To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-17
Szczecin: Wykonanie robót budowlanych dotyczących: 1. Przebudowy pomieszczeń w skrzydle zachodnim, wejście G - Etap I i II. Przebudowy pomieszczeń w piwnicy skrzydła zachodniego tzw. warsztat. 2. Wymiany instalacji wodnej i kanalizacyjnej w skrzydle wschodnim i piwnicach skrzydła południowego. w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34
Numer ogłoszenia: 181346 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128954 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Książąt Pomorskich, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4338842, faks 091 4347984.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Samorządu Zachodniopomorskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dotyczących: 1. Przebudowy pomieszczeń w skrzydle zachodnim, wejście G - Etap I i II. Przebudowy pomieszczeń w piwnicy skrzydła zachodniego tzw. warsztat. 2. Wymiany instalacji wodnej i kanalizacyjnej w skrzydle wschodnim i piwnicach skrzydła południowego. w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: 1) Przebudowy pomieszczeń w skrzydle zachodnim, wejście G - Etap I i II. Przebudowy pomieszczeń w piwnicy skrzydła zachodniego tzw. warsztat. 2) Wymiany instalacji wodnej i kanalizacyjnej w skrzydle wschodnim i piwnicach skrzydła południowego w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach od 7 do 11 SIWZ. 3. Prace związane z wymianą instalacji wodnej i kanalizacyjnej w skrzydle wschodnim i piwnicy skrzydła południowego, zostały zaplanowane w pomieszczeniach które będą przez cały okres realizacji robót użytkowane. W skrzydle wschodnim mieści się siedziba Zamawiającego oraz pomieszczenia takie jak kino i biblioteka, w których organizowane są imprezy kulturalne. Prace na terenie skrzydła należy wykonywać tak, aby zapewniony był stały dostęp użytkowników do bieżącej wody oraz sanitariatów w godzinach funkcjonowania Zamku to jest w dni robocze między godziną 8.00 a 16.00. Wszelkie terminy przerw w dostawie wody należy uzgadniać z Zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. Prace w przyziemiu skrzydeł wschodniego i południowego ze względu na charakter pomieszczeń galerie wystawowe czynne przez cały okres realizacji robót, należy prowadzić z uwzględnieniem konieczności zapewnienia całkowitego bezpieczeństwa prezentowanych eksponatów. Terminy wykonania prac w Galerii Gotyckiej i Muzeum Zamkowym muszą być realizowane w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonanie robót należy zaplanować w terminie od 8 do 14 lipca 2015 roku (termin w którym w pomieszczeniach nie będą prezentowane wystawy). W przypadku braku możliwości wykonania w wymienionym terminie całego zakresu prac w tych pomieszczeniach należy uzgodnić z Zamawiającym kolejny termin w jakim prace na terenie galerii mogłyby zostać zakończone. W takim wypadku należy dołożyć wszelkich starań aby zakres prac pozostałych do ukończenia był jak najmniejszy, a termin ich wykonania jak najkrótszy z uwagi na konieczność zamknięcia na ten czas wystawy i zabezpieczenia eksponatów. Prace wykonywane w tym okresie nie mogą się wiązać z występowaniem kurzu i innych zanieczyszczeń budowlanych jak również z możliwością zagrożenia pożarowego. Dostęp do galerii oraz sposób wykonywania robót i zabezpieczenia pomieszczeń podlega szczegółowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. Pomieszczenia w przyziemiu skrzydła wschodniego położone od strony północnej (tzw. winiarnia i magazyny) są zajmowane przez restaurację Zamkowa. Termin wykonania prac w tych pomieszczeniach należy przedstawić Zamawiającemu z wyprzedzeniem co najmniej dwóch tygodni kalendarzowych w celu uzgodnienia z kierownictwem restauracji. Ponieważ komunikacja do tych pomieszczeń odbywa się poprzez czynne sale restauracyjne należy dołożyć wszelkich starań aby realizacja robót stanowiła możliwie jak najmniejszą uciążliwość dla personelu i gości restauracji. Wykonawca zobligowany jest do takiego planowania, wykonywania prac i uprzątnięcia nieczystości po prowadzonych robotach, aby zapewnić normalne funkcjonowanie obiektu. 