To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Olsztyn: wymiana okien w lokalach mieszkalnych i innych nieruchomościach, będących
w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 181196 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117976 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn, ul. Kasprowicza 1, Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5421564, faks 089 5421575.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana okien w lokalach mieszkalnych i innych nieruchomościach, będących w dyspozycji Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien wraz z towarzyszącymi jej robotami budowlanymi, w lokalach mieszkalnych, budynku administracyjnym, internatach i lokalach usługowych należących do Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie, na terenie obejmującym miejscowości: Olsztyn, Elbląg, Giżycko, Ełk, Bartoszyce, Braniewo, Lidzbark Warmiński, Orneta, Orzysz, Bemowo Piskie, Szeroki Bór, Szczytno, Ostróda, Mrągowo, Morąg, Gołdap, Węgorzewo, Biskupiec. 3. Zakres robót: 4) wymiana parapetu zewnętrznego z blachy powlekanej wraz z uzupełnieniem w razie potrzeby warstwy spadkowej; 5) wymiana parapetu wewnętrznego; 6) zainstalowanie nawiewnika samoczynnego higrosterowanego lub działającego na zasadzie różnicy ciśnień w każdym oknie i drzwiach balkonowych; 7) obróbka masą tynkarską ościeży wewnętrznych (biały kolor) i filarka zewnętrznego (jak kolor w elewacji) pomalowanie farbą emulsyjną, styki wypełnione masa akrylową; 8) transport na terenie objętym zamówieniem, 9) utylizację starej stolarki okiennej oraz parapetów 10) udzielenie instruktażu lokatorowi o konserwacji, użytkowaniu okien i nawiewników oraz przekazanie gwarancji udzielonej na piśmie. Szczegółowy zakres prac przedstawia załączona specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załączniki nr 4 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Dane techniczne okien: 1) Profil 5-cio komorowy z PCV o współczynniku U < 1.50 w/m2k, 2) Szyba - panel o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1 w/m2k z ramką aluminiową, 3) Parapet zewnętrzny - blacha powlekana + boczne elementy wykończeniowe, 4) Parapet wewnętrzny - płyta postforming, 5) Obróbka od zewnątrz i wewnątrz ościeży okiennych, całe szerokości ościeży w kolorze białym, styki ościeży z profilem ościeżnicy wypełnione masą akrylową. 6) W każdym oknie wymagany jest samoczynnie regulowany nawiewnik z regulacją powietrza działający na zasadzie różnicy ciśnień lub zwiększonej wilgotności powietrza ,oraz jedno skrzydło powinno być uchylno - rozwierane. Okucia obwodowe wg przyjętego systemu z funkcją rozszczelniania (mikrouchyłu). 7) Okno jak również nawiewnik powietrza powinny posiadać aprobatę techniczną ITB oraz świadectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie mieszkalnym. 8) Wymieniana stolarka okienna swoimi rozmiarami, kształtem i podziałem powinna odpowiadać stolarce zamontowanej w przedmiotowym budynku. 9) Wykonawca nie może dokonywać zmian w przedmiarze robót. Jeżeli kosztorys ofertowy będzie opracowany niezgodnie z przedmiarem robót, będzie to stanowiło podstawę do odrzucenia oferty. 10) Szczegółowy wykaz budynków, adresów oraz ilości i wymiary stolarki przewidzianej do wymiany, z podziałem na poszczególne części został opisany w załączniku nr 1 do projektu umowy. 11) Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego wykonania pomiaru stolarki przed jej wymianą w celu uściślenia wymiarów podanych przez zamawiającego oraz uzgodnienia z najemcami lokali mieszkalnych terminów wymiany stolarki. 12) Ze względu na postępującą prywatyzację zasobu mieszkaniowego Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zamówienia (ilości stolarki do wymiany) bez roszczeń z tego tytułu ze strony wykonawcy. 13) Jeżeli w jakiejkolwiek części dokumentacji opisano przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w zakresie wymaganych materiałów lub urządzeń, oznacza to, iż Zamawiający wymaga użycia materiałów i urządzeń spełniających w stopniu co najmniej takim samym wszystkie wymagania Zamawiającego, jak materiały i urządzenia wskazane poprzez użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 32785.78 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "TOREL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "TOREL" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe TOREL Sp. z o.o., ul. Wypusty 72, 16-300 Augustów, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 32785.78
- Oferta z najniższą ceną: 32785.78 oferta z najwyższą ceną: 53809.82
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2025 r.
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa fabrycznie nowego komputera z zastosowaniem 0% stawki podatku VAT do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Utrzymanie czystości pomieszczeń oraz terenu przyległego obiektu Hali Widowiskowo - Sportowej URANIA w Olsztynie
- "Dostawa produktów głęboko mrożonych"
- Licencje MS SQL Server
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- Modernizacja budynku Collegium Maius-Anatomicum (DZP.25.30.2024)
- Zniesienie barier architektonicznych i poprawa dostępności poprzez montaż dźwigu osobowego - nr 2
- Przygotowanie dokumentacji projektowej inwestycji pn. "Przebudowa i modernizacja infrastruktury technicznej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.