eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bemowo PiskieKonserwacja i naprawa urządzeń szkolno -treningowych stanowiących wyposażenie Strzelnicy piechoty Bemowo Piskie, Pasa ćwiczeń taktycznych Wierzbiny, Pasa ćwiczeń ogniowych Wierzbiny, Strzelnicy piechoty Gaudynek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-24

Bemowo Piskie: Konserwacja i naprawa urządzeń szkolno -treningowych stanowiących wyposażenie Strzelnicy piechoty Bemowo Piskie, Pasa ćwiczeń taktycznych Wierzbiny, Pasa ćwiczeń ogniowych Wierzbiny, Strzelnicy piechoty Gaudynek
Numer ogłoszenia: 181300 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2098 , ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Bemowo Piskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4372000, faks 087 4372065.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2098.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa urządzeń szkolno -treningowych stanowiących wyposażenie Strzelnicy piechoty Bemowo Piskie, Pasa ćwiczeń taktycznych Wierzbiny, Pasa ćwiczeń ogniowych Wierzbiny, Strzelnicy piechoty Gaudynek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Usługa dotycząca konserwacji i naprawy urządzeń szkolno -treningowych stanowiących wyposażenie Strzelnicy piechoty Bemowo Piskie, Pasa ćwiczeń taktycznych Wierzbiny, Pasa ćwiczeń ogniowych Wierzbiny, Strzelnicy piechoty Gaudynek 2)Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Wyszczególnienie prac wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: część 1 - zadanie A - załącznik Nr 1 do siwz część 2 - zadanie B - załącznik Nr 2 do siwz część 3 - zadanie C - załącznik Nr 3 do siwz część 4 - zadanie D - załącznik Nr 4 do siwz o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje to poprzez wykazanie przynajmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w dziale VI siwz - Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje to poprzez wykazanie dysponowania kancelarią tajną i pomieszczeniem umożliwiającym prowadzenie prac z dokumentacją niejawną lub załączenie wniosku o udostępnienie pomieszczenia do tego rodzaju prac. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w dziale VI siwz - Informacje o oświadczeniach i dokumentach - metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje to poprzez wykazanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi poświadczenia bezpieczeństwa oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE oraz posiadania Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w dziale VI siwz - Informacje o oświadczeniach i dokumentach - metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Właściwie wypełniony formularz ofertowy 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 3. Parafowany projekt umowy 4. Oświadczenie o poddaniu się rygorom procedur bezpieczeństwa 5. Oświadczenie o zatrudnieniu Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych lub o posiadaniu podpisanej umowy o współpracę z Pełnomocnikiem 6. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 7. Oświadczenie o dysponowaniu kancelarią tajną i pomieszczeniem umożliwiającym prowadzenie prac z dokumentacja niejawną lub załączą wniosek o udostępnienie pomieszczenia do tego rodzaju prac

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2098.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 2098 w Bemowie Piskim ul. Kętrzyńskiego 1, 12-230 Biała Piska w kancelarii jawnej w bud. nr 7 pokój 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Strzelnicy piechoty Bemowo Piskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Strzelnicy piechoty Bemowo Piskie poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych Wyszczególnienie prac wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: część 1 - zadanie A - załącznik Nr 1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Pasa ćwiczeń taktycznych Wierzbiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Pasa ćwiczeń taktycznych Wierzbiny poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych Wyszczególnienie prac wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: część 2 - zadanie B - załącznik Nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Pasa ćwiczeń ogniowych Wierzbiny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Pasa ćwiczeń ogniowych Wierzbiny poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych Wyszczególnienie prac wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: część 3 - zadanie C - załącznik Nr 3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawa urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Strzelnicy piechoty Gaudynek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konserwacji i naprawy urządzeń szkolno - treningowych stanowiących wyposażenie Strzelnicy piechoty Gaudynek poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych Wyszczególnienie prac wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowi załącznik: część 4 - zadanie D - załącznik Nr 4 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.66.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.