Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-25
Giżycko: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POJEDYNCZYCH ELEMENTÓW KOTŁÓW I OSPRZĘTU
W KOTŁOWNIACH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU
I MRĄGOWIE
Numer ogłoszenia: 181443 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352 , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl; www.bip.mon.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI POLEGAJĄCE NA WYMIANIE POJEDYNCZYCH ELEMENTÓW KOTŁÓW I OSPRZĘTU W KOTŁOWNIACH NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU I MRĄGOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 4 W BUDYNKU NR 1 JW. 3797 W GIŻYCKU AL. WOJSKA POLSKIEGO 21 1.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 1.2. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 1.3. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 1.4. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału). 1.5. Demontaż i ponowny montaż płyty zarusztowej (bez kosztu materiału). 1.6. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 1.7. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 5szt nowych półczłonów oraz 6 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału). 1.8. Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV. 1.9. Przekazanie kotłów do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia ich do eksploatacji. 2. REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 1, 2, 5, 6 i 7 W BUDYNKU NR 3 JW. 3797 w GIŻYCKU AL. WOJSKA POLSKIEGO 21 2.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 2.2. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 2.3. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału). 2.4. Demontaż i ponowny montaż płyty zarusztowej (bez kosztu materiału). 2.5. Demontaż i ponowny montaż płyty zamykającej dolnej i górnej do kotłów Eco-IV (bez kosztu materiału). 2.6. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 2.7. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 35szt nowych półczłonów ( półczłon narożny tylny prawy- 1szt, półczłon narożny tylny lewy- 1szt, półczłon środkowy- 32szt, półczłon narożny przedni prawy - 1szt) oraz 30 szt. pochodzących z rozbiórki (bez kosztu materiału). 2.8. Wykonanie próby szczelności kotła parowego ECA IV. 2.9. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych fi 15mm. 2.10. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego o połączeniu kołnierzowym Fi 100mm. 2.11. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego o połączeniu kołnierzowym Fi 150mm. 2.12. Demontaż pompy odśrodkowej z silnikiem do 100kg. 2.13. Rurociągi stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych na ścianach w budynkach niemieszkalnych fi 25mm. 2.14. Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach fi 25mm. 2.15. Zawór kołnierzowy kulowy 1,6MPa Fi 100mm - instalacja gorącej wody. 2.16. Zawór kołnierzowy kulowy 1,6MPa Fi 150mm - instalacja parowa, ciśnienie pary 0,07 MPa. 2.17. Pompy wirowe odśrodkowe (jedno- i wielostopniowe) do zasilania kotłów oraz obiegowe do wody gorącej, masa 0.05t - parametry pompy: typ pompy 50PJM 160, wydajność- 12 m 3/h, wysokość podnoszenia 31 m. sł. wody, moc silnika 2,2KW, obroty 2900 / min. 2.18. Wykonanie połączeń przewodów w puszkach i odgałęźnikach n.t. i p.t., bez zadławienia przewodów, przewód pojedynczy lub wtynkowy, przekrój żył do 2,5mm2, 3 odgałęzienia. 2.19. Odmulacze z rur stalowych, króćce przyłączne Fi 80mm - filtroodmulacz magnetyczny DN 80mm. 2.20. Wymiana filtra siatkowego o połączeniach kołnierzowych Fi 50mm. 2.21. Płukanie mechaniczne i czyszczenie zasobnika c.w.u. o pojemności 3000 l . 2.22. Płukanie chemiczne kotłów Eca-IV - 7szt oraz część instalacji technologicznej, pojemność instalacji technologicznej - 0,52m3, pojemność kotłów - 6,545m3. 2.23. Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 3. REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-iv NR 2 W BUDYNKU NR 16 JW. 3797 W GIŻYCKU AL. WOJSKA POLSKIEGO 21 3.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 3.2. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m. 3.3. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 3.4. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału). 3.5. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 3.6. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 2szt nowych półczłonów (półczłon środkowy - 2szt) oraz 6 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału). 3.7. Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 4. REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 4 W BUDYNKU NR 1 JW. 4352 W GIŻYCKU UL. MONIUSZKI 7 4.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 4.2. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 4.3. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału). 4.4. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 4.5. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m. 4.6. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 4.7. