Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Stare Babice: Organizacja Kampanii Promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach
Numer ogłoszenia: 181225 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-babice.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Kampanii Promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Środka 3.4. - Rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne objętego osią priorytetową 3- Środki służące wspólnemu interesowi, zawarta w Programie operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 2. Przedmiotem zamówienia jest organizacja Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach. Opis projektu: Projekt polega na organizacji gminnej Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach. Kampania zaplanowana jest na 15 sierpnia 2011 r. (poniedziałek) w formie imprezy plenerowej z licznymi atrakcyjnymi elementami promującymi spożycie ryb. Odbiorcami kampanii będą mieszkańcy Gminy Stare Babice oraz osoby czasowo przebywające w gminie. Kampanię promocyjną Odkryj pstrąga w Starych Babicach otworzy Wójt Gminy Stare Babice, o godz. 12.00 i zamknie o godz. 18.30. Kampania promocyjna, i jej elementy składowe, odbywać się będą na Polanie Dwóch Stawów w Zielonkach Parcele na terenie Gminy Stare Babice przy ulicy Rekreacyjnej. Głównym celem planowanej Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach jest wzrost sprzedaży ryb i produktów rybnych poprzez promocję spożycia produktów rybnych (w szczególności z pstrąga) wśród lokalnej gminnej społeczności Starych Babic. W trakcie kampanii Wykonawca zobowiązany jest zrealizować następujące czynności: 1) Bezpośrednią degustację pstrąga (wędzonego) przez mieszkańców Gminy Stare Babice. Przewiduje się wydanie około 6 tys. porcji 80-100 gramowych z wędzonego pstrąga na zimno. 2) Przeprowadzić badanie ankietowe badające preferencje konsumentów w stosunku do produktów z pstrąga. Przewiduje się przeprowadzenie 300 wywiadów ankietowych wśród osób, które będą tego dnia degustować pstrąga. Ankieta będzie anonimowa, a jej opracowane zbiorczo wyniki zamieszczone będą ogólnodostępnie na stronie internetowej Urzędu Gminy. Wyniki będą bazą informacyjną na przyszłość dla osób zaangażowanych w promocję pstrąga i produktów z pstrąga. Pozwolą lepiej dostosować produkty z pstrąga do wymogów konsumentów. 3) Przeprowadzić pokaz kulinarny znanego Mistrza Kuchni, który przez dwie i pół godziny na scenie będzie przygotowywał na oczach uczestników kampanii, tradycyjne i nowatorskie dania z pstrąga. Zaproszony Mistrz Kuchni swoim autorytetem kulinarnym ma wspierać Gminę Stare Babice w Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach, przekonując wszystkich zebranych do konsumpcji ryb i produktów rybnych. Zadaniem Mistrza poprzez swój pokaz jest przekonanie zebranych do przyrządzania potraw z pstrąga nie tylko w święta, ale, na co dzień. Całość pokazu ma być widoczna na telebimie. 4) Zorganizować wystawę ryb żywych w specjalnym edukacyjnym akwarium. Zaprezentowane mają być ryby śródlądowe. 5) Zorganizować multimedialną wystawę fotograficzną ukazującą pozaprodukcyjne walory stawów rybnych i przyrodę na stawach rybnych oraz pokaz filmowy o hodowli ryb, w tym pstrąga (kino rybne). Pokazy mają się odbywać w ramach plenerowego kina rybnego (w namiocie) cyklicznie, co 30 minut. 6) Przeprowadzić indywidualne porady dietetyka dla chętnych. Poradnictwo ma uwzględniać w szczególności aspekty diety rybnej w zrównoważonej diecie człowieka. 7) Przeprowadzić akcję dystrybucji materiałów promocyjnych o rybach i materiałów promocyjnych z nazwą kampanii - zainteresowani mają otrzymać ulotki i inne obrandowane nazwą kampanii materiały promocyjne promujące spożycie ryb (m.in. kamizelki odblaskowe, balony, koszulki T-shirt oraz polo, czapki z daszkiem, długopisy oraz okładki na zeszyty). 