eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa urządzeń jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania alkoholu i substancji psychoaktywnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-22

Kraków: Dostawa urządzeń jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania alkoholu i substancji psychoaktywnych
Numer ogłoszenia: 181185 - 2014; data zamieszczenia: 22.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania alkoholu i substancji psychoaktywnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania alkoholu i substancji psychoaktywnych. 2. Zamówienie składa się z 6 części: 1). Część 1 zamówienia obejmuje - dostawę odczynników techniki kryminalistycznej do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych, stanowiących materiały uzupełniające do zestawów walizkowych NARKO - 2 w ilości 4 300 szt. 2). Część 2 zamówienia obejmuje - dostawę wielopanelowego urządzenia jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu (narkotesty) typu ORATEC III lub równoważnych w ilości 700 szt. 3). Część 3 zamówienia obejmuje - dostawę fabrycznie nowych jednorazowych ustników do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu typu ALCO - SENSOR IV, w ilości 80 000 szt. 4). Część 4 zamówienia obejmuje - dostawę fabrycznie nowych jednorazowych ustników do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu dedykowane do alkotestu Drager 7510 - typ zakładany z boku, w ilości 8 000 szt. 5). Część 5 zamówienia obejmuje - dostawę fabrycznie nowych jednorazowych ustników do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu typu A - dedykowanych do alkomatu Simens, alkometru AVAT A2.0, w ilości 100 000 szt. 6). Część 6 zamówienia obejmuje - dostawę kaset testowych do będącego w posiadaniu użytkownika, stacjonarnego analizatora DRAGER DrugTest 5000, w ilości 710 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest załączniku nr 5 do siwz. 4. Jeśli w opisach występują: nazwy znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia. 5. Warunki wykonania zamówienia dla wszystkich części zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do siwz. 6. Wymagany minimalny okres ważności na dostarczany asortyment wynosi: dla części 1 - 18 miesięcy, dla części 2 i 6 - 12 miesięcy, licząc od daty dostawy. Dla pozostałego asortymentu nie jest wymagane posiadanie okresu ważności.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.00.00-8, 38.43.10.00-5, 73.43.00.00-5, 33.69.63.00-8, 37.32.23.00-4, 38.54.40.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego (oświadczenie ujęte w formularzu oferty - załącznik nr 1 do siwz) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań: a) Dla części 1 zamówienia - Karty Charakterystyki dla odczynników; Marquis`a, Scott`a i Fast Blue B Salt - karty wymagane w celu zapewnienia bezpieczeństwa oraz ochrony zdrowia człowieka i środowiska, powinny zawierać: informację o zagrożeniach stwarzanych przez substancję lub preparat, informację o zalecanych środkach zarządzania ryzykiem, koniecznym do odpowiedniego kontrolowania ryzyka dla zdrowia i środowiska naturalnego, Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007 roku w sprawie karty charakterystyki (Dz. U. z 2007 r. nr 215 poz. 1588 z późn. zm.). b) Dla części 2 zamówienia - Świadectwo Dopuszczenia Typu, potwierdzające wykrywanie substancji (amfetaminy, pochodnych amfetaminy (MDMA), kokainy, opiatów, benzodiazepin, kannabinoli) wydane przez Instytut Ekspertyz Sądowych im. Prof. dr Jana Sehna w Krakowie, zgodnie z § 4, ust. 5 Rozporządzenia Ministra zdrowia z dnia 11 czerwca 2003 roku w sprawie wykazu środków działających podobnie do alkoholu oraz warunków i sposobu przeprowadzania badan na ich obecność w organizmie (Dz. U. z 2003 r. nr 116 poz. 1104 z późniejszymi zmianami).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umwm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pok. 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zamówienie należy wykonać w terminie do 3 tygodni od daty podpisania umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 zamówienia obejmuje - dostawę odczynników techniki kryminalistycznej do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych, stanowiących materiały uzupełniające do zestawów walizkowych NARKO - 2 w ilości 4 300 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest załączniku nr 5 do siwz. 2. Wymagany minimalny okres ważności na dostarczany asortyment wynosi: 18 miesięcy, licząc od daty dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.00.00-8, 38.43.10.00-5, 73.43.00.00-5, 33.69.63.00-8, 37.32.23.00-4, 38.54.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 zamówienia obejmuje - dostawę wielopanelowego urządzenia jednorazowego użytku do wstępnego wykrywania w ślinie środków działających podobnie do alkoholu (narkotesty) typu ORATEC III lub równoważnych w ilości 700 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest załączniku nr 5 do siwz. 2. Wymagany minimalny okres ważności na dostarczany asortyment wynosi: 12 miesięcy, licząc od daty dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.00.00-8, 38.43.10.00-5, 73.43.00.00-5, 33.69.63.00-8, 37.32.23.00-4, 38.54.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 zamówienia obejmuje - dostawę fabrycznie nowych jednorazowych ustników do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu typu ALCO - SENSOR IV, w ilości 80 000 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest załączniku nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.00.00-8, 38.43.10.00-5, 73.43.00.00-5, 33.69.63.00-8, 37.32.23.00-4, 38.54.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 zamówienia obejmuje - dostawę fabrycznie nowych jednorazowych ustników do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu dedykowane do alkotestu Drager 7510 - typ zakładany z boku, w ilości 8 000 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest załączniku nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.00.00-8, 38.43.10.00-5, 73.43.00.00-5, 33.69.63.00-8, 37.32.23.00-4, 38.54.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 zamówienia obejmuje - dostawę fabrycznie nowych jednorazowych ustników do urządzeń badających zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu typu A - dedykowanych do alkomatu Simens, alkometru AVAT A2.0, w ilości 100 000 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest załączniku nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.00.00-8, 38.43.10.00-5, 73.43.00.00-5, 33.69.63.00-8, 37.32.23.00-4, 38.54.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 zamówienia obejmuje - dostawę kaset testowych do będącego w posiadaniu użytkownika, stacjonarnego analizatora DRAGER DrugTest 5000, w ilości 710 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest załączniku nr 5 do siwz. 2. Wymagany minimalny okres ważności na dostarczany asortyment wynosi: 12 miesięcy, licząc od daty dostawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 38.43.00.00-8, 38.43.10.00-5, 73.43.00.00-5, 33.69.63.00-8, 37.32.23.00-4, 38.54.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.