4. Zakres zamówienia dla Części I 1) Przebudowa pomieszczeń w skrzydle zachodnim, wejście G - Etap I (parter) a) Zdemontowanie szklanego wiatrołapu. b) Zdemontowanie istniejącej posadzki kamiennej i wykonanie nowej. c) Remont tynków wewnętrznych ścian i stropów. d) Szpachlowanie powierzchni ścian i sufitów i prace malarskie. e) Wymiana stolarki drzwiowej w obszarze objętym projektem. f) Demontaż istniejących mebli wbudowanych. g) Wykonanie nowej zabudowy meblowej portierni-recepcji. h) Montaż kurtyny powietrznej. i) Wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz nowej tablicy rozdzielczej. j) Instalacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV. k) Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz kontroli dostępu KD. 2)Przebudowa pomieszczeń w skrzydle zachodnim, wejście G - Etap II (klatka schodowa, I i II piętro) a) Wydzielenie klatki schodowej i dostosowanie jej do wymogów ppoż wraz z instalacją klapy dymowej w świetliku dachowym. b) Modernizacja klatki schodowej. c) Przebudowa sekretariatu wraz z przyległymi gabinetami na I piętrze. d) Wymiana stolarki drzwiowej w obszarze objętym projektem. e) Wykonanie nowej instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych oraz niskonapięciowej. f) Instalacja nowych hydrantów przeciwpożarowych na wszystkich kondygnacjach. g) Szpachlowanie powierzchni ścian i sufitów i prace malarskie w obszarze objętym projektem. 3) W zakresie prac remontowych dotyczących wejścia G Etap I i II należy uwzględnić prace przygotowawcze w pomieszczeniach objętych remontem polegające na zabezpieczeniu stolarki okiennej i parapetów przed zniszczeniem i zapyleniem. 4) Zamówienie dotyczące wejścia G Etap I i II obejmuje wykonanie projektu wykonawczego: instalacji hydrantowej, instalacji SSP i instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i uzyskanie uzgodnienia pod względem ochrony ppoż. 5) Przebudowa pomieszczeń w piwnicy skrzydła zachodniego, tzw. warsztat Przebudowa pomieszczeń Nr 04, 05, 05a, 06, 07, 07a, 07b w piwnicy skrzydła zachodniego z przeznaczeniem na szatnię oraz zaplecze socjalne i sanitarne dla pracowników Zamku, tj. tzw. warsztat. 5.Zakres zamówienia dla Części II W ramach planowanej inwestycji należy wykonać w szczególności: 1) Wymianę instalacji wody w kanałach pod posadzką w piwnicach skrzydła południowego i wschodniego, 2) Wymianę instalacji wody w kanałach zewnętrznych pod głównym dziedzińcem wzdłuż skrzydła wschodniego, przebiegających pod nawierzchnią z bruku, 3) Zawory odcinające kulowe na instalacji wodnej w miejscach oznaczonych w dokumentacji. 4) Wymianę pionów kanalizacyjnych w skrzydle wschodnim, w tym pion k1 tylko na odcinku od piwnic do poziomu stropu na parterem, a pion k3 nie podlega wymianie gdyż już został wymieniony 5) Wymianę poziomów kanalizacyjnych pod posadzką piwnic. 6. Informacje dodatkowe dla Części I zamówienia 1) Ze względu na zakres robót budowlanych oraz wymagany standard ochrony Zamawiający zakłada całkowity demontaż kamer istniejących i realizację nowego systemu CCTV według projektu nie zaprojektowano podłączenia do nowego systemu kamer istniejących. Niemniej zgodnie z projektem należy przewidzieć możliwość podłączenia kolejnych kamer w jednolitym standardzie. 2) Zapewnienie możliwości rozbudowy systemu w sposób i w wymiarze wskazanym w projekcie jest obligatoryjne. 