eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Budowa Brzegowej Stacji Ratowniczej wraz z infrastrukturą na działce nr 11/6 w Sztutowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Gdynia: Budowa Brzegowej Stacji Ratowniczej wraz z infrastrukturą na działce nr 11/6 w Sztutowie.
Numer ogłoszenia: 181152 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, ul. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6615222, 6607661, fax 058 620-53-38, 6607661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Brzegowej Stacji Ratowniczej wraz z infrastrukturą na działce nr 11/6 w Sztutowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie budynku Brzegowej Stacji Ratowniczej wraz z infrastrukturą na działce nr 11/6 w Sztutowie, zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2. Inwestycja obejmuje: 2.1. budynek Brzegowej Stacji Ratowniczej- budynek trzybryłowy, składający się z części socjalno-biurowej(część zachodnia budynku) oraz garaże w części wschodniej - kubatura: 1835,60 m³ - powierzchnia użytkowa: 413,67 m² - powierzchnia zabudowy: 270,18 m² - długość: 27,94 m² - wysokość: 9,35 m² 2.2. fundament masztu anteny łączności radiowej, 2.3. drogi i place: - powierzchnia dróg i placów utwardzonych: 349,45 m² - powierzchnia parkingów: 25,00 m² (parkingi zielone- w bilansie 50% zaliczono do pow. biologicznie czynnej) - powierzchnia chodników: 30,98 m² - powierzchnia placyku gospodarczego: 5,05 m² -powierzchnia biologicznie czynna: 681,34 m² w tym trawników: 656,34 m² w tym parkingów zielonych: 25 m² 2.4. przyłącze wodociągowe, 2.5. przyłącze kanalizacji sanitarnej, 2.6. przełożenie istniejącej instalacji kanalizacji tłocznej, 2.7. wewnętrzną linię zasilającą WLZ, 2.8. przełożenie linii teletechnicznej, 2.9. oświetlenie terenu, 2.10. ogrodzenie terenu w granicach AB-BD z bramą i furtką, Na terenie znajduje się garaż 2-stanowiskowy z wbudowaną kotłownią na paliwo stałe. Obiekt ten należy rozebrać. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest obowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. ( t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz.U. z 2001 r. Nr 112, poz.1206).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.25 - Obiekty budowlane służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.25 - Roboty budowlane w zakresie obiektów służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 8.000,00 (słownie: osiem tysięcy) PLN..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp, mianowicie: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku, jeżeli udokumentuje, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jako główny Wykonawca wykonał kompleksowo nie mniej niż dwa budynki i każdy z nich o kubaturze nie mniejszej niż 800m³. Dla potwierdzenia tego warunku Wykonawca przedłoży dokument ( referencje inwestora) lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli udokumentuje, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejsza niż 200.000,00 (słownie: dwieście tysięcy) zł; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach składających się na ofertę a żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia tych warunków, na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki wymagane przez Zamawiającego. 3. Wykonawca musi spełniać wszystkie warunki wymienione w punkcie1. Brak spełnienia któregokolwiek z tych warunków stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 4. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum): 4.1. warunki wymienione w punktach od 1.1 do 1.3 Wykonawcy występujący wspólnie tj. członkowie konsorcjum mogą spełniać łącznie. 4.2. warunek określony w punkcie 1.4 musi spełniać każdy z Wykonawców występujących wspólnie ( tzn. każdy z członków konsorcjum). 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z wymogami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby oferta zawierała: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie tzn. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - wzory oświadczeń określono w załączniku nr 2A i 2B. Za spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 odpowiada konsorcjum jako całość. W sytuacji, gdy wykluczeniu podlega jeden z Wykonawców występujących wspólnie (członków konsorcjum), skutkuje to wykluczeniem całego konsorcjum. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument ten składa każdy z Wykonawców; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wówczas zamiast dokumentu o którym mowa w pkt.2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 3, Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia dokumentu odpowiednio jak w pkt 3. 5. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu tego musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż dwieście tysięcy złotych polskich. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten mogą spełniać łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej złoży dokument wymieniony z wyszczególnioną kwotą w walucie innej niż polski złoty, to Zamawiający dokona jej przeliczenia według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych opublikowanego przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie oświadczeń inwestora (referencji) lub innych dokumentów z których jednoznacznie będzie wynikało, że roboty te zostały wykonane należycie oraz będą zawierały informacje, które potwierdzą dane podane w wykazie. Z wykazu i załączonych do niego dokumentów powinno wynikać, że składający ofertę jako główny Wykonawca kompleksowo wykonał nie mniej niż dwa budynki i każdy z nich o kubaturze nie mniejszej niż 800 m ³ . 7. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o przekazane przedmiary robót. 8. Wypełniony przez Wykonawcę formularz oferty. 9. Potwierdzenie wniesienia wadium w postaci kopii wybranej przez Wykonawcę formy wadium. 10. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę nie jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo z określeniem zakresu i podpisem osób uprawnionych do reprezentowania zgodnie z zapisem w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć do oferty. 11. W przypadku, Wykonawców występujących wspólnie do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. Wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wniosek musi być podpisany w taki sposób, by wiązał prawnie wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę ( członków konsorcjum). 12. Ofertę należy złożyć w języku polskim. 13. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Podczas oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się opierał na tekście przetłumaczonym. 14. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz wykonanych robót budowlanych, kosztorys ofertowy i formularz oferty- muszą być złożone w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sar.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa , Zespół ds. Zamówień Publicznych, 81-340 Gdynia ul. Hryniewickiego 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa, 81-340 Gdynia ul. Hryniewieckiego 10, w Sekretariat (piętro II).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.