Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-26
Opole: DLG.39.475/15 Zakup i dostawa materiałów zespalających
Numer ogłoszenia: 18138 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ , ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4433121, faks 77 4433021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DLG.39.475/15 Zakup i dostawa materiałów zespalających.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów zespalających.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przez zamawiającego co do przedmiotu zamówienia np. katalogów, folderów, ulotek opisujących przedmiot zamówienia. Dokumenty muszą być opisane: dot. Zadania nr ... poz. ...
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca sporządzając ofertę wg druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, dołączy do niej następujące załączniki: 1. Formularz cenowy wg druku stanowiącego załącznik nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ w wersji papierowej i elektronicznej edytowalnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy / termin uzupełnienia magazynu implantów - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ, Dział Logistyki, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki w Opolu - SP ZOZ, Dział Logistyki, pok. 3, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYTA KOSTNA stalowa, cienka wąska.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta kostna rurkowa 1/2 stalowa (otwór 2 i 3 w płytkach od 4-otw. rozwiercone na śruby gąbczaste).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta rurkowa 1/3 kostna stalowa (otwór 2 i 3 w płytkach 4 - otw. i powyżej rozwiercone na wkręty gąbczaste).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYTA KĄTOWA DO KŁYKCI 95 STOPNI samodociskowa stalowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty do kości stalowy gąbczasty samogwintujący.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WKRĘTY DO KOŚCI (ŁÓDKOWATEJ) GĄBCZASTY stalowy samogwintujący z gniazdem imbusowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt do kości korowy samogwintujący stalowy do drobnych kości z gniazdem imbusowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty kostne stalowe do kości korowej z nakrętką.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYTY ZESPOL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź Steinmana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WIERTŁA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut Kirschnera do kości stalowy z gwintem 310-350.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYTA KOSTNA stalowa szeroka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty do kości gąbczasty, stalowy, samogwintujący z gniazdem imbusowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręt do kości korowej stalowy samogwintujący z gniazdem imbusowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź Rusha stalowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty do kości kostkowy samogwintujący z gniazdem imbusowym stalowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYTA samodociskowa stalowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYTY KOSTNE SZEROKIE,grube stalowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drut do cerkarzu miękki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty do zabiegów z zakresu chirurgii stopy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYTA do osteotomii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- przygotowanie i przeprowadzenie zajęć z doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie woj. opolskiego
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Kompleksowe świadczenie przez Wykonawcę na rzecz USK w Opolu dostawy gazu ziemnego wysokometanowego grupy E przeznaczonego na cele opałowe wraz z usługą dystrybucji.
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.