eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZakup i dostawa odczynników chemicznych, odczynników chemicznych specjalnych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów filtracyjnych dla laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-17

Gdańsk: Zakup i dostawa odczynników chemicznych, odczynników chemicznych specjalnych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów filtracyjnych dla laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 181176 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska , ul. Trakt św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3094911 do 13, faks 058 3094634.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników chemicznych, odczynników chemicznych specjalnych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów filtracyjnych dla laboratorium Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: odczynników chemicznych, odczynników chemicznych specjalnych, wzorców/materiałów odniesienia, materiałów eksploatacyjnych do chromatografii i spektrometrii mas, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów filtracyjnych, określonych w 6-ciu częściach dla Laboratorium: WIOŚ w Gdańsku z siedzibą przy Trak Św. Wojciecha 293, 80-001 Gdańsk, Delegatury WIOŚ w Słupsku z siedzibą przy ul. Kniaziewicza 30, 76-200 Słupsk 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy. Załącznik ten stanowić będzie integralną część umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje także transport do Zamawiającego, rozładunek przedmiotu zamówienia, pokrycie kosztów dostawy do siedziby WIOŚ oraz pokrycie kosztów usługi kurierskiej związanej ze zwrotem opakowań (kaucjonowanych i niekaucjonowanych) 4.Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 15.99.42.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców składających oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie opisuje dokonywania oceny spełniania warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę, wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ dla wszystkich części zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie opisuje dokonywania oceny spełniania warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę, wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ dla wszystkich części zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie opisuje dokonywania oceny spełniania warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę, wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ dla wszystkich części zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie opisuje dokonywania oceny spełniania warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę, wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ dla wszystkich części zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie opisuje dokonywania oceny spełniania warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę, wraz z ofertą, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ dla wszystkich części zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom SIWZ i zapewnia odpowiednią jakość realizowanego zamówienia Zamawiający żąda dołączenia do oferty opisu produktów stanowiących przedmiot dostawy, którymi dla Zamawiającego będą: karty charakterystyki substancji chemicznych wystawione przez producenta dla produktu równoważnego lub specyfikację jakościową produktu (świadectwo jakości) dla produktu równoważnego lub kartę katalogową lub inne opisy potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym SIWZ i zapewnia odpowiednią jakość realizowanego zamówienia. Opisy - materiały, winny zapewnić Zamawiającemu, możliwość samodzielnej weryfikacji spełniania, przez przedmiot zamówienia, stawianych wymogów, parametrów jakościowych, itp. oraz winny potwierdzić zgodność oferowanego produktu równoważnego z produktem zapotrzebowanym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.1 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcja III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 6.2 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa rozdziale V SIWZ, polegać będzie na zasobach innych podmiotów żąda przedłożenia przez Wykonawcę pisemnego zobowiązania podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegać, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Przykładowy formularz zobowiązania podmiotów, spełniający wymogi Zamawiającego, zamieszczono w zał. nr 5 d SIWZ. 6.3 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, określające jego zakres i podpisane przez upoważnioną osobę (osoby) - osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną. Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej i mieć formę pisemną. Fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Jeśli Wykonawca dołącza do oferty kserokopię pełnomocnictwa, musi być ona uwierzytelniona przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - okres przydatności (gwarancji) - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności niespowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron umowy, nieotrzymaniem przez Zamawiającego środków finansowych, koniecznych do realizacji niniejszej umowy lub innych okoliczności, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te dotyczyć mogą: 1) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy (w względem ilościowym i jakościowym); 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy; 3) zmiany osób i podwykonawców, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy; 4) zmiany warunków płatności; 5) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany tej stawki - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, za całość lub część realizowanego przedmiotu zamówienia, uwzględniającą zmianę wysokości podatku VAT; 6) w przypadku gdy którykolwiek z rodzajów odczynników chemicznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów filtracyjnych ma zostać wycofany ze sprzedaży lub zastąpiony innym produktem; 7) gdy zachodzi konieczność zmiany elementów, stanowiących określoną część przedmiotu umowy, pod warunkiem, że elementy zamienne będą o parametrach nie gorszych od przewidzianych w dokumentach opisujących przedmiot umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wios-gdansk.bip.gov.pl/ lub http://www.gdansk.wios.gov.pl/pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, 80-001 Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 293.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2015 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska, Trakt Św. Wojciecha 293, 80 - 001 Gdańsk, pok. nr 37(sekretariat), I p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy część I - odczynniki chemiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. okres przydatności (gwarancji) - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki chemiczne specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy część II - odczynniki chemiczne specjalne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. okres przydatności (gwarancji) - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wzorce/materiały odniesienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy część III - wzorce/materiały odniesienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. okres przydatności (gwarancji) - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały eksploatacyjne do chromatografii i spektrometrii mas.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy część IV - Materiały eksploatacyjne do chromatografii i spektrometrii mas.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. okres przydatności (gwarancji) - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy część V -drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. okres przydatności (gwarancji) - 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały filtracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ pt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy. część VI -Materiały filtracyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.99.42.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. okres przydatności (gwarancji) - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.