Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-05-29
B³onie: Przebudowa i nadbudowa istniej±cego budynku wielorodzinnego przy ulicy Sochaczewskiej 2
Numer og³oszenia: 181186 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina B³onie , Rynek 6, 05-870 B³onie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa i nadbudowa istniej±cego budynku wielorodzinnego przy ulicy Sochaczewskiej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i nadbudowa istniej±cego budynku wielorodzinnego z us³ugami na parterze, zlokalizowanego na dzia³ce nr ew. 16/2 w obrêbie 06 przy ulicy Sochaczewskiej 2. W budynku zlokalizowane bêd± 4 lokale us³ugowe na parterze o funkcji handlowej z wej¶ciem bezpo¶rednio z ulicy, 10 lokali mieszkalnych obs³ugiwanych z jednej klatki schodowej z osobnym wej¶ciem od strony pó³nocnej oraz 2 pomieszczenia pomocnicze: schowek i kot³ownia. Budynek dwukondygnacyjny z poddaszem u¿ytkowym wyposa¿ony bêdzie w nastêpuj±ce instalacje: - wodoci±gow± i kanalizacje sanitarn±, - elektryczn± i odgromow± - wentylacji grawitacyjnej - klimatyzacji w czê¶ci us³ugowej - ogrzewania Wymiary budynku - 22,70 m x 11,16 m Kubatura - 1529 m3 Powierzchnia zabudowy - 239,27 m2 Powierzchnia u¿ytkowa us³ug - 93,60 m2 Powierzchnia u¿ytkowa mieszkañ - 394,20 m2 Powierzchnia pomocnicza - 52,30 m2 Powierzchnia u¿ytkowa ogó³em - 487,80 m2 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje min.: 1.1. roboty rozbiórkowe: - zasypanie piwnic i obni¿enie poziomu posadzki parteru, - wyburzenie stropu nad piwnic±, nad parterem i nad pierwszym piêtrem - wyburzenie klatki schodowej, - wyburzenie istniej±cego dachu, - wyburzenie kominów 1.2. roboty ogólnobudowlane: - wykonanie nowych stropów ¿elbetowych, - wykonanie nowej klatki schodowej, - wykonanie nowych p³yt balkonowych na 1 piêtrze, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie lukarn, - wykonanie nowego dachu o konstrukcji krokwiowej w rozstawie co 60 cm i pokrycie blacho dachówk±, - ocieplenie ¶cian budynku styropianem o grubo¶ci 12 cm, - wykonanie obróbek blacharskich, 1.3. roboty wykoñczeniowe: - wykonanie tynków wewnêtrznych, zewnêtrznych, ok³adzin, posadzek, - wykonanie kolorystyki Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje równie¿ wyburzenie istniej±cych budynków gospodarczych, wykonanie ¶mietnika oraz parkingu na 12 samochodów. PRZED PRZYST¡PIENIEM DO WYKONYWANIA ROBÓT NALE¯Y SPRAWDZIÆ WSZYSTKIE WYMIARY W NATURZE Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w dokumentach: - projekt budowlany bran¿y: architektoniczno-budowlanej, instalacji elektrycznej, sanitarnej, - specyfikacja techniczna / ST i SST / wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary robót.
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego polegaj±cego na powtórzeniu prac bêd±cych przedmiotem zamówienia lub jego czê¶ci, o którym jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ka¿da sk³adana oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 30.000 PLN (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ - co najmniej 2 roboty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, tj. polegaj±ce na wykonaniu remontu kapitalnego budynku mieszkalnego lub u¿yteczno¶ci publicznej oraz elewacji z dociepleniem ¶cian budynku o powierzchni u¿ytkowej min. 400,00 m2 ka¿da, z za³±czeniem dowodów (referencji) potwierdzaj±cych, czy zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym, je¿eli Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e dysponuje niezbêdnymi urz±dzeniami technicznymi i narzêdziami niezbêdnymi do wykonania zamówienia zgodnie ze specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna za spe³niony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, je¿eli Wykonawca dysponowaæ bêdzie min.10 pracownikami posiadaj±cymi min.5 letnie do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do realizacji zamówienia oraz - kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa, - kierownikiem robót w bran¿ach: sanitarnej, elektrycznej posiadaj±cym uprawnienia w danej specjalno¶ci oraz aktualn± przynale¿no¶æ do Izby In¿ynierów Budownictwa, Wykonawca z³o¿y o¶wiadczenie, ¿e wykazani kierownicy robót, posiadaj± wymagane uprawnienia i aktualny wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wymaga spe³niania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. druk oferty wype³niony i podpisany przez osoby uprawnione, 2. uproszczony kosztorys ofertowy, 3. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 4. o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków okre¶lonych przepisami art. 44 ustawy Pzp, 5. o¶wiadczenie dotycz±ce podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej tj. lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacje o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej, 6. podpisany wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp, chyba ¿e wyst±pi³y okoliczno¶ci: 1. zmiana zakresu robót: a) wstrzymania przez Zamawiaj±cego wykonania robót nie wynikaj±cych z okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Wykonawcy, b) rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniós³ Wykonawca w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami. 2. zmiana terminu realizacji: a) zmiana terminu realizacji umowy je¿eli uzasadnione to bêdzie okoliczno¶ciami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi, b) z powodu niekorzystnej aury wyd³u¿aj±cej termin budowy, 3. w innych przypadkach: a) których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a które nie maj± wp³ywu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu, b) nast±pi ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w takim przypadku wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy ustalona bêdzie ka¿dorazowo na dzieñ wystawienia faktury (powstania obowi±zku podatkowego).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie
Wydzia³ Zamówieñ Publicznych pok. nr 3 ( Ratusz ).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie Biuro Obs³ugi Interesanta pok. nr 1 ( Ratusz ).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: Bo¿ena Hofman, Agnieszka Kulesz (procedury przetargowe) - Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6 Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. nr 3, tel. 22 725-30-04 w.180..
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmian± sposobu u¿ytkowania"
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- Remont drogi po¿arowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szko³y
- Wykonanie ¶cie¿ek oraz nasadzeñ w Parku Etnograficznym nad Wêgorap± wraz z przebudow± schodów zewnêtrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postêp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.