eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonanie oświetlenia wzdłuż Al. Niepodległości w Tychach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-05

Tychy: Wykonanie oświetlenia wzdłuż Al. Niepodległości w Tychach
Numer ogłoszenia: 181396 - 2008; data zamieszczenia: 05.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia wzdłuż Al. Niepodległości w Tychach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano wykonawczy sieci oświetleniowej oraz roboty budowlane dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa oświetlenia wzdłuż Alei Niepodległości 1. Programem funkcjonalno - użytkowy obejmuje między innymi: a) po stronie północnej zlikwidowania istniejących słupów oświetleniowych i w świetle zlikwidowanych słupów posadowienie nie mniej niż 43kpl podwójnych bliźniaczych słupów aluminiowych anodowanych w kolorze niebieskim z kasetonem reklamowym SAL-DS-10-m i SAL-DS-6-m (ozn. BLIŹNIAK) wg. rysunku i wymagań technicznych b) przełożenie istniejącego czynnego światłowodu zasilającego Urząd Miasta. do ziemi wg. warunków PEC i położenie dwóch pustych rur do wciągnięcia światłowodu na odcinku podwieszenia istniejącego światłowodu oraz umiejscowienie dwóch studni światłowodowych na początku i końcu przekładanej sieci w celu zwinięcia nadmiaru światłowodu i wyprowadzenia rur światłowodowych c) po stronie południowej zlikwidowanie istniejących słupów oświetleniowych i w świetle zlikwidowanych słupów posadowienie słupów aluminiowych SAL-DS-10-m w ilości nie mniejszej niż 30szt. pojedynczych i po 8kpl słupów bliźniaczych SAL-DS-10-m i SAL-DS-6-m anodowanych w kolorze niebieskim z kasetonem reklamowym wg. rysunku i wymagań technicznych d) przy ciągu pieszym od strony południowej posadowienie nie mniej niż 32szt słupów aluminiowych anodowanych w kolorze niebieskim SAL-4E (ozn. parkowy) wg. wymagań technicznych e) ułożenie kabla nie mniej niż 3150mb typu YAKY4x35 na całej długości wymienianych słupów i dla ciągu słupów parkowych zachowując istniejącą konfigurację sieci oświetleniowej f) na końcach słupów SAL-DS-10-m i SAL-DS-6-m zainstalowanie specjalnych zakończeń świecące w kolorze czerwonym wg. rysunku i wymagań technicznych zachowując linię prostą słupów i świecących zakończeń. wraz z czynnościami poprzedzającymi projektowanie (aktualizacja podkładów geodezyjnych do celów projektowych z mapą własnościową i wypisem z rejestru gruntów) oraz czynnościami towarzyszącymi projektowaniu w zakresie niezbędnym do uzyskania przez Zamawiającego decyzji wymaganych przepisami prawa budowlanego przed realizacją robót ( w tym m.in. uzyskanie zgody właścicieli gruntów na wejście w teren na czas prowadzenie robót; uzgodnienia ZUD, UM Tychy lub Vattenfall); 2. Oprócz czynności związanych ze sporządzeniem projektów budowlano - wykonawczych oraz z wykonaniem zamówionych robót budowlanych Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek: - świadczenia usług geodezyjnych ( siłami własnymi lub przez uprawnioną osobę trzecia) w zakresie wymaganym przepisami do prawidłowego prowadzenia i geodezyjnego udokumentowania inwestycji (wytyczenie i utrwalenie w terenie osi głównych obiektów budowlanych naziemnych i podziemnych, charakterystycznych punktów projektowanych numeryczne) na podstawie pomiarów geodezyjnych wykonanych w otwartym wykopie). - zagwarantowania nadzorów specjalistycznych ( użytkownicy uzbrojenia terenu) nad ealizacja robót budowlanych. 3. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac ( w tym odtworzenie nawierzchni dróg, chodników) należy do obowiązków Wykonawcy w ramach uzgodnionego wynagrodzenia. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium: 18 000.00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy zł 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością dwóch robót oświetlenia ulic lub obiektów o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagana jest osoba/y z uprawnieniami: a) SEP do 1 kV, b) budowlanymi do nadzorowania w specjalności elektrycznej (dla kierownika budowy), c) budowlanymi do projektowania w specjalności elektrycznej) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 400000,00 zł), d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagana jest osoba/y z uprawnieniami: - SEP do 1 kV, - budowlanymi do nadzorowania w specjalności elektrycznej (dla kierownika budowy), - budowlanymi do projektowania w specjalności elektrycznej. Wymagana kserokopia w/w uprawnień oraz potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa, b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością dwóch robót oświetlenia ulic lub obiektów o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 400 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. D. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie wartości robót, c) załącznik nr 3 do SIWZ - zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, d) dowód wniesienia wadium, e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 05/08/2008

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.