Ogłoszenie z dnia 2006-04-07
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - dostawy Sanok: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: mgr Ewelina Granat, ul. 800-lecia, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, fax 013 4656290, e-mail: zam.pub@zozsanok.pl, zozsanok.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: erytropoetyna. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 60000-130000 EURO. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 11.01.2007. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 6000 - 60000 EURO. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: dostawa odczynników. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 09.02.2007. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leki różne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 130000 - 400000 EURO. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 27.03.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odczynniki laboratoryjne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 60000 - 130000 EURO. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 28.03.2007. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dezynfekcja. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 6000-60000 EURO. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 14.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: płyny infuzyjne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 60000 - 130000 EURO. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 21.06.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dezynfekcja dializacyjna. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 6000 - 60000 EURO. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 15.09.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leki różne. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 60000 - 130000 Euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.11.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kontrasty rentgenowskie. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 24.40.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: 6000 - 60000 euro. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.12.2006. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SPZOZ/SAN/ZP/125/2006.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 03.04.2006.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa worków foliowych na odpady oraz tacek kubków i innych dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa materiałów drogowych i kruszyw budowlanych
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Sanoka
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnia lekkoatletyczną oraz placu zabaw przy filii Samorządowego Przedszkola Publicznego nr 2 przy ul. Jana Pawła II 23 w Sanoku
- na dostawę odczynników do badań mikrobiologicznych dla SPZOZ w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Dostawy leków
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawa leków i produktów leczniczych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.