eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaOpracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z koncepcją wielobranżową modułowego bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni oraz przeprowadzenie inwentaryzacji obiektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Dąbrowa Górnicza: Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z koncepcją wielobranżową modułowego bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni oraz przeprowadzenie inwentaryzacji obiektu
Numer ogłoszenia: 181118 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej , ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2623422, faks 032 2623422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-dg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z koncepcją wielobranżową modułowego bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni oraz przeprowadzenie inwentaryzacji obiektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego wraz z koncepcją wielobranżową modułowego bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni oraz przeprowadzenie inwentaryzacji obiektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego i koncepcji bloku operacyjnego). Należy podać minimum jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 netto oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługa została wykonana należycie. 2.wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują lub będą dysponować osobą/osobami posiadającymi uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r ( tekst jednolity Dz. U z 2006r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm) oraz ustawy z dnia 15.12.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz.U z 2001r, nr 5, poz. 42 z późn. zm) do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: a) architektonicznej bez ograniczeń , b) konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającymi aktualne zaświadczenia o przynależności do Właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt a tego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składana ofert 2. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 3. Wykaz osób o których mowa w pkt. V.1b.2 siwz, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 3). 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( jeśli dotyczy ). 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. VI.3 siwz. 6. Zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert - dla osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt. VI.3 siwz. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoich rodzajem i wartością ( 50.000,00 zł netto ) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie ( należy podać minimum jedną usługę oraz jedną referencje ). W przypadku wskazania większej niż 1 liczby wykonanych usług o których mowa powyżej, każde zadanie winno być potwierdzone referencjami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im.Sz.Starkiewicza 41-300 Dąbrowa Górnicza ul.Szpitalna 13 Dział Zamówień Publicznych i Umów(pok.213).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im.Sz.Starkiewicza 41-300 Dąbrowa Górnicza ul.Szpitalna 13 , Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.