eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuckDostawa profesjonalnej łodzi motorowej, wypornościowej, kilowej wraz z kompletnym wyposażeniem, przeznaczonej do zabezpieczenia szkolenia motorowodnego oraz zawodów jachtów żaglowych i motorowych rangi Mistrzostw Polski i międzynarodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-29

Puck: Dostawa profesjonalnej łodzi motorowej, wypornościowej, kilowej wraz z kompletnym wyposażeniem, przeznaczonej do zabezpieczenia szkolenia motorowodnego oraz zawodów jachtów żaglowych i motorowych rangi Mistrzostw Polski i międzynarodowych
Numer ogłoszenia: 181168 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji , ul. Lipowa 3c, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 673 29 51, faks 58 673 26 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.moksir.miastopuck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa profesjonalnej łodzi motorowej, wypornościowej, kilowej wraz z kompletnym wyposażeniem, przeznaczonej do zabezpieczenia szkolenia motorowodnego oraz zawodów jachtów żaglowych i motorowych rangi Mistrzostw Polski i międzynarodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa profesjonalnej łodzi motorowej, wypornościowej, kilowej wraz z kompletnym wyposażeniem, przeznaczonej do zabezpieczenia szkolenia motorowodnego oraz zawodów jachtów żaglowych i motorowych rangi Mistrzostw Polski i międzynarodowych. Rok produkcji 2014. Akwen wodny: Zatoka Pucka, Zatoka Gdańska CPV 34 52 00 00 8, 34 52 20 00-2 1)Wymagania techniczne kadłuba wraz z wyposażeniem: - kadłub wypornościowy, kilowy, wykonany techniką laminatową o długości od 9 do 10 m ze sterówką oraz furtą na rufie, szerokość od 2,80 do 3 m; - podwodna cześć kadłuba pokryta warstwą antyosmozową i antyfulingową; - pokład pokryty warstwą antypoślizgową; - szyby w sterówce 9mm klejone w ramkach ze stali nierdzewnej A2; - zadaszenie za sterówką do bramy rufowej; - WC typu morskiego; - częściowa wybudowa sterówki i WC sklejką mahoniową wodoodporną, częściowo tapicerka; - relingi dziobowe i rufowe wykonane ze stali nierdzewnej A2; - trzy (3) pachoły cumownicze ze stali nierdzewnej A4;; - trzy (3) półkluzy ze stali nierdzewnej A4;; - zbiornik wody słodkiej 100 l; - zbiornik wody brudnej 100 l; - zbiornik paliwa 2 x 100 l; - ręczna pompa zenzowa dużej wydajności ok.90l/min; - elektryczna pompa zenzowa z każdego przedziału grodziowego; - pompa ścieków zaolejonych + oznaczony zbiornik ścieków zaolejonych. 2) Układ sterowania - sterowanie typu hydraulicznego ze sterówki; - sterowanie awaryjne; - dziobowy ster strumieniowy; 3) Układ napędowy i sterujący - typ silnika wbudowany (stacjonarny) min. 70kW, max 80 kW z podwójnym układem chłodzenia; - kompletny silnik w stanie bardzo dobrym; - jednostka napędowa nowa lub używana wraz z linią napędową oraz śrubą; -jednostka napędowa nowa lub używana z kompletnym zespołem napędowym: przekładnią, sprzęgłem, półsprzęgłem, wałem napędowym, pochwą, dławicą, łożyskami; - poduszki pod silnik 4 szt.; - przekładnia o dobranym przełożeniu na wał napędowy prostoliniowy; - sprzęgło elastyczne - śruba napędowa o stałym skoku (kierunek obrotów zależny od typu napędu głównego); - elektryczny panel sterująco-kontrolny na pulpicie w sterówce; 4) Instalacja elektryczna - instalacja elektryczna wraz z panelem głównym i okablowaniem zgodna z wymogami i obowiązującymi przepisami; - nagłośnienie zewnętrzne wraz z radioodbiornikiem CD; - syrena okrętowa (jachtowa); - nagrzewnica elektryczna (zasilana ciepłem z układu chłodzenia) - oświetlenie nawigacyjne wraz z panelem sterującym, zgodne z przepisami dla danej długości jednostki pływającej; - lampa oświetlenia pokładu typu szperacz montowana nad sterówką, sterowanie z kabiny); - dwie niezależne baterie akumulatorów (home, rozruchowa) wraz z systemem ładowania; - przyłącze do poboru zasilania w energię elektryczną podczas postoju w porcie; 5) Wyposażenie nawigacyjne - system określania pozycji typu GPS wraz z mapami; - echosonda; - log; - radioodbiornik UKF z DSC; - radio pława EPIRB; 6) Wyposażenie przeciwpożarowe - fire box komory silnikowej z gaśnicami. - gaśnice proszkowe, koce gaśnicze w ilości i pojemności zgodnej z przepisami dla danego typu jednostki pływającej; 7) Wyposażenie kotwiczne - dziobowa elektryczna winda kotwiczna ze zdalnym sterowaniem; - dwie (2) kotwice typu pługowego (waga odpowiednia dla typu jednostki pływającej); - lina kotwiczna oraz łańcuch dobrany przez jednostkę klasyfikacyjną wg wskaźnika wyposażenia 8) Wyposażenie dodatkowe - brama do podnoszenia flag sygnałowych montowana na lewej burcie z możliwością demontażu (wzór dostarczy zamawiający); - łoże pod jacht na okres zimowania oraz prac kadłubowych - drabinka montowana przy furcie rufowej; 9) Środki ratunkowe i pirotechniczne (dobór wg. obowiązujących przepisów dla danego rejonu żeglugi) W ramach wykonywanych prac należy przygotować dokumentację techniczną oraz zatwierdzać ją i prowadzić odbiory w oparciu o odpowiednie towarzystwo klasyfikacyjne. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania muszą spełniać co najmniej założenia projektowe. Cena powinna obejmować wymianę olejów i filtrów przed wstawieniem jednostki napędowej. Dostawa - odbiór przedmiotu zamówienia wraz z wodowaniem powinien nastąpić w porcie należącym do Zamawiającego, zlokalizowanym w miejscowości Puck, ul. Lipowa 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.00.00 - Łodzie 34.52.20.00 - Łodzie rekreacyjne i sportowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować wykonanie głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Warunek dotyczy realizacji dostawy co najmniej 1 dostawy łodzi o zbliżonych parametrach technicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że: Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem poniższych przypadków: 1)Gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód, 3)nastąpi konieczność innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu o czas niezbędny do ich wykonania. 4) zmiany przedstawiciela ze strony Zamawiającego, 5)zmiany numeru konta lub innych danych podmiotowych stron umowy, 6)zamiany stawki podatku VAT. 2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4.W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1)ogłoszeniu upadłości, 2)ogłoszeniu likwidacji, 3)zmianie siedziby lub nazwy firmy, 4)zmianie osób reprezentujących, 5)zawieszenia działalności, 6)wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.moksir.miastopuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku, ul. Lipowa 3c, 84-100 Puck.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Pucku, ul. Lipowa 3c, 84-100 Puck.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.