3) Zamek nie posiada dotychczas zintegrowanego systemu zarządzania poszczególnymi centralami SAP. Projektowaną centralę SAP należy wykonać jako niezależną (zgodnie z opisem), z zapewnieniem możliwości połączenia w sieć w przypadku jej wykonania. Samo połączenie w sieć nie jest jednak przedmiotem zamówienia. 4) Załączone do SIWZ przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi i stanowią uzupełnienie SIWZ, dlatego w uzasadnionych przypadkach mogą być modyfikowane w zakresie podstawy wyceny oraz ilości robót, chociażby w związku z uzupełnieniami wynikającymi z ewentualnych pytań lub ze względu na sposób wyceny materiałów i wyrobów wybranych przez danego wykonawcę itp. Niemniej zwraca się uwagę na fakt, iż ww. przedmiary stanowią wspólny punkt odniesienia dla składanych ofert. 5) Ze względu na sposób wykonania biegów schodowych i brak możliwości usunięcia istniejących posadzek i stopni lastrykowych (biegi wylewane, monolityczne), to należy usunąć jedynie elementy cokołowe. Zwraca się uwagę na konieczność wykonania w jednym poziomie (zrównania) posadzek gresowych korytarzy, halli oraz spoczników biegów klatek schodowych na piętrach - obecne połączenia biegów wykończonych lastryko z parkietem drewnianym. 6) Szczegółowy opis opraw oświetleniowych wraz z dokładnymi zdjęciami zaakceptowanej przez Zamawiającego stylistyki ww. opraw znajduje się w opisie technicznym branży architektonicznej, odpowiednio dla: ETAP I: pkt. 4.5.4.2 Oprawy i elementy świecące (s. 20-24 opisu technicznego oraz część graficzna, w szczególności rys. A3); ETAP II: pkt. 4.3.4.2 Oprawy i elementy świecące (s. 36-37 opisu technicznego oraz część graficzna, w szczególności rys. A1-A4). 7) Zgodnie z opisem technicznym branży elektrycznej TG znajduje się w pomieszczeniach piwnicy skrzydła zachodniego, która znajduje się poza zakresem opracowania projektu. Niemniej zgodnie z obliczeniami w projekcie budowlanym branży elektrycznej przyjęto długość przewodu zasilającego do 15m włącznie. 8) Projektowana w ramach przedmiotowej inwestycji stolarka okienna w piwnicy skrzydła zachodniego, tzw. warsztat jest do wykonania jako nowa stolarka okienna drewniana na wymiar. 9) Projektowane jest, zgodnie z informacją ilościową podaną w przedmiarze dla Etapu II (poz. 75), 12 osłon grzejników we wszystkich wnękach podokiennych wyposażonych w grzejniki, w podziale na: 5szt. osłon grzejników z mlecznego szkła bezpiecznego (rys. A2: pom. 1.1 - 2szt., 1.3, 1.4 oraz 1.5 - każde po 1 szt.), osłony kute projektowane są na klatce schodowej w ilości 7 sztuk, tj. w obrębie wnęk okiennych przy spocznikach międzykondygnacyjnych (2 sztuki - rys. A2: pom. 1.6b - 1szt.; rys. A3: pom. 2.1b - 1szt.), na kondygnacji I piętra (rys. A2: pom. 1.6a - 2szt.; rys. A3.: pom. 2.1a - 3szt.). W związku z powyższym, Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie robót wykonanie i montaż osłon grzejników z uwzględnieniem różnic pomiędzy udzieloną powyżej odpowiedzią a przedmiarem robót, gdzie błędnie wskazano 12 szt. osłon kutych (poz. 75). Przedstawiony powyżej podział rodzajowy zgodny jest ze wskazaniem w opisie technicznym do projektu budowlanego i zgodnie z zakresem projektu budowlanego. W celu określenia kosztów związanych z ornamentyką osłon kutych (np. rozeta i tralki), należny przyjąć rozwiązania jak w etapie I, gdzie ze względu na różnorodność przyjętych rozwiązań celu jednoznacznego ich określenia projektant wykonał rysunki rozwinięć ścian i mebli. Estetyka kutych osłon ma być tożsama z estetyką osłony grzejnika z etapu I (pomieszczenie 0.1a Klatka schodowa, rysunki A2 i A6 dla etapu I). Etap II stanowi kontynuację (zarówno w kwestii formalnej i merytorycznej, jak i estetycznej) Etapu I, w związku z czym estetyka materiałów, wyrobów i elementów - takich jak balustrady, osłony, oprawy oświetleniowe, płytki