8) Przeprowadzić konkursy oraz eventy plenerowe dla dzieci - m.in. konkurs wiedzy o pstrągu i plener plastyczny Pstrąg i jego środowisko dla dzieci z przedszkoli oraz ze szkół podstawowych oraz inne konkursy, gry i zabawy dla najmłodszych uczestników kampanii. Atrakcje dla najmłodszych uczestników kampanii mają zostać zorganizowane i przeprowadzone przez zawodowych animatorów. Ich celem jest zaszczepienie w najmłodszych pozytywnych skojarzeń z rybami, w sposób zrozumiały i ciekawy dla samych dzieci. 9) Zapewnić wynajem niezbędnej infrastruktury technicznej, tj. m.in.: telebimu, sceny z nagłośnieniem i oświetleniem, agregatu prądotwórczego, namiotu do degustacji z ławostołami, przenośnych toalet, płotków odgradzających. 3. Szczegółowy opis zadań objętych przedmiotem zamówienia 1) Wykonania materiałów i działań promocyjnych w terminie do dnia 15 sierpnia 2011 r. po wcześniejszym przedstawieniu wzorów materiałów promocyjnych do akceptacji Zamawiającego. W zakres zadania wchodzi wykonanie następujących elementów a) Plakaty promocyjne (200 szt.) w formacie B2 z nadrukiem Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach i jej programem, b) Banery promocyjne (2 szt.) o wymiarze 7m2 informujące o miejscu i czasie przeprowadzenia Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach, c) Ulotki promocyjne (5000 szt.) w formacie A5 z nadrukiem Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach i jej programem z jednej strony, a drugiej z przepisami na przyrządzanie potraw z pstrąga, d) Kamizelki odblaskowe (200 szt.) w kolorze żółtym, materiał fluorescencyjny polister, z dwoma odblaskowymi pasami wykonanymi ze srebrnej tkaniny zgodnej z normą EN471, obszycie żółtą lamówką lub pomarańczową z nadrukiem: Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach w następującym podziale 100 szt. dla dzieci 100 szt. dla dorosłych, e) Czapki z daszkiem bawełniana (300 szt.) z regulowanym zapięciem z tyłu, z nadrukiem: Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach oraz adresem strony www.stare-babice.waw.pl, w kolorze czarnym, pomarańczowym i granatowym, w następującej ilości 100 szt. w kolorze czarnym, 100 szt. w kolorze granatowym 100 szt. w kolorze pomarańczowym, f) Balony (1000 szt.) w następującej ilości 500 szt. w kolorze pomarańczowym z niebieskim nadrukiem Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach 500 szt. w kolorze granatowym z białym nadrukiem Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach, g) Koszulki T-shirt (400 szt.) w kolorze niebieskim z granatowym nadrukiem Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach oraz logo Gminy Stare Babice w podziale na następujące wymiary S - 100 szt. M - 100 szt. L - 100 szt. XL - 100 szt., h) Koszulki polo (200 szt.) w kolorze niebieskim z granatowym nadrukiem: Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach oraz logo Gminy Stare Babice w podziale na następujące wymiary S - 50 szt. M - 50 szt. L - 50 szt. XL 50 szt., i) Długopisy (1000 szt.) z tworzywa sztucznego, automatyczne, w kolorze niebieskim z białym nadrukiem: Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach z wymiennym wkładem w kolorze niebieskim, j) Okładki na zeszyty (300 szt.) o wymiarze A-5R, wysokość 21 cm, różnokolorowe, k) Zapowiedzi dot. Kampanii w Radio VOX FM - dwudziestokrotna emisja w ciągu tygodnia poprzedzającego Kampanię promocyjną Odkryj pstrąga w Starych Babicach, l) Billboardy (2 szt.) informujące o miejscu i czasie przeprowadzenia Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach wraz z wynajmem powierzchni reklamowej. Dopuszcza się