Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-02
Szczecin: Zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 181300 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, fax 091 4805801.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: komputery PC - 35 szt. o następujących parametrach: 1.Procesor - klasy x86 min. Intel Core Duo 1,8GHz lub równoważny tzn. o nie gorszych parametrach technicznych 2.Pamięć RAM - min. 1GB PC5300 pracująca w trybie dual Chanel, możliwość rozbudowy do 4GB 3.Porty - dostępne z przodu obudowy: 2 x USB 2.0, wyjście słuchawek, dostępne z tyłu obudowy: 6 x USB 2.0, 1 x szeregowy, 1 x równoległy, 2 x PS/2, 1 x VGA, wyjście audio, wejście audio, RJ-45 4.HDD - min. 160GB, SATA II, 7200rpm, w wypadku awarii nośnik pozostaje u zamawiającego (możliwy zwrot tylko elektroniki) 5. Napędy- DVD +/- RW 6. Karta Graficzna - zintegrowana, min.128 MB pamięci własnej lub współdzielonej (w wypadku pamięci współdzielonej nie jest wymagane uzupełnienie pamięci RAM o ilość przeznaczona na pamięć video), rozdzielczość min. 1600x1200 @85Hz 7. Karta sieciowa - zintegrowana 10/100/000 (RJ-45) 8. Mysz - optyczna z rolką 9. Obudowa - nie plombowana, fabryczne przystosowana do pracy w poziomie i pionie, beznarzędziowe (bez konieczności odkręcania jakichkolwiek śrub ) otwieranie obudowy i wymiana napędu optycznego i HDD, Slot umożliwiający zabezpieczenie obudowy linką Kensington 10. Bezpieczeństwo - zintegrowany układ szyfrujący pozwalający między innymi na przechowywanie wygenerowanych wcześniej kluczy szyfrujących we własnej pamięci, oraz blokowanie inicjalizacji BIOS i sekwencji startowej komputera. Możliwość startu systemu z urządzeń USB. Możliwość blokowania zapisu i odczytu na dyskietkę, port LPT, porty szeregowe i porty USB 11. Zasilacz - min.240W z technologią Active PFC 12. Zarządzanie - obsługa standardów SMBIOS, Wake-on-Line ASF 2.0, WMI, PXE, agent zdalnego zarządzania pozwalający na zdalne uruchamianie, zarządzanie, inwentaryzację sprzętu oraz zmianę ustawień i upgrade BIOS 13. System Operacyjny - zainstalowany MS Windows XP Prof.pl SP2 wraz ze wszystkimi niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami 14. Oprogramowanie dodatkowe - MS Office Basic PL, Windows Server CAL 2003 Polish Device CaAL 15. Dokumentacja techniczna - do każdego zestawu 16. Gwarancja - 36 miesięcy 17. Monitor: TYP - LCD, kolorowy 17 cali Plamka - max. 0,264mm; Rozdzielczość - min. 1280x1024; Jasność - min. 300cd/m2; Kontrast - min. 700:1; Czas reakcji matrycy - max. 8ms; Normy - spełniający normę TCO 03; Inne wymagania - wbudowany zasilacz, OSD; Gwarancja producenta min. 36 miesięcy, on-side wymiany w przypadku pojawienia się Pixela lub subpixela w pierwszym roku pracy monitora. Zadanie nr 2: komputery typu notebook - 17 szt. 1. Procesor - min. Intel Celeron M520, 1,6GHz, 1MB SLC lub równoważny tzn. o nie gorszych parametrach technicznych 2. RAM - min 1GB 3. Wyświetlacz - TFT 15,4 cali WXGA Brillant View 4. HDD - 120GB SATA 5. Napędy - DVD RW Super Multi 6. LAN - 10/100/1000 RJ-45, WLAN 7. Porty - 3x USB 2.0, Express Card 8. Akumulator - Li-Ion 9. System operacyjny- zainstalowany MS Windows XP prof. PL SP2 10. Gwarancja - min. 3 lata 11. Inne - zainstalowany MS Office Basic PL, torba Zadanie nr 3: drukarki sieciowe - 6szt. 1. Typ druku - monochromatyczny, laserowy 2. Prędkość drukowania - do 33 stron/min 3. Jakość druku w czerni (tryb best) - do 1200x1200 dpi 4. Normatywny/zalecany cykl pracy miesięcznej A4 -do 100000/od 1500do 5000 stron 5. Podajnik papieru - standard min. 3 szt. 6. Standardowa pojemność wszystkich zainstalowanych podajników papieru - min. do 1100 szt. arkuszy 7. Druk dwustronny - standard, automatyczny 8. Nośnik - kolorowy, firmowy, zwykły, wstępnie zadrukowany, dziurkowany, ekologiczny, szorstki, koperty, etykiety, kartony, folia do przeźroczy, zdefiniowany przez użytkownika 9. Wymiary nośnika - standard A4; A5; B5; Letter, Legal; Executive 10. Odbiornik papieru - w standardzie min. na 250 arkuszy + tylny na 100 arkuszy 11. Pamięć - standard min. 80MB, z możliwością rozszerzenia do min. 320MB 12. Języki drukarki - standard: HP PCL 6; HP PCL 5e; emulacja HP postscript 13. Czcionki - PCL min. zestaw 103 czcionek (oraz grecka, arabska, cyrylica i hebrajska); PS min. zestaw 93 czcionek,(oraz grecka, arabska, cyrylica i hebrajska) 14. Komunikacja - wewnętrzny wbudowany serwer druku do sieci FastEthernet, gniazdo USB 2.0 15. Obsługiwane systemy operacyjne - MS Windows 2000/XP Prof., /Server 2003/Terminal Services, MacOS; Novel, RedHat/ SUSE, AIX 16. Panel sterowania - wyświetlacz graficzny do obsługi i konfiguracji urządzenia 17. Dołączone oprogramowanie - sterowniki i instalacja drukarki dla MS Windows/ 98/2000/XP Prof. 18. Gwarancja - min 1 rok z możliwością rozszerzenia na kolejne lata 19. Inne wymagania - dołączone do drukarki oprogramowanie i dokumentacja na płycie CD, wkład drukujący, podręczny przewodnik
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadający uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; b) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie z art.22 ust.1 p.z.p. - zawarte na druku Oferta cenowa - załącznik nr 1 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55 - pokój nr 22, w godzinach urzędowania - dni robocze od 7:30 do 15:30..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2007 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój nr 21 -Kancelaria Izby Celnej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: komputery PC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostki komputerowe wraz z monitorami - 35 szt.-o następujących parametrach 1. Procesor - klasy x86 min. Intel Core Duo 1,8GHz lub równoważny tzn. o nie gorszych parametrach technicznych 2. Pamięć RAM - min. 1GB PC5300 pracująca w trybie dual Chanel, możliwość rozbudowy do 4GB 3. Porty - dostępne z przodu obudowy: 2 x USB 2.0, wyjście słuchawek, dostępne z tyłu obudowy: 6 x USB 2.0, 1 x szeregowy, 1 x równoległy, 2 x PS/2, 1 x VGA, wyjście audio, wejście audio, RJ-45 4. HDD - min. 160GB, SATA II, 7200rpm, w wypadku awarii nośnik pozostaje u zamawiającego (możliwy zwrot tylko elektroniki) 5. Napędy- DVD +/- RW 6. Karta Graficzna - zintegrowana, min.128 MB pamięci własnej lub współdzielonej (w wypadku pamięci współdzielonej nie jest wymagane uzupełnienie pamięci RAM o ilość przeznaczona na pamięć video), rozdzielczość min. 1600x1200 @85Hz 7. Karta sieciowa - zintegrowana 10/100/1000 (RJ-45) 8. Mysz - optyczna z rolką 9. Obudowa - nie plombowana, fabryczne przystosowana do pracy w poziomie i pionie, beznarzędziowe (bez konieczności odkręcania jakichkolwiek śrub ) otwieranie obudowy i wymiana napędu optycznego i HDD, Slot umożliwiający zabezpieczenie obudowy linką Kensington 10. Bezpieczeństwo - zintegrowany układ szyfrujący pozwalający między innymi na przechowywanie wygenerowanych wcześniej kluczy szyfrujących we własnej pamięci, oraz blokowanie inicjalizacji BIOS i sekwencji startowej komputera. Możliwość startu systemu z urządzeń USB. Możliwość blokowania zapisu i odczytu na dyskietkę, port