Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Nowa Wieś Ełcka: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja łaziewnek oraz innych pomieszczeń, wymiana okien, malowanie, w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
Numer ogłoszenia: 181180 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej, ul. Lipowa 1, 19-321 Nowa Wieś Ełcka, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6197770, 6197779, fax 087 6197490.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsnwe.fantex.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Don Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja łaziewnek oraz innych pomieszczeń, wymiana okien, malowanie, w Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont i modernizacja łaźni I p. paw. A. 2.Remont i modernizacja wc I p. paw. A 3.Adaptacja pomieszczenia na wc piwnica paw. A 4.Wymiana okien I i II p. paw. B 5.Wymiana drzwi wejściowych oraz remont i modernizacja klatki schodowej i schodów paw. B 6.Wymiana okien na korytarzu łącznika pomiędzy paw. A i B 7.Wymiana okien w pomieszczeniach terapii zajęciowej i pracowniczej. 8.Malowanie pokoi mieszkalnych II p. pawilon B.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadanie przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 Spełnienie warunków określonych w art. 22 ustawy ust. 1 - Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji. 1.3 Uprawnieni są do występowania w obronie prawnym zgonie z wymaganiami ustawowymi Sprawdzenie spełnienia w/w warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożone w ofercie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły (spełnia/nie spełnia). Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości złożonych w dokumentach informacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy przekazany w materiałach przetargowych, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.2 Podpisanie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.3 Parafowany projekt umowy, której wzór stanowi załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji 1 działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zatrzymania w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Wykaz wykonanych świadczeń, potwierdzającego doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu podobnych przedmiotów do przedmiotu zamówienia. Wykaz powinien być uzupełniony załącznikiem dokumentów potwierdzających , że wykazane świadczenia zostały wykonane należycie. 1.7 Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w ofercie, którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. długość terminu gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpsnwe.fantex.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 19-300 Nowa Wieś Ełcka, ul. Lipowa 1.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.