Ogłoszenie z dnia 2008-08-05
Koszalin: Roboty remontowe w budynku administracyjnym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 181247 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy w Koszalinie, ul. Przemysłowa 3, 75-216 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459555, 695 764047, fax 094 3460751.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1us-koszalin.is.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku administracyjnym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku administracyjnym Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie, ul. Przemysłowa 3 polegające na naprawie: a).Dachu w części A budynku. b).Skrzynki gazowej wraz z malowaniem farbą antykorozyjną rury gazowej. c).Elewacji w części B budynku - naprawa odparzonych płytek klinkierowych. d).Dachu nad wjazdem do garażu - część C budynku. e).Dachu w części C budynku. Szczegółowy opis przedmiotu tych robót oraz ich zakres został określony w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Brak.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Opis warunków udziału w postępowaniu . W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1 o treści: 1/Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3/Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt A na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w rozdziale VII SIWZ - żądanych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków z pkt A. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. 3.Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złoży dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia przekazane Zamawiającemu w formie pisemnej: 1.Formularz ofertowy (wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 1, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 3, 4.Kosztorys ofertowy, tabelę elementów scalonych kosztorysu, wykaz materiałów wraz z cenami (wykonany zgodnie z Przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ i Opisem technicznym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) - załącznik nr 4, 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat minimum 3 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ) - załącznik nr 5 6.Wykaz osób uprawnionych do prowadzenia robót wraz z kserokopią dokumentów stwierdzających, że te osoby posiadają wymagane uprawnienia oraz kserokopie wpisu do Izby Inżynierów, według załącznika nr 5 do SIWZ - załącznik nr 6, 7.Ważną umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą obejmującą okres wykonania prac będących przedmiotem zamówienia - załącznik nr 7, 8.Pisemne wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, ze nie zatrudni podwykonawców - załącznik nr 8, 9.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia określone ustawą wymogi ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 9, 10.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania i złożenia oferty ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 10, 11.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy, nie wnosi do niej żadnych zastrzeżeń i w razie wyboru jego oferty, zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, na warunkach w nim określonych ( wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ) - załącznik nr 11.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 75-216 Koszalin, ul. Przemysłowa 3, pok. 202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie, pok. Nr 101 ( I piętro ) Pierwszego Urzędu Skarbowego w Koszalinie, 75-216 Koszalin, ul. Przemysłowa 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie (na 2025).
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- 38/TP1/SZP-3/2024 Rozbudowa systemu monitorowania Osiedla akademickiego Politechniki Koszalińskiej o kamery zewnętrzne
- Dostawa ryb
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych z PSZOKÓW i akcji gabaryty Powiatu koszalińskiego o kodach 15 01 10*, 15 01 11*, 20 01 27*, 20 01 28 w 2025 roku ".
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wymiana stolarki
- Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczenie konstrukcyjne i terenowe do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2025 roku
- Przebudowa budynku użyteczności publicznej w miejscowości Wąsosze
- Budowa żłobka dla 48 dzieci w miejscowości Wrocanka przy Szkole Podstawowej na nieruchomości stanowiącej działki ewidencyjne nr 1000 i 994
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.