podłogowe i cokoły, kolorystyka ścian, stolarka etc., zgodnie z dokumentacją do obydwu etapów musi być jednolita i spójna. Jednocześnie, Zamawiający podaje orientacyjne wymiary (wnęki okienne ze względu na zabytkową substancję budynku różnią się nieznacznie wymiarami zarówno poziomymi jak i wysokością osadzenia parapetów): 119-222cm x 100-110cm. Ponadto zaznacza się, iż ze względu na: zabytkową substancję budynku, planowany zakres robót wykonanie nowych tynków, sposób montażu (niezbędny dystans od podłogi, parapetu i ścian) oraz wymiary elementów montażowych szczególnie w przypadku osłon z mlecznego szkła bezpiecznego, przyjmując wycenę należy uwzględnić odpowiednią tolerancję przyjętych wymiarów oraz wziąć pod uwagę wykonanie poszczególnych osłon na wymiar, który należy ostatecznie zdjąć na miejscu budowy po wykonaniu nowych tynków. 10) Stolarka drzwiowa i okienna w obrębie projektu budowlanego dotyczącego klatki G, wyłączona była z opracowania z uwagi na objęcie jej zakresem innego, niezależnego opracowania. Zamawiający informuje, iż drzwi wejściowe do budynku oznaczone jako D1 według zestawienia stolarki etapu I oraz wszystkie okna Etapu I i II oznaczone w zestawieniach stolarki jako O1 są nowe. 11) Wszystkie wymienione powyżej okna tj. O1 będące przedmiotem robót Etapu I i II oraz drzwi wejściowe D1 będące przedmiotem robót Etapu I objęte są gwarancją dostawcy i wykonawcy tej stolarki. 12) Producent i dostawca zamontowanej stolarki okiennej i drzwiowej dopuszcza ingerencję osób trzecich w elementy konstrukcyjne ram stolarek w celu zamontowania okablowania i siłowników do sterowania stolarki, dla spełnienia funkcji ppoż i kontroli dostępu bez utraty gwarancji na tą stolarkę, pod warunkiem uzgodnienia z nim przed realizacją robót, rodzaju systemu siłowników który będzie zamontowany w stolarce. 13) Zgodnie z projektem stolarkę należy wyposażyć w odpowiednie urządzenia i okablowanie na etapie realizacji odpowiednich systemów, niemniej jednak, w przypadku stolarki włączonej do systemu oddymiania a znajdującej się w ETAPIE I, należy w nim doprowadzić do niej niezbędne okablowanie, tak by nie było konieczne wykonywanie bruzd w ścianach i ponowne tynkowanie i malowanie przy wykonaniu systemu oddymiającego w ETAPIE II. Zamawiający zwraca uwagę na fakt, iż kompleksowe wykonanie systemu SSP i oddymiania klatki schodowej zaprojektowano w ETAPIE II i dopiero po kompleksowym wykonaniu tego etapu, spełnione zostaną wymagania przeciwpożarowe z nim związane. Ponadto Zamawiający pragnie zwrócić uwagę Wykonawcy, na konieczność wykonania i uzgodnienia odpowiednich projektów wykonawczych instalacji zgodnie ze wskazaniem w uzgodnieniu udzielonym przez uprawnionego rzeczoznawcę ds. ochrony przeciwpożarowej (zarówno w dokumentacji ETAPu I, jak i II). 14) Drzwi wejściowe na parterze D1 oraz wszystkie okna O1, nie posiadają zamontowanego okablowania, siłowników sterujących oraz elektrozamków i czujników do sterowania funkcją kontroli dostępu i funkcją ppoż. Automatykę stolarki włączonej do systemu oddymiania, SSP i KD należy wykonać zgodnie z projektem branży architektura oraz instalacje teletechniczne dla ETAPU I i II, gdzie dokładnie podano, która stolarka (drzwi, okna) mają posiadać ww. elementy. Zamawiający pragnie zaznaczyć, iż projekty poszczególnych branż, stosownie do ich kompetencji, stanowią integralną i komplementarną całość. Automatykę drzwi D1 oraz okna O1 na kondygnacji parteru należy wykonać w ramach niniejszej inwestycji. Do systemu oddymiania włączone jest jeszcze jedynie pasmo świetlne szedowe. 15) Zgodnie z projektem budowlanym w ramach niniejszej inwestycji (z uwagi na konieczność spełnienia wymagań przeciwpożarowych przy jednoczesnym wyłączeniu przez Zamawiającego wymiany renowacji stolarki z zakresu niniejszego opracowania), zaprojektowano wykonanie samej automatyki, którą to należy uwzględnić w wycenie. 