Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-09
Tolkmicko: Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Tolkmicku w ramach zadania pn Przebudowa boiska sportowego i remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Tolkmicku
Numer ogłoszenia: 181123 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika , ul. Szpitalna 6, 82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 231 61 46, faks 55 231 61 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Tolkmicku w ramach zadania pn Przebudowa boiska sportowego i remont sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Tolkmicku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt sali gimnastycznej przewidzianej do remontu znajduje się w kompleksie obiektu szkolnego zlokalizowanego na działce nr 120/3 przy ul. Szkolnej 6 w Tolkmicku.Sala gimnastyczna zlokalizowana jest w zachodniej części budynku Szkoły. Wymiary sali w planie 944 cm x 1766 cm wysokość 480 cm. Istniejąca posadzka: wykładzina zgrzewalna ca 0,35 cm, płyta OSB ca 1,5 cm, 2xfilia, deski ca 1,9 cm, legary ca 10x5 cm, papa, wylewka betonowa ca 8-9 cm, grunt rodzimy.Aktualnie podłoga jest w bardzo złym stanie technicznym korozja biologiczna, brak izolacji termicznej, zły stan izolacji przeciwwilgociowej. Na styku ścian zewnętrznych i sufitu występują zacieki oraz wykwity pleśni i grzybów. W bezpośrednim sąsiedztwie Sali znajduje się jedna szatnia oraz sanitariaty, korytarz, mała salka do ćwiczeń, i magazyn sprzętu sportowego. Układ pomieszczeń niefunkcjonalny, w stanie degradacji budowlanej. Dla osiągnięcia produktu realizacji zamówienia spełniającego założenia dokumentacji projektowej oraz oczekiwania Zamawiającego przewiduje się następujące działania: roboty ogólnobudowlane związane z remontem sali gimnastycznej - w tym w szczególności:wymiana posadzki sportowej, skucie zawilgoconych tynków w obrębie sufitu, nadproży okiennych i filarków międzyokiennych, zaimpregnowanie murów środkiem grzybobójczym i wykonanie nowych tynków, wykucie bruzd pod instalację c.o., a po jej zamontowaniu odtworzenie tynków, wymiana osłon grzejnikowych, wymalowania wewnętrzne ścian, sufitów oraz okładzin i innych elementów wymagających wymalowania, roboty ogólnobudowlane związane z remontem i przebudową korytarza, pomieszczeń szatni, sanitariatów oraz magazynu sprzętu sportowego w tym w szczególności roboty rozbiórkowe w tym m. in.: rozbiórka ścianek działowych w szatniach i sanitariatach skucie tynków w miejscach zawilgoconych i odspojonych, zaimpregnowanie murów środkami grzybobójczymi i wykonanie nowych tynków wydzielenie ściankami działowymi nowych oddzielnych szatni dla chłopców i dziewcząt wraz z sanitariatami oraz pomieszczeniami pryszniców wykonanie nadproży stalowych nad nowo wykutymi otworami drzwiowymi wykonanie nadproży prefabrykowanych nad otworami drzwiowymi w nowych ściankach działowych wymiana posadzki w szatniach i sanitariatach wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wykonanie naświetli PCV nad drzwiami do szatni wykonanie okładzin ścian i podłóg z płytek ceramicznych w sanitariatach wymalowania wewnętrzne ścian i sufitów oraz okładzin i innych elementów wymagających wymalowania ułożenie wykładziny rolowanej zgrzewanej w szatniach roboty instalacyjne związane z przebudową i rozbudową instalacji wod-kan i rozbudową instalacji c.o. dotyczy: instalacji rurowej, armatury odcinającej, czerpalnej i regulacyjnej oraz przyborów sanitarnych i grzejników roboty instalacyjne związane z budową instalacji wentylacyjnej w sali gimnastycznej oraz w szatniach i WC roboty instalacyjne związane z remontem i przebudową instalacji elektrycznej dotyczy: instalacji oświetlenia podstawowego i gniazd wtyczkowych 230V, oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji 230V zasilania urządzeń, instalacji siły 400V zasilania central wentylacyjnych, instalacji odgromowej central wentylacyjnychinstalacja ochrony przeciwporażeniowej, i przeciwprzepięciowej. roboty instalacyjne związane z przebudową istniejącej instalacji centralnego ogrzewania dotyczy instalacji rurowej, armatury odcinająco regulacyjnej oraz grzejników stanowiące element większego przedsięwzięcia TERMOMODERNIZACYJNEGO w zakresie przebudowy instalacji c.o. roboty związane z dociepleniem ścian zewnętrznych elewacji wydzielonej części budynku szkoły z salą gimnastyczną i jej zapleczem stanowiące wydzielony element większego przedsięwzięcia TERMOMODERNIZACYJNEGO w zakresie dpcieplenia zewnętrznych przegród budowlanych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9 000,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
co najmniej dwóch 2 robót budowlanych polegających na budowie i lub przebudowie i lub remoncie sali gimnastycznej wraz z wykonaniem drewnianej podłogi sportowej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m2 każda. Przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum wielkości stanowiące o spełnieniu warunku, tj. ilość wykonanych robót będzie zsumowana z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych robót, podając datę i kurs.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie zespołem osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, a mianowicie Kierownikiem budowy (KB)Wykształcenie wyższe Kwalifikacje zawodowe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń Doświadczenie zawodowe - minimum 8 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania stosownych uprawnieńbudowlanych Kierownikiem robót sanitarnych KRS Wykształcenie min. średnie Kwalifikacje zawodowe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych Doświadczenie zawodowe minimum 5 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych Kierownikiem robót elektrycznych KRE Wykształcenie min. średnie Kwalifikacje zawodowe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie instalacji elektrycznych Doświadczenie zawodowe minimum 5 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 300.000,00 zł słownie trzysta tysięcy złotych 00 100. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konsorcjum wielkości stanowiące o spełnianiu warunku będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wartości potwierdzające spełnianie warunku podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu, podając datę i kurs.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia z tytułu konieczności wykonania robót zamiennych tj. robót nie wykraczających poza zakres merytoryczny i finansowy przedmiotu zamówienia oraz polegających na odmiennym technicznie i lub technologicznie wykonaniu określonego elementu składowego przedmiotu zamówienia oraz wynikających ze zmian dokumentacji projektowej inwestycji skutkujących zmianami istotnymi i lub nieistotnymi przedmiotu zamówienia w rozumieniu Prawa budowlanego i lub wynikających z badań, ekspertyz analiz itp. opracowań biegłych rzeczoznawców oraz i lub zaleceń właściwych organów uprawnionych do opiniowania zgodności wykonania obiektu budowlanego z obowiązującymi przepisami prawa zajęcia stanowiska w sprawie zgodności wykonania obiektu budowlanego z ojektem budowlanym wydania decyzji w sprawie pozwolenia na uSytkowanie obiektu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tolkmicko-umig.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa w Tolkmicku
ul. Szpitalna 6
82 - 340 Tolkmicko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa w Tolkmicku ul. Szpitalna 6 82 - 340 Tolkmicko Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.