eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług polegających na kompleksowej realizacja projektu pn. Wyjazd studyjny na II Europejski Kongres Młodych Rolników do Brukseli dla maksymalnie 50 uczestników w terminie od 26 do 31 stycznia 2014 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacja projektu pn. Wyjazd studyjny na II Europejski Kongres Młodych Rolników do Brukseli dla maksymalnie 50 uczestników w terminie od 26 do 31 stycznia 2014 r
Numer ogłoszenia: 18133 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5525 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacja projektu pn. Wyjazd studyjny na II Europejski Kongres Młodych Rolników do Brukseli dla maksymalnie 50 uczestników w terminie od 26 do 31 stycznia 2014 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja projektu pn. Wyjazd studyjny na II Europejski Kongres Młodych Rolników do Brukseli dla maksymalnie 50 uczestników w terminie od 26 do 31 stycznia 2014 r. Wykonawca zapewni: w dniu 26 stycznia 2014 r.: Ok. 16:00 - wyjazd z Warszawy (ok. 2 900 km) do Brukseli. Posiłek w drodze: suchy prowiant (kanapki różnego rodzaju, słodkie pieczywo, owoce) i napoje zimne i gorące. w dniu 27 stycznia 2014 r.: Ok. 12:00 - przyjazd do Brukseli na miejsce obiadu, obiad w okolicy Parlamentu Europejskiego (między Placem Luksemburskim a Placem Schumana) składający się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym przystawka gorąca i drugie danie, napój zimny i gorący oraz deser). Transport uczestników do Domu Polski Wschodniej (Avenude de Terveuren 48) na godz. 13:30. 13:30 - 16:30 - seminarium. Transport uczestników do miejsca zakwaterowania. Od 17:30 - zakwaterowanie w hotelu 3 gwiazdkowym, w pokojach dwu- i trzyosobowych z osobnym węzłem sanitarnym, w dzielnicy administracyjnej Bruksela (kod pocztowy 1000), w hotelu dostęp do internetu bezprzewodowego i klimatyzacja. Transport uczestników na kolację. Ok. 20:00 - kolacja w mieście Sint-Joost-ten-Node / Madou (kod pocztowy 1210) składająca się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie, napój zimny i gorący oraz deser). w dniu 28 stycznia 2014 r. 7:00-8:00 - śniadanie typu kontynentalnego w miejscu zakwaterowania. Transport uczestników z miejsca zakwaterowania do Komisji Europejskiej (Plac Schumana) na godz. 9:00. 13:00 - 14:00 - obiad w okolicy Parlamentu Europejskiego (między Placem Luksemburskim a Placem Schumana) składający się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym przystawka gorąca i drugie danie, napój zimny i gorący oraz deser. 17:30 - 18:30 - kolacja w okolicy Parlamentu Europejskiego (między Placem Luksemburskim a Placem Schumana) składająca się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie, napój zimny i gorący oraz deser. Transport uczestników do miejsca zakwaterowania. Ok. 20:00 - nocleg w hotelu 3 gwiazdkowym, w pokojach dwu- i trzyosobowych z osobnym węzłem sanitarnym, w dzielnicy administracyjnej Bruksela (kod pocztowy 1000). W dniu 29 stycznia 2014 r.: 7:00-8:00 - śniadanie typu kontynentalnego w miejscu zakwaterowania. Transport uczestników z miejsca zakwaterowania do Parlamentu Europejskiego (Rue Wiertz 60). Transport uczestników do miejsca kolacji. 19:00 - kolacja w mieście Woluwe-Saint-Lambert (kod pocztowy 1200) w tym przekąska gorąca i przystawki zimne oraz napoje zimne i gorące. Transport uczestników do miejsca zakwaterowania. Ok. 21:00 - nocleg w hotelu 3 gwiazdkowym, w pokojach dwu- i trzyosobowych z osobnym węzłem sanitarnym, w dzielnicy administracyjnej Bruksela (kod pocztowy 1000), w hotelu dostęp do internetu bezprzewodowego i klimatyzacja. w dniu 30 stycznia 2014 r.: 7:00-8:00 - śniadanie typu kontynentalnego w miejscu zakwaterowania. Transport uczestników z miejsca zakwaterowania do Parlamentu Europejskiego na godz. 9:00. Transport uczestników z Parlamentu Europejskiego do Parlamentarium - multimedialne centrum odwiedzających PE na godz. 11:00. Transport uczestników z Parlamentarium - multimedialne centrum odwiedzających PE na obiad. 12:00 - 13:00 - obiad w okolicy Parlamentu Europejskiego (między Placem Luksemburskim a Placem Schumana) składający się co najmniej z dwóch dań gorących, w tym zupa i drugie danie, napój zimny i gorący oraz deser. Ok. 13:30 - wyjazd w podróż powrotną do Polski. Przyjazd do Warszawy w godzinach nocnych lub porannych. Pozostałe wymagania dotyczące transportu: - wykonawca zapewni środek transportu - autokar/bus wyposażony w klimatyzację i ogrzewanie oraz z miejscem na bagaż podręczny, - środek transportu powinien być sprawny technicznie, bezpieczny dla ruchu, w stanie estetycznym, spełniający wszystkie wymagane przepisami prawa normy związane z realizacją usługi, - wykonawca powinien posiadać obowiązkowe ubezpieczenia pojazdów, kierowców i pasażerów (OC i NNW) oraz rzeczy, - w przypadku awarii środka transportu w trakcie przejazdu lub wystąpienia innych zdarzeń uniemożliwiających kontynuację przewozu dotychczasowym autokarem, Wykonawca ma obowiązek podstawić niezwłocznie, na własny koszt, zastępczy środek transportu o takich samych parametrach technicznych, - zakwaterowanie i wyżywienie kierowcy Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Wykonawca zapewni transport wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w dniach i na trasie określonej w punktach poprzedzających. Ubezpieczenie maksymalnie 50 uczestników wyjazdu studyjnego, Wykonawca zapewni ubezpieczenie kosztów leczenia i NNW wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego w terminie od dnia 26.01.2014 r. do dnia 31.01.2014 r. Zapewnienie usług pilota wyjazdu, Wykonawca zapewni usługi pilota wyjazdu studyjnego w dniach od 26.01.2014 r. do 31.01.2014 r. posiadającego nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w pilotowaniu wyjazdów zagranicznych. Zakwaterowanie i wyżywienie pilota Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt. Uwaga: Uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z udziałem w wyjeździe studyjnym. Wszystkie świadczenia wynikające z ww. opisu Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Wykonawca poda w ofercie nazwy i adresy obiektów, w których zapewni zakwaterowanie zgodnie z opisem zawartym powyżej. Imienną listę uczestników biorących udział w wyjeździe oraz imienne listy uczestników do zakwaterowania zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GMSYNERGY Sp. z o.o. Sp. K., ul. Tuszyńska 67, 95-030 Rzgów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53658,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115950,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.