eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów, Gminy Libiąż i Gminy Babice w okresie od 01.01.2010 do 15.04.2010r i od 01.11.2010 do 31.12.2010r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-19

Chrzanów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów, Gminy Libiąż i Gminy Babice w okresie od 01.01.2010 do 15.04.2010r i od 01.11.2010 do 31.12.2010r.
Numer ogłoszenia: 181351 - 2009; data zamieszczenia: 19.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie , ul. Grzybowskiego 7A, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6231272, 6234687, faks 032 6231272.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów, Gminy Libiąż i Gminy Babice w okresie od 01.01.2010 do 15.04.2010r i od 01.11.2010 do 31.12.2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Części zamówienia stanowią sektory od I do V: Sektor I obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów (zał. nr 1a) - dł. 17,37 km Sektor II obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów(zał. nr 1a) - dł. 15,24 km Sektor III obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów (zał. nr 1a) dł. 14,30 km Sektor IV obejmuje drogi powiatowe w Gminie Libiąż (zał. nr 1b) - dł. 40,21 km Sektor V obejmuje drogi powiatowe w Gminie Babice (zał. nr 1c) - dł. 33,23 km.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Dowód wpłacenia / wniesienia wadium na każdy sektor oddzielnie Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Sektor I - 1 100,00 zł (słownie : jeden tysiąc sto złotych 00/100). Sektor II - 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Sektor III- 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Sektor IV - 2 300,00zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100) Sektor V - 1 900,00zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 145, poz 1537 z 2004r ze.zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego : BS o / Chrzanów nr 33 8444 0008 0000 0080 5474 0004 Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Za wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uznaje fakt wpływu środków na wyżej podany rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert , podanego w specyfikacji. W przypadku wnoszenia wadium w formie dokumentów wymienionych w ppkt. b,c,d oraz e - ich oryginał należy złożyć w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Chrzanowie , pokój nr 110, natomiast kserokopię należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji Zamawiający wymaga, aby w treści takiego dokumentu znalazło się oświadczenie Poręczyciela (Gwaranta), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności poręczenia (gwarancji) nie był krótszy niż okres związania ofertą. Wadium dla Konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników Konsorcjum. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej dokumentacji. 2. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualny(tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający, że działalność jest prowadzona nadal ) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu o którym mowa powyżej zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605 z 2006r z późn.zm) 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania tj.w latach 2006 - 2008, a jeżeli okres działalności jest krótszy -w tym okresie, jako generalny wykonawca lub podwykonawca, usług o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania w/g załącznika nr 3 do siwz, wraz z załączeniem dokumentu od zamawiającego potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum jedną pracę zbliżoną zakresem do usług objętych przedmiotem zamówienia ( minimum ? zakresu wynikającego z zakresu zawartego w danym sektorze.) W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 5. Zaakceptowany i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (pełnomocnika) Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 4). W przypadku gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Oświadczenie o uregulowanych zobowiązaniach finansowych w stosunku do Skarbu Państwa oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ( załącznik nr 5). W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium na każdy sektor oddzielnie. 8. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej . 9. Oryginał pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo poświadczone przez notariusza, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców ( konsorcjum) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy 11. Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Oferenta przewidzianego do realizacji zamówienia załącznik nr 6, wymagane minimum sprzętowe na sektory to: Sektor I : a. 1 pługo-piaskarka na podwoziu samochodu ciężarowego , o szerokości pługa min. 3,00 m., b. 1 ładowarka, c. 1 pług wirnikowy lub inny ciężki sprzęt przystosowany do usuwania zasp. Sektor II i III ( wymagane minimum sprzętowe na każdy sektor oddzielnie): a. 1 pługo-piaskarka na podwoziu samochodu ciężarowego, o szerokości pługa min. 3,00 m. , lub 2 ciągniki rolnicze z rozrzutnikiem i z pługiem o szerokości min 2,00 m, b. 1 ładowarka, c. 1 pług wirnikowy lub inny ciężki sprzęt przystosowany do usuwania zasp ( w przypadku złożenia oferty przez jednego wykonawcę na II i III sektor -łącznie wymagamy 1 pług wirnikowy) W przypadku złożenia ofert przez jednego Wykonawcę na I, II i III sektor łączne wymagane minimum sprzętowe to : a. 2 pługo-piaskarki na podwoziu samochodu ciężarowego, o szerokości pługa min. 3,00 m. , lub 1 pługo-piaskarkę j/w oraz 1 ciężki ciągnik rolniczy z rozrzutnikiem i z pługiem o szerokości min 2,00 m, b. 1 pług wirnikowy lub inny ciężki sprzęt przystosowany do usuwania zasp. c. 1 ładowarkę Sektor IV i V (wymagane minimum sprzętowe na każdy sektor oddzielnie): a. 2 pługo-piaskarki na podwoziu samochodu ciężarowego, o szerokości pługa min. 3,00 m. , lub 1 pługo-piaskarkę j/w oraz 1 ciężki ciągnik rolniczy z rozrzutnikiem i z pługiem o szerokości min 2,00 m, b. 1 pług wirnikowy lub inny ciężki sprzęt przystosowany do usuwania zasp. c. 1 ładowarkę Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin i oceny stanu technicznego sprzętu, zgodnie z przedłożonym przez Oferenta wykazem (zał. nr 6). Gdy w wyniku przeprowadzonych oględzin deklarowanego sprzętu, jego ilość oraz rodzaj rażąco odbiega od wymaganego w specyfikacji minimum sprzętowego, a także istnieją uzasadnione obawy co do stanu technicznego okazanego sprzętu, Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia tej oferty. W przypadku dzierżawy sprzętu załączyć oświadczenie właściciela sprzętu o bezwarunkowym udzieleniu prawa do dysponowania sprzętem na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć razem do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/chrzanowski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7a, I piętro, pokój nr 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie, 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego 7a, I piętro, pokój nr 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów w okresie od 01.01.2010r do 15.04.2010r i od 01.11.2010r do 31.12.2010r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sektor I obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów (zał. nr 1a) - dł. 17,37 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów w okresie od 01.01.2010r do 15.04.2010r i od 01.11.2010r do 31.12.2010r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sektor II obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów(zał. nr 1a) - dł. 15,24 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Chrzanów w okresie od 01.01.2010r do 15.04.2010r i od 01.11.2010r do 31.12.2010r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sektor III obejmuje drogi powiatowe w Gminie Chrzanów (zał. nr 1a) dł. 14,30 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Libiąż w okresie od 01.01.2010 r do 15.04.2010r i od 01.11.2010r do 31.12.2010r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sektor IV obejmuje drogi powiatowe w Gminie Libiąż (zał. nr 1b) - dł. 40,21 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Babice w okresie od 01.01.2010r do 15.04.2010r i od 01.11.2010r do 31.12.2010r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sektor V obejmuje drogi powiatowe w Gminie Babice (zał. nr 1c) - dł. 33,23 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.