LPT, porty szeregowe i porty USB 11. Zasilacz - min.240W z technologią Active PFC 12. Zarządzanie - obsługa standardów SMBIOS, Wake-on-Line ASF 2.0, WMI, PXE, agent zdalnego zarządzania pozwalający na zdalne uruchamianie, zarządzanie, inwentaryzację sprzętu oraz zmianę ustawień i upgrade BIOS 13. System Operacyjny - zainstalowany MS Windows XP Prof.pl SP2 wraz ze wszystkimi niezbędnymi do poprawnej pracy sterownikami 14. Oprogramowanie dodatkowe - MS Office Basic PL, Windows Server CAL 2003 Polish Device CaAL 15. Dokumentacja techniczna - do każdego zestawu 16. Gwarancja - 36 miesięcy 17. Monitor: TYP - LCD, kolorowy 17cali Plamka - max. 0,264mm; Rozdzielczość - min. 1280x1024; Jasność - min. 300cd/m2; Kontrast - min. 700:1; Czas reakcji matrycy - max. 8ms; Normy - spełniający normę TCO 03; Inne wymagania - wbudowany zasilacz, OSD; Gwarancja producenta min. 36 miesięcy, on-side wymiany w przypadku pojawienia się Pixela lub subpixela w pierwszym roku pracy monitora..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.23.12.50-4, 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: komputery typu notebook.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook - 17 szt. o następujących parametrach: 1. Procesor - min. Intel Celeron M520, 1,6GHz, 1MB SLC lub równoważny tzn. o nie gorszych parametrach technicznych 2. RAM - min 1GB 3. Wyświetlacz - TFT 15,4 cali WXGA Brillant View 4. HDD - 120GB SATA 5. Napędy - DVD RW Super Multi 6. LAN - 10/100/1000 RJ-45, WLAN 7. Porty - 3x USB 2.0, Express Card 8. Akumulator - Li-Ion 9. System operacyjny- zainstalowany MS Windows XP prof. PL SP2 10. Gwarancja - min. 3 lata 11. Inne - zainstalowany MS Office Basic PL, torba.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarki sieciowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki - 6 szt. o nastepujących parametrach: Typ druku - monochromatyczny, laserowy 2. Prędkość drukowania - do 33 stron/min 3. Jakość druku w czerni (tryb best) - do 1200x1200 dpi 4. Normatywny/zalecany cykl pracy miesięcznej A4 -do 100000/od 1500do 5000 stron 5. Podajnik papieru - standard min. 3 szt. 6. Standardowa pojemność wszystkich zainstalowanych podajników papieru - min. do 1100 szt. arkuszy 7. Druk dwustronny - standard, automatyczny 8. Nośnik - kolorowy, firmowy, zwykły, wstępnie zadrukowany, dziurkowany, ekologiczny, szorstki, koperty, etykiety, kartony, folia do przeźroczy, zdefiniowany przez użytkownika 9. Wymiary nośnika - standard A4; A5; B5; Letter, Legal; Executive 10. Odbiornik papieru - w standardzie min. na 250 arkuszy + tylny na 100 arkuszy 11. Pamięć - standard min. 80MB, z możliwością rozszerzenia do min. 320MB 12. Języki drukarki - standard: HP PCL 6; HP PCL 5e; emulacja HP postscript 13. Czcionki - PCL min. zestaw 103 czcionek (oraz grecka, arabska, cyrylica i hebrajska); PS min. zestaw 93 czcionek,(oraz grecka, arabska, cyrylica i hebrajska) 14. Komunikacja - wewnętrzny wbudowany serwer druku do sieci FastEthernet, gniazdo USB 2.0 15. Obsługiwane systemy operacyjne - MS Windows 2000/XP Prof., /Server 2003/Terminal Services, MacOS; Novel, RedHat/ SUSE, AIX 16. Panel sterowania - wyświetlacz graficzny do obsługi i konfiguracji urządzenia 17. Dołączone oprogramowanie - sterowniki i instalacja drukarki dla MS Windows/ 98/2000/XP Prof. 18. Gwarancja - min 1 rok z możliwością rozszerzenia na kolejne lata 19. Inne wymagania - dołączone do drukarki oprogramowanie i dokumentacja na płycie CD, wkład drukujący, podręczny przewodnik.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.