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 3szt nowych półczłonów (półczłon środkowy - 3szt) oraz 1 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału). 4.8. Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji 5. REMONT KOTŁA PAROWEGO ECA-IV NR 3 W BUDYNKU NR 9 JW. 4222 W GIŻYCKU UL. MONIUSZKI 7 5.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA-IV. 5.2. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 5.3. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do4m. 5.4. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 5.5. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 2szt nowych półczłonów (półczłon środkowy -1szt, półczłon narożny tylny lewy 01szt) oraz 11 szt. z rozbiórki (bez kosztu materiału). 5.6. Wykonanie próby szczelności kotłów parowych ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 6. REMONT KOTŁA WODNEGO W BUDYNKU NR 20 JW. 4352 W GIŻYCKU UL. NOWOWIEJSKA 20 6.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego wodnego ECA. 6.2. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECA (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 6.3. Demontaż i ponowny montaż płyty przedrusztowej (bez kosztu materiału). 6.4. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m. 6.5. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek paleniskowych lub popielnikowych kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 6.6. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 2szt nowych półczłonów (półczłon środkowy -1szt, półczłon narożny -1szt). 6.7. Wykonanie próby szczelności kotłów wodnych ECA z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 7. REMONT KOTŁA WODNEGO NR 1, 2, 3, 4 i 5 W BUDYNKU NR 35 JW. 4352 W GIŻYCKU UL. NOWOWIEJSKA 20 7.1. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego wodnego ECA. 7.2. Odłączenie i podłączenie kotła żeliwnego parowego ECA. 7.3. Demontaż i ponowny montaż płaszcza otulczego z blachy stalowej do kotła żeliwnego ECAIV (pochodzących z rozbiórki - bez kosztu materiału). 7.4. Demontaż i montaż osprzętu kotła, wodowskazu ze szkłem refleksyjnym lub rurki szklanej (bez ceny wodowskazu). 7.5. Demontaż i ponowny montaż drzwiczek paleniskowych lub popielnikowych kotła żeliwnego (bez kosztu materiału). 7.6. Oczyszczenie czopucha kotła o długości do 4m. 7.7. Demontaż i ponowny montaż półczłonów kotła żeliwnego - do wyceny przyjąć wartość 9szt nowych półczłonów ( półczłon środkowy- 9szt) oraz 41 szt. pochodzących z rozbiórki (bez kosztu materiału). 7.8. Wymiana półczłonu kotła żeliwnego: ECA IV - do wyceny przyjąć półczłon środkowy -1szt i półczłon narożny przedni lewy -1szt. 7.9. Oczyszczenie elementu kotła żeliwnego - półczłonu. 7.10. Wykonanie próby szczelności kotła parowego nr 1, 2 i 3 ECA IV z przekazaniem ich do Wojskowego Dozoru Technicznego celem dopuszczenia do eksploatacji. 7.11. Wykonanie próby szczelności kotła nr 4 i 5. 7.12. Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego o połączeniu kołnierzowym Fi 65-80mm. 7.13. Zawór kołnierzowy kulowy 1,6MPa Fi 65mm. 7.14. Filtroodmulacz magnetyczny kołnierzowe Fi 65mm. 7.15. Izolacja wełną mineralną luzem, pod blachą ocynkowaną - zbiorniki - ściany boczne, grubość izolacji 100-120mm, zbiornik do Fi 2220mm. 7.16. Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 40mm, rurociąg Fi 42-63mm - płaszcz z foli aluminiowej. 7.17. Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 50mm, rurociąg Fi 76-114mm - płaszcz z foli aluminiowej. 7.18. Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 60mm, rurociąg Fi 113-159mm - płaszcz z foli aluminiowej. 7.19. Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 60mm, rurociąg Fi 219-368mm - płaszcz z foli aluminiowej. 8. REMONT KOTŁA W BUDYNKU NR 125 W WOJSKOWYM OŚRODKU SZKOLENIOWO-KONDYCYJNYM MRAGOWO 8.1. Demontaż pompy odśrodkowej z silnikiem do 100kg. 8.2. Montaż pompy typu S 11, Q - 10 l/min , H- 12,5 m. sł. w., N - 0,16 KW. 8.3. Wymiana wężownicy do wymiennika WP6/6, wężownica nr 6/2, F - 4,7 m2 w pojemnościowym podgrzewaczu wody, pojemność do 2000dm3 przez firmę posiadającą uprawnienia do naprawy wężownic. 8.4. Próby węzłów cieplnych, o ogólnej powierzchni ogrzewalnej wymienników do 8m2 - zgłoszenie do Wojskowego Dozoru Technicznego celem uzyskania decyzji dopuszczającej do eksploatację wymiennika c.w.u. typu WP 6/6. 8.5. Wymiana zaworu zaporowego Fi 25mm, figury 215. 8.6. Wymiana zaworu zwrotnego kołnierzowego Fi 50mm, figury 302. 8.7. Wymiana elektrycznego regulatora dwustawnego typu ERD- 1/83. 8.8. Wymiana osprzętu kotła, wodowskazu ze szkłem refleksyjnym do kotłów parowych PPW-840/III, długość wodowskazu 210 mm. 8.9. Wymiana koła wirnika o figurze L2 oraz P2 wentylatorów WWOax 31,5. 8.10. Naprawa leja zasypowego do kotła nr 1 z blachy czarnej o gr. 4 mm - 8m3. 8.11. Izolacja otulinami z wełny mineralnej, rurociągi, 1 warstwa izolacji, grubość 30mm, rurociąg Fi 42-63mm. 9. REMONT KOTŁA W BUDYNKU NR 26 JW. 3797 W GIŻYCKU AL. 1 Maja 11 9.1. Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego Fi 50mm. 9.2. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych Fi 40mm. 9.3. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych Fi 50mm. 9.4. Demontaż pompy odśrodkowej z silnikiem do 100kg. 9.5. Rurociągi stalowe ocynkowane o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach niemieszkalnych fi 50mm. 9.6. Rurociągi stalowe o połączeniach spawanych na ścianach w budynkach fi 40mm. 9.7. Rozdzielacze do kotłów i instalacji c.o., fi 50mm - L- 1,7m, L- 1,3m. 9.8. Zawór wodny przelotowy prosty mosiężny Fi 40mm - zawór kulowy DN 40mm. 9.9. Zawór zwrotny przelotowy c.o. M3003 żeliwny ocynkowany Fi 40mm. 9.10. Zawór wodny przelotowy prosty mosiężny Fi 50mm - zawór kulowy DN 50mm. 9.11. Montaż pompy SK 6.01. 11 - wysokość podnoszenia 12 m. sł. w., wydajność 12 m 3, moc silnika 2,1 KW. 9.12. Montaż manometru wraz z wykonaniem tulei. 9.13. Czyszczenie przez szczotkowanie ręcznie do trzeciego stopnia czystości rurociągi o fi. zewn. do 57mm. 9.14. Malowanie pędzlem farby do gruntowania miniowe rurociągi o fi. zewn. do 57mm. 9.15. Naprawa koleby: wymiana blachy stalowej gr. 3mm o wym.130 cmx130 cm i głębokości 70cm. 9.16. Zsypy popiołów i żużla, zsypy węgla zasypy lejów żużlowych, zsypnie węgla do rusztów, zasobniki węgla, o masie do 1,0t- zsyp do żużla z blachy stalowej gr. 4 mm o wym. 70cmx70 cmx 44 cm - 3 szt. 9.17. Wykonanie pojemników na pył węglowy. 10. Warunki realizacji zadania: 10.1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 26.08.2014r. do 01.09.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. (87) 429-49-81 lub (87) 429-47-74 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 10.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 10.2.1. trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 10.3. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 10.4. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania przedstawił uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do naprawy kotłów parowych i wodnych. 10.5. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 10.6. Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 10.7. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 10.8. Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 10.9. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352. 10.10. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanemu przez Dowódcę JW. 4352, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 10.11. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 10.12. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 10.13. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 10.14. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 10.15. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 10.16. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 10.17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 11. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie: Jednostki Wojskowej Nr 4352 w Giżycku przy ul. Nowowiejskiej 20, Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21 oraz ul. 1-go Maja 11, Jednostki Wojskowej Nr 4222 w Giżycku przy ul. Moniuszki 7, Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo-Kondycyjnego w Mrągowie. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocników Dowódców (ww jednostek) ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. słownie pięć tysięcy złotych.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 872014 konserwacja urządzeń kotłowni. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń, wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zwrot i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a., unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
FORMULARZ OFERTOWY wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego załącznik nr 1 do SIWZ. DOWÓD WNIESIENIA WADIUM. PEŁNOMOCNICTWO złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru, pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia pisemne, w oryginale, zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, od których uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego, klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany wysokości zobowiązania określonego w § 5 ust. 1 umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2014r. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonane jedynie za zgodą obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352
UL. NOWOWIEJSKA 20
11-500 GIŻYCKO
BUDYNEK SZTABU - SEKRETARIAT.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2014 godzina 08:00, miejsce: EDNOSTKA WOJSKOWA NR 4352 UL. NOWOWIEJSKA 20 11-500 GIŻYCKO BUDYNEK SZTABU - KANCELARIA JAWNA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- "Opracowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenie Gminy Giżycko - II postępowanie"
- Remont budynku magazynowego nr 7 terenie JW. w Węgorzewie ul. Bema
- Przebudowa ul. Piaskowej w Giżycku.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.