eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiBudowa instalacji gazowej wraz z przebudową kotłowni, inst. wod-kan. i instalacji c.o. w Przedszkolu ul. Kościuszki.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-16

Nowogród Bobrzański: Budowa instalacji gazowej wraz z przebudową kotłowni, inst. wod-kan. i instalacji c.o. w Przedszkolu ul. Kościuszki.
Numer ogłoszenia: 181263 - 2016; data zamieszczenia: 16.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148301 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Marcinkowskiego 2, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 327 65 35, faks 68 327 65 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa instalacji gazowej wraz z przebudową kotłowni, inst. wod-kan. i instalacji c.o. w Przedszkolu ul. Kościuszki..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjnych (instalacja technologiczna kotłowni, instalacja wod-kan w kotłowni, wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa i instalacja elektryczna) związana z projektem Budowa instalacji gazowej wraz z przebudową kotłowni i instalacji wod.-kan i c.o. - Przedszkole ul. Kościuszki. 2. Obecnie przedszkole ma kotłownię na opał stały - węgiel. Z istniejącej kotłowni zasilane jest c.o. i ogrzewana jest woda. Natomiast kuchenki gazowe zasilane są z butli gazowych. 3. Prace dotyczą: - przebudowy wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania, - kotłowni, - budowy instalacji gazowej od istniejącej skrzynki gazowej do odbiorników, - budowa wewn. instalacji wod.-kan. oraz wymiana pompy w istniejącej studni schładzającej dla istniejącego budynku przedszkolnego na działce nr 597/1 w Nowogrodzie Bobrzańskim. 4. Wykonywanie Zamówienia należy rozpocząć od wykonania prac w użytkownych pomieszczeniach przedszkola, natomiast w dalszej kolejności należy wykonać prace w kotłowni. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego. Po stronie wykonawcy jest wykonanie zamówienia oraz przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów w celu uzyskania przez Zamawiającego pozytywnej opinii / decyzji Powiatowej Straży Pożarnej. Przedmiotowe dokumenty są niezbędne w celu uzyskania odbioru wykonania zamówienia przez Zamawiającego. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram realizacji zamówienia do zaakceptowania. Zawierać on ma wszelkie elementy mogące mieć wpływ na terminowość wykonania zamówienia. 6. Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia. 7. Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 8. Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. 9. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wykonania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uszkodzeniem instalacji podtynkowej. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 12. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 13. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 14. Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały oraz karty gwarancyjne urządzeń. 15. Zakres zadania obejmuje również: a) uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych zezwoleń koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia oraz pokrycia związanych z nimi kosztów, b) wykonanie wszystkich wymaganych prawem i określonych w specyfikacji technicznej badań, prób, atestów materiałowych, c) w razie konieczności (na żądanie Zamawiającego) wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym kosztorys powykonawczy i różnicowy. 16. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót budowlanych Zamawiający dokona ich ostatecznego odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z SIWZ, projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. Nie przewiduje się częściowych odbiorów robót. 17. Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ, przedmiot zamówienia określony zostanie poprzez wskazanie znaków towarowych, należy je rozumieć jako takie lub równoważne, przy czym przedstawienie dowodu równoważności leży po stronie Wykonawcy. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne, co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących norm oraz o innych parametrach niż określone w projekcie budowlanym i SIWZ. 18. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację techniczno-projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót stanowi materiał wyłącznie pomocniczy przy kalkulowaniu ceny. 19. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, sporządzony na podstawie wytycznych zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. 20. Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego kosztorys ofertowy będzie niezbędny do : a) rozliczenia się z wykonawcą w sytuacji, jeżeli powstaną okoliczności wykonania nieprzewidzianych robót zamiennych lub będzie konieczność zaniechania części robót, b) porównania cen zasadniczych elementów oferty, które mają wpływ na jakość i kompletność wykonania przedmiotu zamówienia, c) stwierdzenia, czy przedmiot zamówienia będzie wykonany z użyciem materiałów i urządzeń potwierdzających wymagania Zamawiającego co do sposobu wykonania. 21. Wymagany okres rękojmi za wady wykonanych robót wynosi minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru, a na zainstalowane urządzenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta lub dostawcę od daty bezusterkowego odbioru ale nie krócej niż 36 miesięcy. 22. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru robót przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację dotyczącą przedmiotowego zadania. Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 23. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie / wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 24. Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach : a) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2014r., poz. 883) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. Art. 5. 1. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności. b) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409) cyt. : Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TopInstal Mariusz Wiśniewski, ul. Drewsa 9, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246211,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 216006,03

  • Oferta z najniższą ceną: 216006,03 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.