16) W zakresie wykonawcy jest montaż mechanizmów (napędów), okablowania i automatyki wynikającej z zakresu przedmiotowej dokumentacji projektowej, natomiast sama wymiana stolarki stanowiła zakres innej, odrębnej inwestycji zrealizowanej przez Zamawiającego. 17) Projektowane jest (klatka G) 12 osłon grzejników we wszystkich wnękach podokiennych wyposażonych w grzejniki, w podziale na: 5szt. osłon grzejników z mlecznego szkła bezpiecznego (rys. A2: pom. 1.1 - 2szt., 1.3, 1.4 oraz 1.5 - każde po 1 szt.), osłony kute projektowane są na klatce schodowej w ilości 7 sztuk, tj. w obrębie wnęk okiennych przy spocznikach międzykondygnacyjnych (2 sztuki - rys. A2: pom. 1.6b - 1szt.; rys. A3: pom. 2.1b - 1szt.), na kondygnacji I piętra (rys. A2: pom. 1.6a - 2szt.; rys. A3.: pom. 2.1a - 3szt.). Podaje orientacyjne wymiary (wnęki okienne ze względu na zabytkową substancję budynku różnią się nieznacznie wymiarami zarówno poziomymi jak i wysokością osadzenia parapetów): 119-222cm x 100-110cm. Ponadto zaznacza się, iż szczególnie w przypadku osłon z mlecznego szkła bezpiecznego, przyjmując wycenę należy uwzględnić odpowiednią tolerancję przyjętych wymiarów oraz wziąć pod uwagę wykonanie poszczególnych osłon na wymiar, który należy ostatecznie zdjąć na miejscu budowy po wykonaniu nowych tynków. Ponadto Zamawiający pragnie zaznaczyć, iż Etap II stanowi kontynuację (zarówno w kwestii formalnej i merytorycznej, jak i estetycznej) Etapu I, w związku z czym estetyka materiałów, wyrobów i elementów - takich jak balustrady, osłony, oprawy oświetleniowe, płytki podłogowe i cokoły, kolorystyka ścian, stolarka etc., zgodnie z dokumentacją do obydwu etapów musi być jednolita i spójna. W związku z powyższym, w celu określenia kosztów związanych z ornamentyką osłon kutych (np. rozeta i tralki), należny przyjąć rozwiązania jak w etapie I, gdzie ze względu na różnorodność przyjętych rozwiązań celu jednoznacznego ich określenia projektant wykonał rysunki rozwinięć ścian i mebli. Estetyka kutych osłon ma być tożsama z estetyką osłony grzejnika z etapu I (pomieszczenie 0.1a Klatka schodowa, rysunki A2 i A6 dla etapu I). 18) Wymagania dla świetlika dachowego zostały ujęte w projekcie budowlanym branża architektura dla ETAPu II w części 7. Warunki ochrony przeciwpożarowej (s. 44-46). Zgodnie z projektem świetlik jest standardową systemową stolarką dachową (pasmo świetlne szedowe) z klapami oddymiającymi, w związku z czym posiada wypełnienie z klasyfikacją BROOF(t1). Zamawiający zaznacza, iż ze względu na konieczność projektowania tej stolarki w zgodzie z przepisami przeciwpożarowymi, w ramach projektu zamieszczono obliczenia i zgodnie z art. 29 ust. 3 upzp ze względu na brak możliwości określenia parametrów w inny sposób wskazano nazwę świetlika na podstawie którego przyjęto parametry obliczeniowe. Dopuszcza się zastosowanie innego producenta, jednak w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia niezbędnych obliczeń i wykazania zgodności i spełnienia wymaganych zgodnie z projektem parametrów dla klap oddymiających. 19) Wymiary całego świetlika wynikają z istniejącego pasma świetlnego oraz rozwiązań systemowych wybranego producenta. Dokładne wymiary należy pobrać na miejscu budowy ze względu na założone w projekcie nie ingerowanie w istniejącą konstrukcję dachu i specyfikę sposobu montażu obecnej stolarki, która uniemożliwia pobranie wymiarów niezbędnych do dokładniejszego opisu. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że orientacyjne wymiary świetlika niezbędne do wyceny wynoszą (wewnątrz budynku, w rzucie poziomym) ok. 1,77x 5,57m, jednak na etapie wykonania (podania wymiarów zamówieniowych dla wybranego producenta), ze względu na utrudnione pomiary, należy je dokładnie sprawdzić na miejscu budowy po dokonaniu niezbędnych prac demontażowych. 