Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-29
Puck: Dostawa profesjonalnej łodzi motorowej, wypornościowej, kilowej wraz
z kompletnym wyposażeniem, przeznaczonej do zabezpieczenia szkolenia motorowodnego oraz zawodów jachtów żaglowych i motorowych rangi
Mistrzostw Polski i międzynarodowych
Numer ogłoszenia: 181168 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji , ul. Lipowa 3c, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 673 29 51, faks 58 673 26 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.moksir.miastopuck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnej łodzi motorowej, wypornościowej, kilowej wraz z kompletnym wyposażeniem, przeznaczonej do zabezpieczenia szkolenia motorowodnego oraz zawodów jachtów żaglowych i motorowych rangi Mistrzostw Polski i międzynarodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa profesjonalnej łodzi motorowej, wypornościowej, kilowej wraz z kompletnym wyposażeniem, przeznaczonej do zabezpieczenia szkolenia motorowodnego oraz zawodów jachtów żaglowych i motorowych rangi Mistrzostw Polski i międzynarodowych. Rok produkcji 2014. Akwen wodny: Zatoka Pucka, Zatoka Gdańska CPV 34 52 00 00 8, 34 52 20 00-2 1)Wymagania techniczne kadłuba wraz z wyposażeniem: - kadłub wypornościowy, kilowy, wykonany techniką laminatową o długości od 9 do 10 m ze sterówką oraz furtą na rufie, szerokość od 2,80 do 3 m; - podwodna cześć kadłuba pokryta warstwą antyosmozową i antyfulingową; - pokład pokryty warstwą antypoślizgową; - szyby w sterówce 9mm klejone w ramkach ze stali nierdzewnej A2; - zadaszenie za sterówką do bramy rufowej; - WC typu morskiego; - częściowa wybudowa sterówki i WC sklejką mahoniową wodoodporną, częściowo tapicerka; - relingi dziobowe i rufowe wykonane ze stali nierdzewnej A2; - trzy (3) pachoły cumownicze ze stali nierdzewnej A4;; - trzy (3) półkluzy ze stali nierdzewnej A4;; - zbiornik wody słodkiej 100 l; - zbiornik wody brudnej 100 l; - zbiornik paliwa 2 x 100 l; - ręczna pompa zenzowa dużej wydajności ok.90l/min; - elektryczna pompa zenzowa z każdego przedziału grodziowego; - pompa ścieków zaolejonych + oznaczony zbiornik ścieków zaolejonych. 2) Układ sterowania - sterowanie typu hydraulicznego ze sterówki; - sterowanie awaryjne; - dziobowy ster strumieniowy; 3) Układ napędowy i sterujący - typ silnika wbudowany (stacjonarny) min. 70kW, max 80 kW z podwójnym układem chłodzenia; - kompletny silnik w stanie bardzo dobrym; - jednostka napędowa nowa lub używana wraz z linią napędową oraz śrubą; -jednostka napędowa nowa lub używana z kompletnym zespołem napędowym: przekładnią, sprzęgłem, półsprzęgłem, wałem napędowym, pochwą, dławicą, łożyskami; - poduszki pod silnik 4 szt.; - przekładnia o dobranym przełożeniu na wał napędowy prostoliniowy; - sprzęgło elastyczne - śruba napędowa o stałym skoku (kierunek obrotów zależny od typu napędu głównego); - elektryczny panel sterująco-kontrolny na pulpicie w sterówce; 4) Instalacja elektryczna - instalacja elektryczna wraz z panelem głównym i okablowaniem zgodna z wymogami i obowiązującymi przepisami; - nagłośnienie zewnętrzne wraz z radioodbiornikiem CD; - syrena okrętowa (jachtowa); - nagrzewnica elektryczna (zasilana ciepłem z układu chłodzenia) - oświetlenie nawigacyjne wraz z panelem sterującym, zgodne z przepisami dla danej długości jednostki pływającej; - lampa oświetlenia pokładu typu szperacz montowana nad sterówką, sterowanie z kabiny); - dwie niezależne baterie akumulatorów (home, rozruchowa) wraz z systemem ładowania; - przyłącze do poboru zasilania w energię elektryczną podczas postoju w porcie; 5) Wyposażenie nawigacyjne - system określania pozycji typu GPS wraz z mapami; - echosonda; - log; - radioodbiornik UKF z DSC; - radio pława EPIRB; 6) Wyposażenie przeciwpożarowe - fire box komory silnikowej z gaśnicami. - gaśnice proszkowe, koce gaśnicze w ilości i pojemności zgodnej z przepisami dla danego typu jednostki pływającej; 7) Wyposażenie kotwiczne - dziobowa elektryczna winda kotwiczna ze zdalnym sterowaniem; - dwie (2) kotwice typu pługowego (waga odpowiednia dla typu jednostki pływającej); - lina kotwiczna oraz łańcuch dobrany przez jednostkę klasyfikacyjną wg wskaźnika wyposażenia 8) Wyposażenie dodatkowe - brama do podnoszenia flag sygnałowych montowana na lewej burcie z możliwością demontażu (wzór dostarczy zamawiający); - łoże pod jacht na okres zimowania oraz prac kadłubowych - drabinka montowana przy furcie rufowej; 9) Środki ratunkowe i pirotechniczne (dobór wg. obowiązujących przepisów dla danego rejonu żeglugi) W ramach wykonywanych prac należy przygotować dokumentację techniczną oraz zatwierdzać ją i prowadzić odbiory w oparciu o odpowiednie towarzystwo klasyfikacyjne. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania muszą spełniać co najmniej założenia projektowe. Cena powinna obejmować wymianę olejów i filtrów przed wstawieniem jednostki napędowej. Dostawa - odbiór przedmiotu zamówienia wraz z wodowaniem powinien nastąpić w porcie należącym do Zamawiającego, zlokalizowanym w miejscowości Puck, ul. Lipowa 1.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.00.00 - Łodzie 34.52.20.00 - Łodzie rekreacyjne i sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować wykonanie głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Warunek dotyczy realizacji dostawy co najmniej 1 dostawy łodzi o zbliżonych parametrach technicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że: Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem poniższych przypadków: 1)Gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód, 3)nastąpi konieczność innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu o czas niezbędny do ich wykonania. 4) zmiany przedstawiciela ze strony Zamawiającego, 5)zmiany numeru konta lub innych danych podmiotowych stron umowy, 6)zamiany stawki podatku VAT. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4.W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1)ogłoszeniu upadłości, 2)ogłoszeniu likwidacji, 3)zmianie siedziby lub nazwy firmy, 4)zmianie osób reprezentujących, 5)zawieszenia działalności, 6)wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.moksir.miastopuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku, ul. Lipowa 3c, 84-100 Puck.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku, ul. Lipowa 3c, 84-100 Puck.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Józefa Dambka w Leśniewie w podziale na 9 części.
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- "Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzeń z technologią VR na potrzeby Szkoły Podstawowej im. M. Zaruskiego w Pucku w ramach projektu..."
- Adaptacja sali konferencyjnej w budynku Gminy Puck
- Przebudowa i remont budynku gminnego Dom Kaszubski - Rewaloryzacja Domu Pomorskiego - klubu kultury w Swarzewie.
więcej: przetargi w Pucku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.