eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z Samodzielnego Zespołu Publicznych Zespołów Opieki Zdrowotnej w Nowym Dworze Mazowieckim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Nowy Dwór Mazowiecki: Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z Samodzielnego Zespołu Publicznych Zespołów Opieki Zdrowotnej w Nowym Dworze Mazowieckim.
Numer ogłoszenia: 181390 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752466, fax 022 7752512.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z Samodzielnego Zespołu Publicznych Zespołów Opieki Zdrowotnej w Nowym Dworze Mazowieckim..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych z Samodzielnego Zespołu Publicznych Zespołów Opieki Zdrowotnej w Nowym Dworze Mazowieckim. Szczegółowo przedmiot zamówienia podany jest poniżej - kody i rodzaje odpadów są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. Nr 112 poz. 1206. 18 01 02*Części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03) - 2.200kgrok 18 01 03*Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady), z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82 - 65.500 kg/rok 18 01 04 Inne odpady niz wymienione w 180103 - 2.750 kgrok 18 01 06* Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne -275 kg/rok 18 01 07 Chemikalia, w tym odczynniki chemiczneinne niz wymienione w 180106-220kg/rok 18 01 08*Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - 1,1 kgrok 18 01 09 Leki inne niz wymienione w 180108 - 1,1 kgrok 18 01 10*Odpady amalgamatu dentystycznego - 5,5 kgrok 180182* Pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych- 5 kgrok 18 02 02*Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt - 1.000kgrok 18 02 05*Chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne (tylko unieszkodliwiane sposobem D10)- 15kgrok 18 02 07*Leki cytotoksyczne i cytostatyczne - 1kgrok 2.W/w usługi należy wykonywać zgodnie z : - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. Z 2007 Nr 39 poz. 251 z późn. zmianami- w szczególności z przepisami art. 9 ust. 2,3,4,5 art.11 ust.4, art. 42 ust. 1 a), - ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2006 roku Nr 129 poz. 902 z późn. zm.) -rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002 r. w sprawie dopuszczalnych sposobów i warunków unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz.U. z 2003 r. Nr 8 poz. 104 z późn. zmianami), -rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 poz. 1206), rozporządzeniem Ministra Środowiska z dn. 14.02.2006 w sprawie dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2006 nr 30 poz. 213), ustawą z dnia 28 października 2002 r o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002 r., Nr 199, poz.1671 z póź. zm.) , 3.Przewidywana ilość odpadów wynosi około 71 974 kgrok. 4.Wykonawca przyjmie do unieszkodliwienia odpady po wstępnej segregacji dokonanej w miejscu ich powstawania u Zamawiającego 5.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów medycznych 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek, w godzinach od 8.00 do 15.00 w siedzibie Zamawiającego oraz na każde pilne wezwanie przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania każdorazowo Karty przekazania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14.02.2006 r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów. 7.Wykonawca zobowiązany jest posiadać własny transport. Transport odpadów z wykorzystaniem specjalistycznych samochodów przez kierowców posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami przewożącymi odpady niebezpieczne. 8.Wykonawca zobowiązany jest posiadać własny zakład Termicznej Utylizacji Odpadów Medycznych lub posiadać podpisaną aktualną umowę z innym Zakładem Termicznej Utylizacji Odpadów Medycznych posiadającym również stosowne pozwolenia na prowadzenie działalności objętym przedmiotem zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć nieodpłatnie Zamawiającego na okres obowiązywania umowy w pojemniki na odpady medyczne miesięcznie w ilościach jak niżej: 1. 6 pojemników 50-60 l, 2. 2 pojemniki 30 l, 3. 10 pojemników 5 l 4. 7 pojemników 2 l Zamawiający zastrzega sobie zmiany ilości pojemników w zależności od potrzeb.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.22.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych Oryginalny kod CPV: 90.12.22.40 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 90.12.22.20 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych Kod CPV wg słownika 2008: 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w niniejszej specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów lub oświadczeń będzie badał czy dokumenty lub oświadczenia potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. 2. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach lub Oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. 3. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1Pkt 1-4, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. ( wg załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 2).Aktualną Decyzje zezwalająca na odbiór, transport oraz utylizację odpadów będących przedmiotem zamówienia. Dokument będzie stanowił załącznik do oferty. Decyzja musi być ważna na dzień otwarcia ofert. Wykonawca zobowiązuje się do nadesłania bez wezwania decyzji w przypadku gdyby jej ważność kończyła się w czasie trwania umowy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 3).aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skradania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo skradania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 4). Dokument świadczący o posiadaniu Zakładu Termicznej Utylizacji Odpadów Medycznych lub przedłożenie aktualnej zawartej umowy z innym Zakładem Termicznej Utylizacji Odpadów Medycznych. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 6) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - zamawiający wymaga minimum trzy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ). 7). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (załącznik nr 5 do SIWZ) tzn. A. wykaz sprawnych na dzień składania ofert urządzeń do unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych - spalarni z podaniem typu, producenta, rok produkcji, jakimi dysponuje Wykonawca lub podmiot z którym Wykonawca ma podpisaną aktualną umowę. B. wykaz sprawnych na dzień składania ofert samochodów specjalistycznych(zamawiający wymaga minimum 2 samochody) przeznaczonych do realizacji zamówienia jakimi dysponuje wykonawca z potwierdzeniem, że pojazdy spełniają wymogi do przewożenia odpadów niebezpiecznych 8). Wykazu osób - pracowników, którzy będą odbierać od Zamawiającego odpady - (zamawiający wymaga minimum 2 kierowców) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych przez nich czynności- wg załącznika nr 6 do SIWZ. Jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podwykonawcami dołącza wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia (nazwa i adres podwykonawcy oraz zakres powierzonej do wykonania części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców - wg 7 do SIWZ- oświadczenie nr 2). 9). Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku świadczeń okresowych lub ciągłych również innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pow.nowodworski.bip.iap.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Miodowa 2 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 11:00, miejsce: w sekretariacie SZPZOZ w Nowym Dwór Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.