7. Informacje dodatkowe dla Części II zamówienia 1) Załączone do SIWZ przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi i stanowią uzupełnienie SIWZ, dlatego w uzasadnionych przypadkach mogą być modyfikowane w zakresie podstawy wyceny oraz ilości robót, chociażby w związku z uzupełnieniami wynikającymi z ewentualnych pytań lub ze względu na sposób wyceny materiałów i wyrobów wybranych przez danego wykonawcę itp. Niemniej zwraca się uwagę na fakt, iż ww. przedmiary stanowią wspólny punkt odniesienia dla składanych ofert. 2) Armatura (baterie czerpalne, miski ustępowe, umywalki) nie jest objęta przedmiotem zamówienia i nie ma być wymieniona na nową. 8. Inne informacje 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych projektach budowlanych, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - dokumentacji, odpowiednio dla Części I i II zamówienia. Dokumentacja nosi nazwę: a) Część I zamówienia: Przebudowa pomieszczeń w skrzydle zachodnim Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34, wejście G - Etap I. Przebudowa pomieszczeń w skrzydle zachodnim Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34, wejście G - Etap II. Remonty bieżące z elementami przebudowy w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin. Zadanie III - Prace remontowe pomieszczeń w skrzydle zachodnim. Zamówienie obejmuje tylko pomieszczenia Nr 04, 05, 05a, 06, 07, 07a, 07b w piwnicy (tzw. warsztat). b) Część II zamówienia Wymiana instalacji wodnej i kanalizacyjnej. Skrzydło wschodnie i piwnice skrzydła południowego. 2) Wszystkie użyte w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty techniczne, systemy odniesienia (tzw. nazwy własne), oznaczają że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3) Ze względu na fakt, iż prace prowadzone będą w obiekcie użytkowanym, a ponadto w obiekcie są prowadzone roboty budowlane związane z następującymi zadaniami: a) Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie inwestycja Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w trakcie realizacji, b) Przebudowa Opery na Zamku inwestycja Opery na Zamku w Szczecinie w trakcie realizacji, to wykonawca robót związanych z przedmiotowym zamówieniem powinien uwzględnić ewentualne utrudnienia związane z prowadzonymi przez innych wykonawców robotami budowlanymi oraz imprezami które będą odbywać się na dziedzińcach Zamku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.45.10.00 - Dekorowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 Dofinansowano ze środków finansowych budżetu Województwa Zachodniopomorskiego Nazwa projektu: Modernizacja i przebudowa pomieszczeń w skrzydle wschodnim i zachodnim Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Restauro Sp. z o.o., ul. Małe Garbary 4-6, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 855212,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 977850,00
Oferta z najniższą ceną: 977850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1251805,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator XXI
- Sukcesywna dostawa specjalistycznych środków chemicznych do utrzymania czystości w obiektach basenowych spółki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie, w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie oraz jego delegatury w Koszalinie w 2025 r.
- Kompleksowe zaplanowanie, przygotowanie oraz przeprowadzenie dwudniowego wydarzenia pod nazwą "II POLSKO-NIEMIECKIE DNI TURYSTYKI ROWEROWEJ"
- "Zakup i dostawę wędlin z mięsa z mięsa czerwonego oraz warzyw z podziałem na części"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.