wymianę na baner niestacjonarny, o wymiarach min. 5 m x 2 m. Wykonawca ponosi koszty montażu, demontażu i wynajmu miejsca ekspozycji. Wywieszenie bilbordów najpóźniej w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy, usunięcie najpóźniej do 18.08.2011 r. Wszystkie materiały promocyjne muszą uwzględniać tytuł Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach oraz muszą być zgodne z wytycznymi dotyczącymi znakowania materiałów informacyjnych związanych z Programem Operacyjnym Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013 (PO RYBY 2007-2013), a także z księgą wizualizacji znaku Programu Operacyjnego Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013 2) Organizacji i przeprowadzenia pokazu kulinarnego. W zakres zadania wchodzi wykonanie a) Dwu i półgodzinny pokaz kulinarny mistrza kuchni (z półgodzinną przerwą), b) Prowadzenie imprezy przez osobę, która ze sceny będzie komentować wydarzenia i atrakcje realizowane podczas kampanii, c) Zabezpieczenie imprezy przez 10 pracowników ochrony. 3) Organizacji i przeprowadzeniu konkursów, wystawy - kina rybnego oraz wystawy ryb żywych. W zakres zadania wchodzi wykonanie a) Konkursów dla dzieci: plenerowej zabawy plastycznej dla dzieci Pstrąg i jego środowisko, rodzinnego konkursu wiedzy o rybach i pstrągu, konkursów i gier związanych z tematem kampanii (8 różnych), b) Multimedialnej wystawy fotograficznej ukazującej pozaprodukcyjne walory stawów rybnych i przyrodę na stawach rybnych oraz pokazu filmowego o hodowli ryb, w tym pstrąga (kino rybne). Pokazy mają się odbywać w ramach plenerowego kina rybnego (w namiocie) cyklicznie, co 30 minut, c) Wykonanie wystawy ryb żywych w akwarium plenerowym - akwarium, w którym szerokiej publiczności zaprezentowane zostaną żywe ryby śródlądowe. 4) Przeprowadzenia badania ankietowego oraz poradnictwa przez dietetyka. W zakres zadania wchodzi wykonanie a) Opracowania wzoru ankiety, która zawierać będzie 10 pytań - badających preferencje konsumentów odnośnie spożycia ryb, b) Badania, które ma objąć 300 wywiadów ankietowych, przeprowadzonych przez 3 ankieterów. Badanie ma zostać przeprowadzone na grupie docelowej kobiet w wieku 25 - 60 lat, c) Opracowania syntetycznego raportu z przeprowadzonego badania ankietowego, d) Konsultacji z dietetykiem - indywidualne konsultacje z dietetykiem dla zainteresowanych osób - punkt poradnictwa w namiocie. Dietetyk ma zapewnić ulotki o diecie rybnej i jej roli w prawidłowym żywieniu człowieka. 5) Przygotowania produktów rybnych na kampanię oraz przeprowadzeniu degustacji produktów rybnych. W zakres zadania wchodzi wykonanie: a) Przygotowanie i dostawa 600 kg, tj. ok. 6000 porcji gotowego wędzonego pstrąga w porcjach 80 - 100 g., b) Zakupy dodatkowe: Bułki - 6 tys. sztuk, Talerzyki papierowe - 6 tys. sztuk, Sztućce plastikowe (widelec) - 6 tys. sztuk, c) Organizacja degustacji wędzonego pstrąga w plenerze uwzględniająca obsługę stoisk przez min. 3 osób. Urządzenie stoisk i obsługa w zakresie Wykonawcy. 6) Przygotowania infrastruktury technicznej kampanii. W zakres zadania wchodzi zapewnienie niezbędnych elementów infrastruktury technicznej: a) Oświetlenia i nagłośnienia sceny w tym min. 2 mikrofonów nagłownych, b) Bramek odgradzających - 120 mb, c) Kompletnego zestaw telebimu + kamery wraz z kamerzystą, d) Agregatu prądotwórczego o mocy 200 kVA, e) Sceny zadaszonej - 6x8m, f) Usługi sprzątnięcia terenu po kampanii, g) Wynajmu 8 toalet standardowych oraz 1 toalety dla osób niepełnosprawnych, h) Dużego namiotu do konsumpcji, który pomieści, co najmniej 24 zestawy ławostołów, i) Namiotów małych - na potrzeby konsultacji z dietetykiem, konkursów i zabaw dla dzieci oraz wyświetlania filmu - zdjęć, j) Ławostołów - 24 zestawy (8 osobowe). 