eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie i dostawa kalendarzymenadżerskich, książkowych, ściennych i listkowych na 2008 r. dla Centrali i Oddziałów Banku Gospodarstwa Krajowego.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Warszawa: Wykonanie i dostawa kalendarzy: menadżerskich, książkowych, ściennych i listkowych na 2008 r. dla Centrali i Oddziałów Banku Gospodarstwa Krajowego.
Numer ogłoszenia: 181216 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, fax 022 6270378.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa kalendarzy: menadżerskich, książkowych, ściennych i listkowych na 2008 r. dla Centrali i Oddziałów Banku Gospodarstwa Krajowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca Wykonawcy wykonanie nastepujących kalendarzy reklamowych Banku Gospdarstwa Krajowego na rok 2008: kalendarzy menadżerskich w ilości 300 szt., kalendarzy książkowych w ilości 4 260 szt., kalendarzy ściennych w ilości 3 240 szt., kalendarzy listkowych w ilości 10 000 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki Kod CPV wg słownika 2008: 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki Oryginalny kod CPV: 78.23.00.00 - Usługi drukowania i dostawy Kod CPV wg słownika 2008: 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) warunek doświadczenia: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu kalendarzy o wartości zamówienia, co najmniej 30 % ceny ofertowej brutto każde. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Spełnienie warunków opisanych w części VI siwz należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do siwz oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części VIII siwz. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania odrzuceniem jego oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa przed podpisaniem umowy. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy (załącznik nr 3 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane w części VI pkt 2 siwz dostawy zostały wykonane należycie. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - (wymogi dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) 1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w części VIII siwz z zastrzeżeniem, że zamiast dokumentów, o których mowa w części VIII siwz: 1) pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Odnośnie terminu ważności dokumentów, o których mowa w punkcie 1. ppkt 1), zapisy części VIII siwz stosuje się odpowiednio. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1. ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wówczas ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Szczegółowe wymagania dotyczące dokumentów znajdują się w siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego, Departament Logistyki i Administracji Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa nr faksu: (022) 583 82 75, e-mail: ewa.mroz@bgk.com.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Departament Logistyki i Administracji Al. Jerozolimskie 7 00-955 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.