eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałaPrzebudowa nawierzchni drogi ul. Skowrońskiego w Łączniku, gmina Biała o długości 141,30m i szerokości zmiennej od 3,0 m do 3,5 m.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-02

Biała: Przebudowa nawierzchni drogi ul. Skowrońskiego w Łączniku, gmina Biała o długości 141,30m i szerokości zmiennej od 3,0 m do 3,5 m.
Numer ogłoszenia: 181405 - 2007; data zamieszczenia: 02.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 143854 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała, ul. Rynek, 48-210 Biała, woj. opolskie, tel. 077 4388542, 4388540, fax 077 4387679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi ul. Skowrońskiego w Łączniku, gmina Biała o długości 141,30m i szerokości zmiennej od 3,0 m do 3,5 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres robót drogowych wchodzi: 1. Prace pomiarowe 2. Korytowanie jezdni 3. Wykonanie podbudowy 4. Korytowanie zjazdów, włączeń 5. Podbudowa zjazdów, włączeń 6. Wykonanie podbudowy 7. Wykonanie nawierzchni STAN ISTNIEJĄCY W stanie istniejącym droga ul. Skowrońskiego w Łączniku na długości 141.30 m posiada nawierzchnię gruntową ulepszaną żwirem i szlaką o szerokości zmiennej od 3.0 do 3.5 m oraz obustronne pobocza gruntowe. Odwodnienie powierzchniowo na pobocza gruntowe w ramach własnej działki oraz do istniejącej kanalizacji ściekowej. Dostępny do realizacji pas drogowy ok. 6.0 m. Przebieg w profilu podłużnym kwalifikuje drogę do terenu płaskiego. Spadki podłużne od 0.2 do 1.2 %. Pas drogowy w części zabudowanej uzbrojony jest w następujące sieci :wodociąg W110, linia napowietrzna energetyczne n.n., linia napowietrzna telekomunikacyjna ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE Projektowana przebudowa drogi nie zmienia przebiegu istniejącej osi. Stan projektowany zagospodarowania terenu w pełni uwzględnia obsługę istniejących zjazdów i przejazdów bramowych występujących wzdłuż linii rozgraniczających. Szerokość wjazdów bramowych i na pola została dostosowana do szerokości istniejących bram i zjazdów. Pozostałe geometryczne parametry podano na planie sytuacyjnym. Profil podłużny dowiązano wysokościowo do poziomu istniejącej jezdni, włączenia do drogi powiatowej i gminnej z dostosowaniem do przewidywanej nakładki o gr. 5 cm na istniejącym włączeniu. Niweleta przebiega ze zmiennymi spadkami o wielkości 0.1 - 1.2 %. Wszystkie urządzenia na istniejących sieciach uzbrojenia pasa drogowego, należy wyregulować wysokościowo do poziomu nawierzchni projektowanej jezdni. Szczegóły dotyczące przyjętych rozwiązań wysokościowych podane zostały na rysunku profilu podłużnego. Jezdnię zaprojektowano ( tereny zabudowane ) jako przekrój jednostronny o nachyleniu 2% w kierunku projektowanego ścieku betonowego. Konstrukcja nawierzchni jezdni :4 cm - warstwa ścieralna z mieszanki min-bitumicznej 0/12,8 mm; 4 cm - warstwa wiążąca z mieszanki min-bitumicznej 0/16 mm, 10 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki kamiennej 0-32, 20 cm - podbudowa pomocnicza z tłucznia 31-63, 10 cm - warstwa odcinająca z pospółki Konstrukcja pobocza utwardzonego: 15 cm warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/32 mm; istniejące podłoże Projektuje się odwodnienie jezdni spadkiem poprzecznymi jednostronnym do projektowanego ścieku z elementów betonowych prefabrykowanych a dalej do projektowanych do przebudowy studzienek ściekowych z wpustem żeliwnym klasy C250. Istniejącą kanalizację poddać oczyszczeniu ciśnieniowemu wodą za pomocą urządzenia ciśnieniowego WUKO. W ramach zmian w organizacji ruchu wprowadza się znak USTĄP PIERWSZEŃSTWA w km 0+010. Pozostałe oznakowanie pozostaje bez zmian. Roboty ziemne obejmują swoim zakresem wykonanie wykopu korytowego pod konstrukcję jezdni i pobocza utwardzonego, wjazdy bramowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 99776,4 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych S. A., Ul. Kolejowa 1, 48-100 Głubczyce, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 95089.07
  • Oferta z najniższą ceną: 95089.07 / oferta z najwyższą ceną: 95089.07
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.