7) Opracowania kampanii promocyjnej W zakres zadania wchodzi wykonanie: a) Opracowanie koncepcji realizacji kampanii promocyjnej uwzględniającej wszystkie ww zadania w operacji: Kampania promocyjna Odkryj pstrąga w Starych Babicach, b) Analiza możliwości przeprowadzenia kampanii w odniesieniu do wszystkich, różnorodnych jej elementów z rozpisaniem i wykonaniem zadań. Zadania muszą być zrealizowane wg harmonogramu czasowego zapewniającego zamówienie, dostarczenie oraz dystrybucję produktów i usług składających się realizację kampanii. c) Całościowe zorganizowanie kampanii, z zarządzaniem czynnościami przygotowawczymi i kontrolą realizacji kampanii, tak by w pełni zapewnić osiągnięcie celów założonych w projekcie. 4. Inne warunki wykonania zamówienia 1) Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie wizji lokalnej oraz zaznajomienia się ze specyfiką miejsca, na którym w/w przedsięwzięcie będzie organizowane, tj. Polany Dwóch Stawów w Zielonkach Parcele na terenie Gminy Stare Babice przy ulicy Rekreacyjnej. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: a) organizacji i wykonywania prac, b) zabezpieczenia interesów osób trzecich, c) ochrony środowiska, d) warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu przedsięwzięcia, f) ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) zgodnie z formą przewidzianą w siwz
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej trzy zadania o wartości min. 100 000,00 zł brutto każde polegające na organizacji imprezy artystycznej plenerowej dla jednostki samorządu terytorialnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kompletna oferta musi zawierać: 1) Ofertę Wykonawcy sporządzoną na podstawie wzoru do niniejszej SIWZ, 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczy również spółek cywilnych, o ile stosowne zapisy nie wynikają z treści umowy spółki, 4) Pozostałe dokumenty wymienione w pkt 9 SIWZ, Zamawiający prosi o dołączenie Formularza nr 1 - Dane Ogólne, spisu treści i ponumerowanie wszystkich zapisanych stron oferty. Strony zawierające informacje niewymagane przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-babice.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: U.G. Stare Babice, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32, pokój 34, tel.faks 22 722 95 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 - Sekretariat Urzędu Gminy w Starych Babicach (05-082), ul. Rynek 32 w terminie do dnia 11 lipca 2011 r. do godziny 12:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Kampanii promocyjnej Odkryj pstrąga w Starych Babicach w ramach dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Środka 3.4. - Rozwój nowych rynków i kampanie promocyjne objętego osią priorytetową 3- Środki służące wspólnemu interesowi, zawarta w Programie operacyjnym Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Równanie, profilowanie i uzupełnianie kruszywem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice
- Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2025 r.
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wydarzeń na terenie Pawilonu Edukacyjnego Kamień
- Organizacja Jarmarku Wielkanocnego na Rynku Starego Miasta w Lublinie w terminie 12-13 kwietnia 2025 r.
- Wykonanie usługi organizacji konferencji dla 50 osób.
- Zakup usługi na współorganizację uroczystości Centralnych Obchodów Dnia Strażaka połączonych z Promocją Oficerską Głównej Państwowej Straży Pożarnej
- Kompleksowa usługa organizacji dwudniowej konferencji w ramach operacji pn. "Innowacyjne rozwiązania wspierające rozwój gospodarki pasiecznej. Wykorzystanie i przetwórstwo produktów pszczelich" (...)
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.