najmniej po 3 tys. m2; 2) dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, w specjalności drogowej. 2. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków, na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty : 1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz, potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch robót w zakresie wykonania nakładki lub budowy dróg o nawierzchniach bitumicznych, o powierzchni co najmniej po 3 tys. m2, z podaniem zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz referencje (dokumenty) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane, 4) uprawnienia budowlane ( kserokopia dokumentu ) kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi, o specjalności drogowej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (kserokopia zaświadczenia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.halinow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Halinowie 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1- biuro podawcze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI HALINÓW
więcej: przetargi HALINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa ul. Braterskiej w Paczkowie, gm. Swarzędz
- Modernizacja posadzki, kanału i podjazdu dla budynku OSP Wilcza
- Budowa ulic Konwaliowej, Bławatkowej, Andrzejewo, Jana Pawła II, Daliowej i Storczykowej(ostatni etap) oraz remont nawierzchni ulicy Fiołkowej w Kostrzynie
- Budowa drogi dla rowerów z Gminy i Miasta Witkowo do Miasta Gniezna - etap I (odcinek Wiekowo-Strzyżewo Witkowskie) w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2218L dr. kraj. nr 19 - Wola Niemiecka - Dys w zakresie budowy chodnika - Etap II
- Remont nawierzchni przy Torze Kolarskim na ul. Wał Matejki 2 w Kaliszu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.